Stránka 1 z 1

Co všechno jste už reklamovali?

Napsal: 23 led 2009 13:15
od StTwin
Ahoj,

mám notebook Amilo PA 1538 (1,5 roku). Děsivý stroj, už jsem ho třikrát reklamoval - odešel HDD, odešla mainboard a pak o měsíc zase mainboard. Reklamace vždy uznána. Na to že se podíval ven z bytu, jen když jsem ho šel reklamovat nějak moc závad. Neumím si představit kdybych ho každý den někam přenášel, to už by se asi rozpadl :-)

Ale zajímalo by mě co jste už vy úspěšně, nebo i neúspěšně reklamovali?
Například mi začalo blbnout levý tlačítko u touchpadu - je trochu propadlé a na jedné půlce tlačítka vůbec nereaguje na stisky. Nikdy jsem ho nedrtil, takže nechápu proč neplní svoji funkci.

Napsal: 23 led 2009 13:41
od swarm
Zkusim popsat, co si pamatuju, ale kdybych šel víc do minulosti, bylo by toho určitě ještě mnohem víc.

Toshiba Satellite S1410 (zakoupená 2003):
2004: Prasklý pravý pant -> reklamace uznána (14 dní)
2006: Vadná dokoupená pamět -> reklamace uznána (výměna za nový kus)

ASUS A2D (zakoupen 2004):
2004: Nefunkční zvukový výstup od připojení k televizi -> uznáno (výměna audioboardu, 5 dní)
2005: Vadná klávesnice poté, co do ní natekla voda z vyššího patra -> uznáno (5 dní)
2005: Baterii klesla kapacita na 15% -> uznáno (5 dní)

DELL Latitude D600 (zakoupen 2004, s on-site servisem)
2004-2005: nefunkční bluetooth a panel nad klávesnicí -> asi 5-6 návštěv technika a střídavě výměna základní desky a modulu s panelem
2006: loupající se barva na víku -> neuznáno, ačkoli šlo o chybu při výrobě, která se vyskytovala na více kusech

FSC Amilo Pro V3205 (zakoupeno 2006)
2007 leden: vůle koubu víka -> neuznáno, prý běžné opotřebení; kontrola na místě (btw notebook byl starý 1 mesíc)
2007 listopad: vůle kloubu víka + praskání v kloubech + fleky na displeji -> v jiném servisu uznáno a vyměněno víko i s displejem (7 dní)
2007 prosinec: chyby na DVI výstupu -> neuznáno, u nich se neprojevilo (7 dní v servisu)
2008 leden: chyby na DVI výstupu -> přivezen vlastní monitor a asi po 2hodinové domluvě jsme došli k tomu, že se zkusí vyměnit deska (5 dní)

Lenovo ThinkPad R61 (zakoupen 2008, on-site servis)
2008: vypínající se wifi -> vyměněna základní deska a o týden později wifi modul
...nakonec to o pár měsíců později vyřešil až update access connection

Napsal: 23 led 2009 23:22
od vojtab
Dell Inspiron 6000 (2005-2006)
vadná wifi
vadná wifi
vadná deska
vadný displej
-> výměna za Dell Inspiron 6400

Apple Macbook (2008)
mikroskopická prasklina na bottom case
-> vyměněno na počkání

jinak nic (naštěstí a snad navždy :) )

Napsal: 24 led 2009 11:17
od Exot
Canon EOS 400D - Vadný display
Sigma 70-200 2,8 - Chyba v ostření
Canon Speedlite 580 EX II - Celková nefunkčnost

Vše bylo rychle vyřízeno...

Napsal: 24 led 2009 13:24
od zivan
FSC Amilo Pro V3205
- svetle fleky na displeji => vymena displeje (2 dny)
- vule v pantech => vymena pantu (1 den)

Lenovo T61 zatim nic. Pokud bych bral i desktopove veci, tak by toho byla minimalne A4.

Napsal: 25 led 2009 10:21
od Dr.Gaga
Hmm, co s tim delate? Je fakt, ze me ceka v budoucnu reklamacka na Esus F3KA - prasklej plast zrejme vlivem tepla a spatnyho slicovani napravo vedle klavesnice. Jinak slape bez problemu.

