Stránka 1 z 1

vyrizeni reklamace

Napsal: 26 srp 2011 14:18
od 14titi
zdar,mohl by mi nekdo poradit,jak mam postupovat po uplatneni 30deni lhuty na vyrizeni?reklamoval jsem notebook na alze s tim,ze chci odstoupit od smlouvy(3x stejna porucha).dnes je to 37 dni a jeste se mi nikdo neozval.diky za reakce

Napsal: 26 srp 2011 14:39
od alfah4ns
31.den jsi tam měl jít a pokud by ho neměli, požadovat peníze.
Obávám se, že se Ti třeba nikdo neozval, ale notebook tam je...

Napsal: 26 srp 2011 14:54
od zivan
No doted se vsude tvrdilo, ze zakon nenarizuje informovat o vyrizeni reklamace, ale nejvyssi soud rozhodl opacne:
http://4um.overclocking.cz/showthread.php?t=80199

"Odvolací soud totiž s odkazem na § 19 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb. vyslovil názor, že vyřízení reklamace v sobě zahrnuje též vyrozumění spotřebitele o výsledku reklamace."

Napsal: 26 srp 2011 15:04
od 14titi
alfah4ns píše:31.den jsi tam měl jít a pokud by ho neměli, požadovat peníze.
Obávám se, že se Ti třeba nikdo neozval, ale notebook tam je...
ja ten pocitac uz nechci.cekam na dobropis k proplaceni penez.tak mam zajit do alzy s tim papirem o reklamaci a oni by mi to meli bez nejakejch problemu vyplatit, ne?dik

Napsal: 26 srp 2011 15:42
od cyber-mythius
podle zakona musi, pokud to byla 3. stejna reklamace. jestlize to byla 3. různá reklamace, pak ještě nemusí - až při další reklamaci.

Napsal: 26 srp 2011 22:49
od dzulio
bezpodmienecne po 30 dnoch nabehnut do predajne a ked tam nic nebude, tak pytat peniaze a musia ti ich dat