Stránka 1 z 1

Reklamace v servisu

Napsal: 19 srp 2010 10:41
od Malagar
Dobrý den,

rád bych se zeptal, jak je to s reklamací přímo v servisu a následným vrácením peněz při 3x stejné vadě (popř 4x jiné). Objednával jsem notebook z czc.cz a na hotline mi bylo sděleno, že pokud reklamuji přímo v servisu můžou pak být s vrácením peněz problémy. Jak to opravdu je?

Děkuji za odpověd

Napsal: 19 srp 2010 12:57
od zivan
Tipnul bych, ze nejcastejsi problem bude v tom, ze zakaznik odnese notebook do servisu, tam nerekne nic o vraceni penez a servis notebook opravi. A pak jde s opravenym notebookem k prodejci a chce vratit penize. Samozrejme ma smulu, protoze ma pravo na opravu nebo vraceni penez, ne oboji.

Z hlavy me ted napada jeste jeden problem, kdy prodejce uvede, ze se ma reklamace vzdy provadet u nej nebo uvede jeden konkretni servis a zakaznik ho odnese na opravu do jineho znackoveho. Tam mu ho bez problemu opravi, ale prodejce by se asi mohl kroutit :(

Napsal: 22 srp 2010 22:47
od Solitary
O reklamacich tu jiz mame vytvorene pekne vlakno, veskere dotazy lze smerovat tam http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306