zkušenosti s nákupem přes internet u DATARTu?

Obecná témata, která přímo nezapadají do výše uvedených kategorií.
entropy
píše často
Příspěvky: 376
Registrován: 08 bře 2008 13:00

zkušenosti s nákupem přes internet u DATARTu?

Příspěvekod entropy » 08 bře 2009 12:48

tak, a mám toho už (skoro, ale ještě pár dní a bude to úplně) dost.

v mém případě se sice nejedná konkrétně o notebook, ale zajímaly by mě obecně vaše zkušenosti s online objednávkama u Datartu, pokud máte - ať už s notebookem nebo něčím jiným. před měsícem jsem zadala objednávku na položku, co neměli skladem, ale uváděli obvyklou dodací dobu do 14 dnů. po té době pořád ticho po pěšině, tak tam volám - a prý pořád ještě nemají na skladě, ale dají vědět. nedali. o další týden později vidím u položky změnu: že je skladem, tak zase volám a prý - už jsme doprodali, vyřizovali jsme objednávky od zákazníků před vámi. vynutila jsem si ujištění, že mi během následujícího týdne (tj. toho, který dneškem končí) zavolají s informací, kdy tedy bude moje objednávka vyřízená. pochopitelně nic, volala jsem tedy opět, a slečna zase drmolí naučené "nemáme skladem, může to trvat až čtrnáct dní". když jsem po x-tý vysvětlila, že těch 14 dní je dávno pryč a chci tedy vědět, proč se objednávka tak zpozdila, donutila jsem slečnu aspoň k vyjádření, že dostupnost budou mít ověřenou asi tedy zítra. :roll:

tohle je zákaznický servis jak noha, fakt - a to si troufám soudit proto, že na oddělení služeb zákazníkům pracuju, byť na poněkud odbornější pozici - takže vím něco o tom, jak to vypadat *nemá* (a to i pokud jde o úplný banality - jak si do prkýnka můžou dovolit položit telefon jako první? tohle je tabu a přes to nejede vlak!). má smysl se s nimi ještě nějak vybavovat, nebo objednávku prostě zrušit a poohlídnout se jinde? osvědčily se vám nějaké jiné páky než ta jejich "infolinka datart", kde se člověk jiných informací než toho, co si najde ve stavu své objednávky na netu, stejně nedomůže?

nejspíš jsem měla objednávku zrušit dávno, zatím se mi do toho moc nechce - chci jejich služby (donos až do bytu, instalace, odvoz a zajištění likvidace starého kusu). ale to zpoždění mě už dost irituje...
Dell Latitude E5500 | XP Pro | Intel P8400 | 4500MHD | 15.4" WXGA+ | 200GB 7200RPM | 2GB 800MHz RAM | 8x DVD RW | WiFiLink 5100 | 6 Cell 56WHr LI-ION
Nepište na SZ dotazy, co patří na fórum. Na SZ odpověď nedostanete, na fóru ano.

zivan
guru
Příspěvky: 3441
Registrován: 26 kvě 2008 17:23
Bydliště: Brno

Příspěvekod zivan » 08 bře 2009 13:40

Na oc4u je pekny vlakno o reklamaci TV v Datartu (Brno). Urcite je to hlavne problem lidi na pobocce, ale me dostalo to chovani, ktere jim asi melo projit.

Vypichnu to nejdulezitejsi:
- do protokolu napsan opravdovy stav, tj neposkrbana (jak plast tak obrazovka)
- po 28 dnech je reklamace vyrizena; dali formular k podpisu aniz by videl TV; plast vedle obrazovky byl poskozeny, konkretne byl odloupnuty lak asi 1,5x1 cm a bylo to vyrazne viditelne
- oni si na ten svuj protokol dopsali tuzkou do stavu TV, ze je poskrabana, a zacali tvrdit ze uz jsme ji v takovem stavu k nim prinesli
- vedouci pobocky to odmitnul resit, ze to neni jeho starost
- zavolali ochranku at ho vyvede ven z obchodu; ochranka prisla a rekla ze nevidi duvod proyc by ho meli vyvest
HP Elitebook 845 G8 (Ryzen 5650U, 32GB RAM, WD SN570 1TB, 14" fullHD IPS) + HP Universal USB-C Dock + 29" LG 29UM65 + 22" Eizo S2202W

alfah4ns
guru
Příspěvky: 7116
Registrován: 05 kvě 2007 15:55
Bydliště: Ostrava

Příspěvekod alfah4ns » 08 bře 2009 14:02

entropy:
tak, zase na druhou stranu, maji sice dodaci lhutu 14 dni, ale je to odhad, nidko ti nezaruci, ze do 14 dni fakt bude, nezavisi to na nich, ale na dodavateli.

