Stránka 1 z 1

Reklamace

Napsal: 26 říj 2010 22:09
od Python.P
chtěl jsem se zeptat jak jestli nevíte jak je to s reklamacemi a vrácením peněz? budu zasílat notebook na 3. reklamaci a kdosi mě říkal že po 3. uznané reklamaci vracej peníze... tak jak to je :) :)

it´s depend

Napsal: 26 říj 2010 22:39
od Rozmy
Ano, při třetí reklamaci té samé vady je prodejce povinen vrátit peníze.
Ale bacha, často se vymlouvají, že se nejednalo o tu stejnou vadu.

Napsal: 26 říj 2010 22:47
od CeCo
1, Vratenie penazi plati len pri fyzickych osobach - nepodnikateloch. Ak si to kupoval na firmu, mas smolu.
2, Vratenie penazi je narokovatelne po 3 rovnakych alebo 4 roznych vadach (Rozmy, mas to zle zapamatane). A vsetky tieto vady musia byt podstatne, t.j. vyrazne znizovat funkcnost notebooku (teda nefunkcnost jedneho USB portu z 4 kludne moze byt uznane ako nepodstatna vada, kedze mas este 3 pouzitelne porty).
3, Vratenie penazi musis pozadovat jasne a zrozumitelne, kedze sa jedna o formu riesenia reklamacie. Akonahle by si to nespomenul, notas opravia, svoju zakonnu ulohu si splnia a na vratenie penazi v tom momente zanika narok. Tento narok na vratenie musis deklarovat jasne uz pri zadavani reklamacie.

C

Napsal: 26 říj 2010 22:47
od alfah4ns
třetí stejná / čtvrtá různá, pouze pro FO (ne na ičo)

btw. ne PO reklamaci, ale PŘI reklamaci.
Musíš o to požádat už při vyřizování reklamace, ne až po ní. Jinak máš smůlu, bacha na to.

Napsal: 26 říj 2010 23:47
od Python.P
vyreklamovaly mě, špatnej HDD, špatnou klávesnici a vadný LCD v 1. reklamaci a 2. byla kvůli adaptéru takže celkem snižovali funkčnost notebooku , ale problém asi je že jsem to reklamoval přímo u Aceru a né v obchodě kde jsem to kupoval...

Napsal: 27 říj 2010 01:31
od alfah4ns
to nevadí, vždyť máš protokoly ze servisu, ne?

Napsal: 27 říj 2010 08:57
od Python.P
jasný ale aby s tím prodejce neměl problém že jsem ho obešel :) takže teoreticky když ho teď půjdu reklamovat tak už můžu žádat vrácení penět :)

Napsal: 27 říj 2010 09:28
od Vojťas
Peníze ti nebude vracet Acer, ale prodejce, tys to nekupoval od Aceru ČR. IMHO to bude podobné jako u neopravitelné vady: do reklamace to pošli s tím, že se jedná o 3. reklamaci téže vady (nebo 4. obecně) a že požaduješ vrácení peněz. Servis by ti měl poslat zpátky vyjádření v tom smyslu, že to uznává (pokud to uzná) a notebook si nechá. S tímhle papírem půjdeš k prodejci a ten by ti měl vrátit peníze. Následně si to prodejce dořeší s Acerem.

Napsal: 27 říj 2010 09:36
od Python.P
jasný vím že mě nebude prachy vracet Acer já se jen ptám jestli nevadí že jsem to reklamoval u Aceru :), jinak děkuji za rady, jen si někde zazálohuju data a půjdu to zkusit :)

Napsal: 27 říj 2010 09:38
od Python.P
teď tu vystává jeden blbej dotaz, ale víme jak to u nás v čr chodí :) co když si servis nechá NB a dá mě lejstro o tom že by mě měl prodejce vrátit peníze, ale prodejce mě lejstro neuzná a já budu v prd** jak baťa s dřevákama...

Napsal: 27 říj 2010 09:54
od Vojťas
Totéž, jako kdybys to reklamoval přímo u prodejce a on ti evidentně oprávněnou reklamaci odmítl uznat - ČOI a podobné.

Napsal: 28 říj 2010 18:49
od Solitary
Na reklamace uz tu mame vlastni tema http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... hp?t=18306