Stránka 1 z 1

Reklamace

Napsal: 15 črc 2009 22:19
od mohes
Reklamují mi prasklý plast u monitoru? Viz. obrázek. já jen předem, jestli to má smysl. Jinak se k němu chovám velmi mile a toto mě naštvalo!
http://photo.uloziste.com/?fotka=d53c20 ... 9a8&size=3
http://photo.uloziste.com/?fotka=98b0a8 ... ecc&size=3

Napsal: 16 črc 2009 12:57
od Damianus
ma to smysl co vice rict

Napsal: 16 črc 2009 14:49
od mohes
Já jen, aby si třeba nevymysleli, že mi to spadlo atd, páč nevím jak se to dělá když mi to tam sice opraví, ale neuznají jako reklamaci a já bych to musel platit a bylo by to drahé a já bych to nechtěl platit. Jen mě to tak napadlo,a el děkuju za reakci:-)

Napsal: 16 črc 2009 15:30
od Damianus
ale to nevi nikdo predem ani ja nevim zda jste setrne zachazel s tim notebookem. Zde jste ho nechytnul za okraj misto za prostredek a zavrel a nasledne to ruplo :wink:

Napsal: 16 črc 2009 18:13
od Gogo
pokud by to chtěli opravit za peníze,dají ti vědět předem a ty musíš s tím souhlasit,takže v pohodě zkus

Napsal: 22 črc 2009 09:31
od BartOOlomej
Já prasklé šasi reklamoval a vyměnili mi to bez problému .. byl to ASUS a nebyl sem jediný se stejnou prasklinou, nějaká výrobní vada ..

Napsal: 22 črc 2009 22:51
od jarkov1
mohes: Takú malú prasklinku by som riešil jednoducho :twisted: .
Pár kvapiek sekundového lepidla a je po probléme :D .
-naviac ušetríš čas za vybavenie reklamácie, ktorá nemusí byť uznaná :roll: .