Napsal: 25 led 2009 12:07
od onne
HP Compaq 6720s - koupeno duben 2008..

12/08 reklamace adaptéru.. - oprava 1 den (ihned vyměnili), ale kvůli bordelu v DPD mi celá reklamace trvala 2 a půl týdne :roll:

Napsal: 15 úno 2009 17:06
od DANIELLO
acer TM6464WLMI ,
PO PRVÉ MI ODEŠLA MECHANIKA VYMĚNILI V ZÁRUCE ZA JINOU KTERÁ MELA POŠKOZENÉ ŠROUBKY(REPAS)NĚKDY JI SYSTÉM NENAČTE, ZA DRUHÉ:NĚKOLIKKRÁT MI POSLALI RECORVERY CD NIKDY NEŠLO!!NA KONEC JSEM SI KOUPIL VISTY A NAINSTALOVAL. ZA TŘETÍ JSEM OBJEVIL OTISK NA DISPLAYI OD TLAČÍTKA ZELENÉ BARVY KTERÉ JE UMÍSTĚNO NA KLÁVESNICI,oDEPSALI ŽE TO NENÍ CHYBA DISPLAYE,ŽE FUNGUJE DOBŘE ŽE DISPLAY JE PODŘENÝ!!!§NENÍ JE TO CHYBA TLAČÍTKA!!!PRÝ SE DODÁVÁ PODLOŽKA NA DISPLAY PROTI OTLAKU,NIC JSEM NEDOSTAL!!!NABÍDLI MI VÝMĚNU DISPLAYE ZA 250 EURO NA OPRAVU KTERÁ SE NEVSTAHUJE NA ZÁRUKU!!!!!NAPSAL JSEM JIM ŽE JIM UŽ NEVĚŘÍM ŽE MI DAJÍ NOVÝ DISPLAY TAK JAKO S MECHANIKOU!!! ZA TY PRACHY!!!!DĚS ACER NIKDY LIDI!!!!NOTEBOOK STÁL 40 000KČ A JEŠTĚ ABYCH DÁVÁL DALŠÍ PRACHY DO NĚHO ???NIKDY!!!KOUPIL JSEM HO V ROCE 2007 A NIKDY UŽ SI OD ACERU NIC NEKOUPÍM!!!TO JE MŮJ NÁZOR

Napsal: 15 úno 2009 17:09
od DANIELLO
JEŠTĚ DODATEK:PŘED KONCEM DVOULETÉ ZÁRUKY JSEM SI NECHAL NAHRÁT TOVÁRNÍ NASTAVENÍ,SAMOZŘEJMĚ CHTĚLI PO MĚ 1890KČZAPLATIL JSEM ,ALE NIKDY VÍC ACER!!!

Napsal: 15 úno 2009 18:23
od Michal.Maniak
Daniello: Lidská blbost je nekonečná, viď? Vem si prášek, bude to ok...
Chystám se reklamovat napájecí adaptér k HP 6710b, neboť pro to, aby nabíjel, musí být ve stabilizované poloze - kabel je z jedné (bohužel z té "napevno") strany nějaký divný a když se ohne, přeruší se kontakt.

Napsal: 15 úno 2009 18:52
od DANIELLO
HOZ:to máš na dvou oddílech tu 7čku??

Napsal: 15 úno 2009 19:12
od DANIELLO
to HOZ:jsem tušil.Jak to funguje???jde to bez problémů??To musíš mít specialní program na přepinání OS né??

Napsal: 24 úno 2009 22:07
od krejcca
Asus V1J - (zakoupen 9.2006)
-do půl roku malá kapacita baterky - uznáno
-vadnej HDD - uznáno
-přehřívání - neuznáno, vyčištěno
-nefunkční levé tlačítko na touchpadu + znova přehřívání - po dlouhejch dohadech uznáno, následoval odstup od smlouvy a vrácení peněz (asi 3 měsíce před koncem záruky).
Každá reklamace trvala okolo 14 dnů až na tu poslední, ta byla měsíc.

HP 8510p od 6.2008 do teď - zatim bez vady.