Stránka 1 z 1

Reklamace - ztráta notebooku u DPD

Napsal: 02 dub 2013 12:08
od noba
Ahoj,
měl jsem na reklamaci notebook Asus N55 a při návratu zpět ho prý někdo ukradl řidičovi z auta. Tak teď se řeší reklamace s DPD. Kromě notebooku jsem měl v něm i spoustu dat a bohužel jsem z toho neměl nic zálohovaného. Jde nějak vyčíslit škodu ztrátou osobních dat? Měl jsem tam i hodně legálního SW, které jsem získal jako student na VŠ včetně platných sériových čísel. Ale bohužel to se mi nepodaří taky asi nějak prokázat. Nevíte co s tim? Jakoukoliv radu uvítám.

Díky

Napsal: 02 dub 2013 12:42
od swarm
Výrobci vždy varují, že si máš před reklamací všechno zálohovat (nejlépe pravidelně) a že za data neručí, takže na datech asi nic neuhraješ. Pokud jde o legální software, tak tam se vyčíslují licence, a pokud jsi to měl legálně, licence máš i nadále. Krom toho je to stejný případ jako s daty.

Takže fakticky máš nárok na prachy na nový notebook jako kus hardware.

Napsal: 02 dub 2013 12:53
od noba
To je pravda, ale je tam, že Asus neručí za ztrátu dat a Asus data neztratil. V podstatě už to řeším jen já s DPD.

Napsal: 02 dub 2013 13:26
od zivan
To byla reklamace v zaruce, servis poslal opraveny notebook pres DPD a ten se ztratil? Pak nechapu, proc to resis ty s DPD. Podle me by to mel resit ten servis.

Napsal: 02 dub 2013 14:26
od swarm
Taky si myslim, že neni důvod s nima cokoli řešit. Všechno bych řešil pouze se servisem, protože DPD byl jejich smluvní partner, ne tvůj.