HP Elitebook 8540w - Poslední reklamace
Napsal: 13 kvě 2013 20:12
Zdravím,
zítra mi končí záruční doba a proto bych vás rád požádal o radu k poslední reklamaci. Chtěl bych poradit se servisem, kde notebook reklamovat a jak popsat dané vady, aby byli opraveny pokud možno k mé spokojenosti (aby notebook ještě nějakou dobu sloužil). V tématu také popíši vady tohoto stroje během 3 let používání.
Jak je v předmětu uvedeno, vlastním notebook HP Elitebook 8540w a záruka mi končí zítra, 14. 5. 2013 (3-letá)
Ještě před popsáním vad, bych popsal opravy a servis, kde jsem svěřil notebook naposled.
1. reklamace byla provedena v servise Dileris v Ostravě, na přelomu září - října 2011. Notebook jsem tam dovezl s poruchou displeje (vůbec nenajížděl, notebook fungoval na ext. displeji normálně) + vadou klávesnice (zasekával se trackpoint, klávesa J se stlačovala při sebemenším doteku, ne stisku). Notebook jsem tehdy dostal během 4 dnů zpět s novým displejem a klávesnicí. Tehdy jsem byl s reklamací naprosto spokojen.
2. reklamace byla provedena na začátků září 2012, opět v Dilerisu. Notebook jsem odevzdával s těmito vadami: uvolněné plasty kolem displeje a klávesnice, problém s dotykovými tlačítky, problém s HDD (zasekávání, blue screeny, zajímavé zvuky), problém s procesorem, přehřívání notebooku s následujícím vypínáním, zámek displeje občas nedocvakoval, zasekávající se tlačítka nad touchpadem (trackpointová) a uvolňující se trackpoint. S některými věcmi jsem byl smířený, že se nic nestane (uvolněné plasty) ale chtěl jsem to zkusit. Notebook byl po takřka měsíci! vracen s vyměněným HDD, což bylo vše. (reklamace se taky táhla díky neschopnosti technika zadat heslo do biosu, kvůli kterému jsem tam musel 2x dojet a nakonec heslo odstranit)
To by bylo k minulým reklamacím. Snad bych ještě dodal poruchy notebooku, které jsem si zavinil sám, ačkoliv jsem se o něj snažil opravdu pečlivě starat. Notebook mi totiž během 3 let 3x spadl, z necelého metru na koberec, 3x se mi totiž podařilo zakopnout o napájecí kabel a při mém štěstí jsem pokaždé něco polámal.
1. Pád - Vylomené USB uprostřed levé strany ntb - jak už bylo zmíněno, po pádu notebooku notebook dopadl přímo na USB receiver (unifying! od LG) a vylomený USB port byl na světě, receiver přežil bez úhony.
2. Pád - Zničený receiver, tentokrát zastrčený na rohu levé a zadní strany notebooku, USB port přežil bez úhony (ano, vtipná náhoda)
3. Pád - vylomený zámek baterie, nevím jak se to povedlo, ale stalo se - upadl kousek plastu. Baterie sama sice nevypadává, ale 100% už to není.
Krom pádu jde na notebooku také vidět opotřebení, rukou vyšoupaný hliník - viz. příloha + Během prvních pár měsíců používání notebook, odpadaly všechny gumové podložky nožiček notebooku (nejčastěji při vkládání a vykládání do brašny), servis reklamaci neuznal.
