Stránka 1 z 1
. . Dobrej servis na notebook . .
Napsal: 30 kvě 2007 21:25
od kao
Má někdo nejakou pozitivní zkušenost se servisem notebooku?
Napsal: 31 kvě 2007 17:43
od Wizi
A jakym konkretnim servisem myslis?
Napsal: 31 kvě 2007 17:46
od leon
dobre reference jsem slysel na IBM ... jeste z dob kdy to bylo IBM
... jak je to ted nevim
Napsal: 31 kvě 2007 20:06
od kao
. . no myslím servis na nezáruční opravy . . je jich nekolik . . a prave necím kam to poslat . . aby to "nedorazili" . .
Napsal: 31 kvě 2007 20:19
od Tom_bo
ja preferuju servis "pomoz si sam" vetsinou to vyjde nejlevneji prijima zdarma vsechny znacky a modely po celou dobu jejich zivotnosti navic ti garantuje dobry zachazeni s pristrojem a rychly jednani v dobe kdy se ti to hodi
me ted ceka vymena vrchniho krytu tak jsem zvedavej jak se to "servisakovi" povede zatim nikdy nezklamal koneckoncu i kdyby jo tak se clovek alespon pouci jak se to delat nema a priste si da pozor nebo to da "normalnimu" servisu
Napsal: 12 čer 2007 23:05
od mata80
Kéžby se nějaký výrobce insiroval u značky KOSS (např. sluchátka) a nabízel doživotní záruku a každá oprava fixní poplatek, stejně nb je po 5lestech defakto nepoužitelnej a to sem to ještě nadsadil..
Napsal: 12 čer 2007 23:09
od Peca-on-line
Když by ti někdo nabídnul ntb kterej je běžně za 25k za řekněme 120k s tím že je na něj doživotní záruka, koupil by sis ho?
Napsal: 12 čer 2007 23:21
od swarm
Ze všech reklamací mám pozitivní zkušenosti jen a pouze s Toshibou, kde jsem šel reklamovat mechanickou závadu a z jejich jednání jsem se necítil jako zloděj, co je chce okrást (jak většinou mám pocit, skoro při reklamaci čehokoli). Jejich profesionální přístup mi tak nějak uvízl v hlavě.
Takový spíš nic moc zkušenosti mám s Fujitsu-Siemens a DELLem a ty vyloženě špatný zkušenosti radši říkat nebudu, ale myslim, že ty značky by tu leckdo tipnul správně na první pokus
Napsal: 12 čer 2007 23:25
od mata80
No proč by musel bejt za 120t kossy si myslim že se prodávaj za rozumnou cenu hrajou stejně(já bych řekl že líp ale to je otázka vkusu) jako např senheisery a ty maj jen dvouletou záruku a jsou stejně či ještě dražší..
Je jasný že by to muselo bejt ořezaný že nedostaneš novej model když ten tvůj se už nevyrábí nebo když ho rozdupeš ale nemyslim si že je to nemyslitelný.. Vždyť ty marže jsou neuvěřitelný..
A taky by je to donutilo zlepšit výstupní kontrolu a kvalitu výrobků..
EDIT: swarm a kde si u tý toshiby byl? ona to má přes smluvní partnery ne? pochopil sem to správně že jsi byl nadmíru spokojen..?
Napsal: 12 čer 2007 23:32
od CeCo
Ja sa zatial stazujem na vsetky... Ale ja som sonderpripad (just mne musia nacenit tovar inac; just mne musia pozdrzat dodavky; just mne nemozu registrovat zaruku na prvy krat; just ja musim na novy displej cakat 29 dni, kym ho poslu z Taiwanu; just ja...), takze to neber do uvahy
C
Napsal: 12 čer 2007 23:35
od mata80
jj když se to ser* tak se to ser*..
Napsal: 13 čer 2007 09:22
od Gulii
Tak já mám také špatné zkušenosti se servisem (pro značku Fujitsu Siemens)...
Nejen, že na mě bylo pohlíženo celkem z patra (evidentně jim asi nedošlo, že je vlastně živím
) ale byl jsem také nařčen, že opravdu neumím otevírat ntb a prostě ho lámu
Napsal: 13 čer 2007 09:48
od majki
V takovych pripadech funguje velice dobre jedna vec...sepsat stiznost na oficialni evropske/svetove zastoupeni a do kopie dat prave ten servis...divil by ses, jak se pak ledy hnou...aspon u me to fungovalo uz ve trech pripadech ze ctyr . Ale s FSC servisem nemam zkusenost, nepotreboval jsem ho
Napsal: 13 čer 2007 11:16
od Wizi
Osobne mam pozitivni zkusenost s Dellem a dokonce i s tak proklinanym Acerem, kde mi vcetne odvozu a dovozu trvala oprava 4 dny.