jinak bych nakup notebooku nesveroval datartu, obchodnici tam vi o notebookach vetsinou kulove (najde se malo vyjimek) a ze by tam byly IT veci levne se taky neda rict

radsi nejaky provereny obchod specializovany na IT
kazdy velky byk byl jednou tele
Latitude D630, C2D T7250, 3GB RAM, 14.1 WXGA+, Quadro 135m, Intel 520 60GB + Samsung 640GB/D-Bay, Win7pro 64bit, 9čl baterie, dock + LCD NEC 20WGX2 pro

entropy
píše často
Příspěvky: 376
Registrován: 08 bře 2008 13:00

Příspěvekod entropy » 08 bře 2009 15:27

v tomhle konkrétním případě nejde o notebook (ten bych tam nekupovala, to je pravda :roll: ), ale jak jde o zákaznický servis, říkám si že je celkem fuk o jaký typ zboží jde. proto tu pátrám po zkušenostech, jestli má smysl se s nimi ještě bavit (a pokud jo, jak na ně) nebo to rovnou zrušit...

ano, nikdo nezaručí do kdy to bude - a to beru, ale:
- v informacích o objednávkách vyžadujících jejich dopravu tvrdí, že zavolají v den objednávky. vykašlali se na to.
- objednávka měla trvat odhadem těch 14 dní, pokud bych se sama neozvala, netuším, proč stále nic. tohle se mi v jiných obchodech nestalo.
- opakovaně mě ujistili, že se ozvou, ale nikdy nezavolali ani neposlali mail, všechny kontakty mají v objednávce.

jinak řečeno: nejsem primárně naštvaná proto, že čekám měsíc (i když je to už docela nepříjemný), ale kvůli jejich neprofesionálnímu přístupu. a jak tak čtu ty poznámky o reklamaci televizoru (díky za ně), ještě jednou proženu googlem další možnosti, jestli někdo nenabízí za rozumnou cenu tytéž služby.

edit: no vida, jen co se člověk pořádně nakrkne, už se začnou věci dávat do pohybu. :twisted: k večeru se mi ozvali sami, bohužel sice že "furt nic", ale že se přece jen nějaká snaha objevila, ještě aspoň pár dní tomu dám 8)
Dell Latitude E5500 | XP Pro | Intel P8400 | 4500MHD | 15.4" WXGA+ | 200GB 7200RPM | 2GB 800MHz RAM | 8x DVD RW | WiFiLink 5100 | 6 Cell 56WHr LI-ION

Nepište na SZ dotazy, co patří na fórum. Na SZ odpověď nedostanete, na fóru ano.

Eva
občas něco napíše
Příspěvky: 14
Registrován: 14 zář 2008 18:06

Příspěvekod Eva » 16 bře 2009 10:04

Já mám se službami v DATARTU dobré zkušenosti.Objednávala jsem si ale zboží na skladě,do dvou dnů jsem ho měla doma (pračku),zapojili,zlikvidovali obal a hlavně byli i ochotní.

entropy
píše často
Příspěvky: 376
Registrován: 08 bře 2008 13:00

Příspěvekod entropy » 16 bře 2009 19:24

dodám aktualizaci - po celkem pěti týdnech už je všechno vyřízeno, závěr šel jako po drátkách... kdyby se to obešlo bez těch tanečků kolem a napsali rovnou po objednávce, že chci nedostatkový zboží a že bude nejdřív za měsíc, asi bych to řešila jinak a byla by spokojenost na obou stranách rovnou. :roll:

když všechno funguje, služby mají dobré - to bezpochyby, možná jedny z nejlepších (není moc obchodů, kde jsou ochotní vynést kdovíjak těžkou věc do x-tého patra, nainstalovat, odvézt bordel co zbyl z obalu a třeba i starou pračku - viz příklad o příspěvek výš - a nechtějí za to příplatek). bohužel když se někde něco zasekne, je to na houby.
Dell Latitude E5500 | XP Pro | Intel P8400 | 4500MHD | 15.4" WXGA+ | 200GB 7200RPM | 2GB 800MHz RAM | 8x DVD RW | WiFiLink 5100 | 6 Cell 56WHr LI-ION

Nepište na SZ dotazy, co patří na fórum. Na SZ odpověď nedostanete, na fóru ano.


Zpět na „Ostatní náměty k diskusi“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 8 hostů