Dále jsou zde poruchy, které jsou podle mě způsobeny ignorací servisu - viz. příloha
Používáním uvolněného trackpointu vznikl - zničení trackpoint - viz. příloha
Trackpointová tlačítka, stěžoval jsem si na jejich zadrhávání, které se změnilo v toto (snad kvůli roztahování gumy při přehřívání notebooku) - viz. příloha
Dotyková tlačítka, už je zhruba rok vůbec nepoužívám, je s nimi spojena jedna SW chyba (při použití) + dnes již vůbec nesvítí, dříve asi špatný kontakt (při hýbání s displejem tlačítka problikávala) - viz. příloha
A v poslední řadě vznikl opět problém s HDD, zasekávání (trvání od několika sekund až po minuty), blue screeny, samovolné vypínání notebooku. Upozornění při startování notebooku - viz. příloha
Problémy snad popsané mám, tak teď s čím bych chtěl notebook reklamovat:
1. asi nejdůležitejší bod - HDD - problémy popsané výše
2. Dotyková tlačítka - jak už jsem psal, dnes mi již vůbec nesvítí (občas se tedy zázračně zapnout, avšak stačí trochu pohýbat displejem, třeba při přenášení a zase jsou tmavé). Navíc při používání nastává chyba, zřejmě SW, kdy se rozjede větřák na maximum + klávesnice + touchpad + trackpoint skoro nereaguje (reinstalace Win ani ovladačů nepomohla)
3. Přehřívání a vypínání se - žádné náročné hry ani žádné rendery v poslední době nedělám/neprovozuji, přesto se notebook přehřeje a vypne
4. Procesor - již jsem zde o tomto problému psal, v servisu mi naznačili, že kvůli mnou poškozenému USB portu mi procesor vyměnit nemůžou (procesor je asi integrovaný na základní desce, netuším) ale příjde mi to jako hloupost, spíš výmluva - viz. odkaz v příloze
5. Zámek displeje - dnes už prakticky nikdy pořádně nedocvakne, takže se displej okamžitě znovu otevře
6. Trackpoint - na problém s uvolněným trackpointem jsem při reklamaci upozorňoval, avšak servis to ignoroval, dnes už musím přežívat s touchpadem (pokud není po ruce myš)
7. Trackpointové tlačítka - nevím zda kvůli přehřívání a následovnému roztahování, ale 2 ze 3 tlačítek se z části odlepila a nyní se téměr nedají používat
Snad jsem už napsal vše, co jsem měl na srdci, proto vás chci poprosit, na který servis v lokalitě Opava/Ostrava se obrátit a jak reklamaci a jednotlivé body formulovat, aby mi servis vyhověl.
Předem děkuji za odpovědi !
Přílohy:
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... highlight= - odkaz na problém s procesorem
http://www.youtube.com/watch?v=0T3yxsX5 ... e=youtu.be - video s dotykovými tlačítky(netuším proč mi youtube otočil obraz)
http://www.2i.cz/c33d2f05d6 - chyba při startu notebooku
http://www.2i.cz/87796b4192 - vylomené USB
http://www.2i.cz/5bb5a78d5e - dotyková tlačítka
http://2i.cz/2cc2d0fa29 - vyšoupaný hliník pod levou dlaní
http://2i.cz/1ff1e3c91a - trackpoint tlačítka
http://www.2i.cz/d33d2f05d6 - trackpoint tlačítka 2
http://2i.cz/b55b4963b0 - trackpoint
http://2i.cz/97796b4192 - trackpoint 2
zítra mi končí záruční doba a proto bych vás rád požádal o radu k poslední reklamaci. Chtěl bych poradit se servisem, kde notebook reklamovat a jak popsat dané vady, aby byli opraveny pokud možno k mé spokojenosti (aby notebook ještě nějakou dobu sloužil). V tématu také popíši vady tohoto stroje během 3 let používání.
Jak je v předmětu uvedeno, vlastním notebook HP Elitebook 8540w a záruka mi končí zítra, 14. 5. 2013 (3-letá)
Ještě před popsáním vad, bych popsal opravy a servis, kde jsem svěřil notebook naposled.
1. reklamace byla provedena v servise Dileris v Ostravě, na přelomu září - října 2011. Notebook jsem tam dovezl s poruchou displeje (vůbec nenajížděl, notebook fungoval na ext. displeji normálně) + vadou klávesnice (zasekával se trackpoint, klávesa J se stlačovala při sebemenším doteku, ne stisku). Notebook jsem tehdy dostal během 4 dnů zpět s novým displejem a klávesnicí. Tehdy jsem byl s reklamací naprosto spokojen.
2. reklamace byla provedena na začátků září 2012, opět v Dilerisu. Notebook jsem odevzdával s těmito vadami: uvolněné plasty kolem displeje a klávesnice, problém s dotykovými tlačítky, problém s HDD (zasekávání, blue screeny, zajímavé zvuky), problém s procesorem, přehřívání notebooku s následujícím vypínáním, zámek displeje občas nedocvakoval, zasekávající se tlačítka nad touchpadem (trackpointová) a uvolňující se trackpoint. S některými věcmi jsem byl smířený, že se nic nestane (uvolněné plasty) ale chtěl jsem to zkusit. Notebook byl po takřka měsíci! vracen s vyměněným HDD, což bylo vše. (reklamace se taky táhla díky neschopnosti technika zadat heslo do biosu, kvůli kterému jsem tam musel 2x dojet a nakonec heslo odstranit)
To by bylo k minulým reklamacím. Snad bych ještě dodal poruchy notebooku, které jsem si zavinil sám, ačkoliv jsem se o něj snažil opravdu pečlivě starat. Notebook mi totiž během 3 let 3x spadl, z necelého metru na koberec, 3x se mi totiž podařilo zakopnout o napájecí kabel a při mém štěstí jsem pokaždé něco polámal.
