Co se děje s vráceným zbožím???
Napsal: 27 led 2009 20:26
Minulý týden jsem v mironetu kupoval notebook lenovo R400. po rozbalení jsem zjistil, že celkem dost odstává plastový kryt kolem klávesnice a notebook byl i ze strany trochu poškrábaný, takže jsem ho šel hned druhý den, vrátit a bez jakýchkoliv otázek jsem dostal zpět peníze.
Notebook jsem si nemohl nechat vyměnit, protože jiný na skladě neměli. O víkendu jsem si tedy objednal nový kus a dnes jsem si ho byl vyzvednout a byl jsem dost překvapen, protože krabice byla zjevně na dvakrát přelepována, ochranná pečeť na obalu notebooku byla poškozena a celý obal byl ještě po straně přelepen páskou. nicméně jsem notebook rozdělal a dle sériového čísla, které jsem si před tím, ani nevím proč poznamenal, jsem zjistil, že jsem dostal přesně ten stejný notebook, který jsem v pátek minulý týden vracel. To mě teda dost šokoval a hned jsem běžel znovu na reklamační oddělení, kde mi po krátké debatě nakonec daly zcela nový a nerozbalený kus a řekli mi, že když si něco objednám přes e-shop, tak nikde nemám záruku, že to zboží bude skutečně zcela nové, tak jak vyljelo z továrny a že běžně mohu dostat zboží, které již někdo vracel. Údajně je to tak i v zákoně, ale to já netuším.
Můžete se k tomu někdo vyjádřit? co se vlastně dějě se zbožím, které někdo během 14 denní zákoné lhůty vrátí???
Notebook jsem si nemohl nechat vyměnit, protože jiný na skladě neměli. O víkendu jsem si tedy objednal nový kus a dnes jsem si ho byl vyzvednout a byl jsem dost překvapen, protože krabice byla zjevně na dvakrát přelepována, ochranná pečeť na obalu notebooku byla poškozena a celý obal byl ještě po straně přelepen páskou. nicméně jsem notebook rozdělal a dle sériového čísla, které jsem si před tím, ani nevím proč poznamenal, jsem zjistil, že jsem dostal přesně ten stejný notebook, který jsem v pátek minulý týden vracel. To mě teda dost šokoval a hned jsem běžel znovu na reklamační oddělení, kde mi po krátké debatě nakonec daly zcela nový a nerozbalený kus a řekli mi, že když si něco objednám přes e-shop, tak nikde nemám záruku, že to zboží bude skutečně zcela nové, tak jak vyljelo z továrny a že běžně mohu dostat zboží, které již někdo vracel. Údajně je to tak i v zákoně, ale to já netuším.
Můžete se k tomu někdo vyjádřit? co se vlastně dějě se zbožím, které někdo během 14 denní zákoné lhůty vrátí???