asi na zaciatku januara som im osobne (do BA, je tam iba pobocka) zaniesol mp3 player, reklamacia mala byt vybavena oficialne do 30 dni
ozvali sa mi az kol 10. marca, ze bola reklamacia vybavena a ze mi poslu novu verziu playera a ze nic nemusim doplatit..
tak si vravim fajn, navyse to malo dojst do konca tyzdna..
presiel tyzden, vikend, zacal dalsi tyzden a zas mi volaju, ze nastala chyba a ze odoslu player az koncom dalsieho tyzdna.. nejak som to rozdychal, ale bolo to este v poho.. presiel ten tyzden, aj cely dalsi a na konci toho (posledny piatok co bol teraz) mi dojde "robot mail" z alzy, ze player na mna caka na ustredni a ze si po neho mozem osobne dojst..
ako nic v zlom, ale to mi uz rupli nervy, napisal som im mail, ktory som asi 3x prepisoval, aby ho neskor nepouzili ako dokaz na sude za vydieranie

nasledne som napisal aj osobne na vedenie do centraly v CR staznost na personal.. zatim mi neodpisali, no som zvedavy