1. Pád - Vylomené USB uprostřed levé strany ntb - jak už bylo zmíněno, po pádu notebooku notebook dopadl přímo na USB receiver (unifying! od LG) a vylomený USB port byl na světě, receiver přežil bez úhony.
2. Pád - Zničený receiver, tentokrát zastrčený na rohu levé a zadní strany notebooku, USB port přežil bez úhony (ano, vtipná náhoda)
3. Pád - vylomený zámek baterie, nevím jak se to povedlo, ale stalo se - upadl kousek plastu. Baterie sama sice nevypadává, ale 100% už to není.
Krom pádu jde na notebooku také vidět opotřebení, rukou vyšoupaný hliník - viz. příloha + Během prvních pár měsíců používání notebook, odpadaly všechny gumové podložky nožiček notebooku (nejčastěji při vkládání a vykládání do brašny), servis reklamaci neuznal.
Dále jsou zde poruchy, které jsou podle mě způsobeny ignorací servisu - viz. příloha
Používáním uvolněného trackpointu vznikl - zničení trackpoint - viz. příloha
Trackpointová tlačítka, stěžoval jsem si na jejich zadrhávání, které se změnilo v toto (snad kvůli roztahování gumy při přehřívání notebooku) - viz. příloha
Dotyková tlačítka, už je zhruba rok vůbec nepoužívám, je s nimi spojena jedna SW chyba (při použití) + dnes již vůbec nesvítí, dříve asi špatný kontakt (při hýbání s displejem tlačítka problikávala) - viz. příloha
A v poslední řadě vznikl opět problém s HDD, zasekávání (trvání od několika sekund až po minuty), blue screeny, samovolné vypínání notebooku. Upozornění při startování notebooku - viz. příloha
Problémy snad popsané mám, tak teď s čím bych chtěl notebook reklamovat:
1. asi nejdůležitejší bod - HDD - problémy popsané výše
2. Dotyková tlačítka - jak už jsem psal, dnes mi již vůbec nesvítí (občas se tedy zázračně zapnout, avšak stačí trochu pohýbat displejem, třeba při přenášení a zase jsou tmavé). Navíc při používání nastává chyba, zřejmě SW, kdy se rozjede větřák na maximum + klávesnice + touchpad + trackpoint skoro nereaguje (reinstalace Win ani ovladačů nepomohla)
3. Přehřívání a vypínání se - žádné náročné hry ani žádné rendery v poslední době nedělám/neprovozuji, přesto se notebook přehřeje a vypne
4. Procesor - již jsem zde o tomto problému psal, v servisu mi naznačili, že kvůli mnou poškozenému USB portu mi procesor vyměnit nemůžou (procesor je asi integrovaný na základní desce, netuším) ale příjde mi to jako hloupost, spíš výmluva - viz. odkaz v příloze
5. Zámek displeje - dnes už prakticky nikdy pořádně nedocvakne, takže se displej okamžitě znovu otevře
6. Trackpoint - na problém s uvolněným trackpointem jsem při reklamaci upozorňoval, avšak servis to ignoroval, dnes už musím přežívat s touchpadem (pokud není po ruce myš)
7. Trackpointové tlačítka - nevím zda kvůli přehřívání a následovnému roztahování, ale 2 ze 3 tlačítek se z části odlepila a nyní se téměr nedají používat
Snad jsem už napsal vše, co jsem měl na srdci, proto vás chci poprosit, na který servis v lokalitě Opava/Ostrava se obrátit a jak reklamaci a jednotlivé body formulovat, aby mi servis vyhověl.
Předem děkuji za odpovědi !
Přílohy:
http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... highlight= - odkaz na problém s procesorem
http://www.youtube.com/watch?v=0T3yxsX5 ... e=youtu.be - video s dotykovými tlačítky(netuším proč mi youtube otočil obraz)
http://www.2i.cz/c33d2f05d6 - chyba při startu notebooku
http://www.2i.cz/87796b4192 - vylomené USB
http://www.2i.cz/5bb5a78d5e - dotyková tlačítka
http://2i.cz/2cc2d0fa29 - vyšoupaný hliník pod levou dlaní
http://2i.cz/1ff1e3c91a - trackpoint tlačítka
http://www.2i.cz/d33d2f05d6 - trackpoint tlačítka 2
http://2i.cz/b55b4963b0 - trackpoint
http://2i.cz/97796b4192 - trackpoint 2