Stránka 2 z 3

Napsal: 28 bře 2009 16:09
od kvakunek
takže je to tak,že do 6 měsíců od koupě lze vznést nárok na odstoupení od smlouvy při třech různých závadách a po 6 měsících to už musí být 4 různé závady?

Napsal: 28 bře 2009 17:09
od Damianus
ano presne tak a i to prvni nemusi byt uznano! je to takove pro dobreho prodejce :wink:

30 dní?

Napsal: 29 bře 2010 21:57
od mareksed
Je to asi dlouho od poslední reakce v tomto vlákně, ale přesto to zkusím.
Notebook Pavilion byl koupený na firmu v e-shopu. Po 11 měsících odešla DVD-RW a integrovaný DVB-T tuner. Za 3 dny končí termín pro vyřízení záruky. Zboží jsem nenesl do obchodu, ale přímo do servisu, který ho odeslal směr polsko. Dneska jsem se byl přeptat a notes ještě není zpátky. Co mám dělat, když nebude notebook 31 den po reklamaci v servise zpátky. Musím čekat nadále, nebo mi dají protokol, že to poláci nestihli a zašlu to na e-shop k dořešení?

Napsal: 29 bře 2010 22:43
od Damianus
dobry den,

narok na reklamaci jiste mate a splni jste pozadavek. Pokud ntb neprijde do 30 dnu od data reklamace ta vetsinou zacina druhy den po prevzeti tak mate pravo na protokol ci jine potvrzeni a nasledne vraceni cele castky.

Napsal: 29 bře 2010 22:47
od mareksed
Díky za rychlou reakci.
Tzn. v pátek zajdu do servisu a vyžádám si protokol o nedodání reklamovaného zboží. Zbytek příslušenství od notesu vrátím prodejci s protokolem a on je povinen vrátit peníze?

Napsal: 29 bře 2010 22:48
od zivan
notebook koupeny na firmu

Takze bych spis poradil, aby si poradne precetl obchodni podminky eshopu. Reklamaci do 30 dnu a dalsi vyhody plati pouze pro spotrebitele. Narok bude jen na to, co je dohodnuto = co je v obchodnich podminkach (pripadne na kupni smlouve) a neni omezeno jen na spotrebitele.

Napsal: 29 bře 2010 22:52
od Damianus
na 90% pokud je to nejaky Eshop nema upravene podminky :wink: takze plati stavajici krom 2 let

Napsal: 29 bře 2010 23:10
od zivan
Porad plati - je treba precist obchodni podminky :)

Napsal: 29 bře 2010 23:12
od Damianus
jo ale pokud jsou nejak uprave :wink:

Napsal: 02 lis 2010 14:46
od polo
Dobry den.

Vie niekto ako reklamovat monitor DELL bez service tagu resp. na mieste kde udavaju ,ze ma byt service tag je len seriove cisloa ciarovy kod(ten isty ciarovy kod a seriove cislo sa opakuje vsade po monitore ale nikde nieje nic ine) Vsimol som si to uz davno ale doteraz som ho nepotreboval reklamovat(nieje stary ani rok a mal by mat 3 roky NBD )
jedna sa o monitor U2410f. ( a problemis nim: 3 vadne body svietia na bielo,piska,nefunguju dotikove tlacidla-teda zmenit jas,vstup..., pri zmene tusim rozlisenia/obnovovacej frekvencii suacasne sa rozpadne obraz ale len ked je pripojeny cez DVI ostatne vstupi idu normalne, ale hlavne tie dotykove prave odisli :lol: takze je to neriadena zbran)

Napsal: 02 lis 2010 20:27
od zivan
S fakturou u prodejce? Chce to vic informaci :)

Napsal: 02 lis 2010 20:46
od polo
S fakturou u predajcu sa da to je berem ako krajne riesenie.
(Sa pisala davnejsie ,ze novsie monitory nemaju service tag ale stale s ami nepodarilo zisit na webe dellu co potom, resp. ja to risim az dnes :lol: doteraz mi to bolo fuk som sa sice nad tym raz uz zamyslal ale to len trosku)

Napsal: 02 lis 2010 22:39
od CeCo
A co takto skusit hotline Dell-u? Ked uz sa jedna o Dell monitor...
+421 2 5750 2014

C

Napsal: 09 pro 2010 00:15
od albi
když mi vystaví e-shop dobropis, jak dlouho čekám, na vrácení peněz na účet?

Napsal: 09 pro 2010 06:24
od lukycrust
no pokiaľ sa nemýlim,tak by to malo byť najneskôr do 30 pracovných dní,ale môžu aj hneď...to záleží od obchodu...

:evil: prečo zakladáš samostatné téma,keď si sa pýtal tu???