Stránka 1 z 1

Zkušenosti s reklamací baterie u Alzy

Napsal: 25 dub 2009 21:16
od Lockhard
Dobrý den,
zhruba před týdnem mi baterka v notebooku (14,1'' W ThinkPad R61) začala blbnout, kdy vydržela značně kratší dobu než předtím.

Rozhodl jsem se ji tedy teď o víkendu zrestartovat pomocí Power Managementu v ThinkVantage. Po zrestartování se mi kapacita 4 článkové baterky snížila z 37,44 Wh na 26,21 Wh. Proto si myslím, že "odešel" jeden článek a baterii bych rád reklamoval. ALE

Notebook jsem kupoval v Alze začátkem července 2008 a s radostí jsem našel, že na baterie mají 12 měsíců záruku (viz ZDE), ale po rozkliknutí tlačítka "Záruka" jsem objevil TOTO - tedy že reklamace baterie z důvodu poklesu kapacity může být po 6 měsících zamítnuta.

Jaké máte s Alzou v tomto směru zkušenosti?

Vyplatí se tam přijít s reklamací na baterii či je to marné?

Předem děkuji za odpověď!

Napsal: 25 dub 2009 21:38
od CeCo
Este raz si to precitaj:
"reklamace ztráty nebo poklesu kapacity po této době může být zamítnuta z důvodu překročení životnosti produktu".

Pisu tam "moze byt zamietnuta", nie "bude zamietnuta". Takze sup sup reklamovat.

C

Napsal: 25 dub 2009 21:56
od swarm
Hlavně ale nechoď reklamovat do alzy, ale do servisu Lenova.

Napsal: 26 dub 2009 00:43
od Lockhard
CeCo: Právě proto se ptám lidí, zda již mají nějaké zkušenosti s reklamací baterie u Alzy po uplynutí 6 měsíců. Ale minimálně zkusit to můžu stejně.

swarm: Děkuji za nasměrování! :wink: Po zhlédnutí jejich stránek jsem objevil, že poskytují 12 měsíců záruku na všechny baterie (viz ZDE). Mohu brát jako Lenovo servis všechna TATO místa?

Či máte nějaké lepší zkušenosti s nějakým konkrétním servisem?
Stačí v takovémto servisu faktura/daňový doklad o zaplacení od Alzy (což u nich stačí, jinak bych si musel dojít do Alzy pro záručák)?

Opět předem děkuji za odpověď!

Napsal: 01 kvě 2009 16:18
od Lockhard
Tak baterii jsem nakonec v pondělí donesl do ITS ve Vinohradské ulici (ostatní servisy Lenovo jsou k nalezení pod odkazem v předešlé zprávě).

Nejdříve se mě ujal nějaký mladší technik, který mi řekl, že na snížení kapacity baterie se záruka nevztahuje a nepřesvědčil ho ani fakt, že kapacita klesla o cca 30% po necelých 100 cyklech (nejspíše "odešel" jeden ze 4 článků - a to jsem myslel, že články od Sony by mohly vydržet déle :roll: ), což mi přijde opravdu hodně. Už to vypadalo, že odejdu s nepořízenou a zkusím jiný servis, když se na scéně objevil starší "hlavní" technik, který bez problémů baterii přijal, že ji hned ten den odešle.

Od té doby čekám, než se ozvou, ale očekávám, že dříve jak v pondělí to stejně nebude.

Jinak jako "záručák" jim opravdu stačila faktura z Alzy.

To be continue...