Stránka 1 z 1

Reklamace

Napsal: 13 zář 2014 12:04
od Almeron
Zdravím,

chtěl bych se Vás zeptat jak to je přesně s reklamacemi. Mám notebook Lenovo Ideapad (servisovaný v polském "supr" servisu) a již po 4. jsem byl nucen ho tam poslat, přitom jsem žádal o odstoupení od kupní smlouvy. Ale jelikož se blíží konec záruční doby, mám obavy, že servis úmyslně bude notebook držet až do jejího konce a pak ho vrátí neopravený (jak již v minulosti několikrát - každou dřívější vadu opravili až na druhý pokus), ale já už nebudu mít možnost ho nijak reklamovat.

Chci se tedy zeptat jestli je nějaká možnost odvolání se vůči práci servisu za předpokladu, že by vada přetrvávala.

Děkuji za odpovědi

Napsal: 13 zář 2014 13:06
od zivan
Zaruka se prodluzuje o dobu, kdy byl notebook v reklamaci, takze kdyz budes mit treba jen tyden, tak ho posles na reklamaci, prijde za 14 dni a budes mit jeste skoro tyden a muzes ho znovu reklamovat.

Ale pri odstoupeni bych sel uz za prodejcem. Vzal protokoly od predchozich uznanych reklamaci a chtel vratit penize.

Napsal: 14 zář 2014 17:30
od Almeron
Jo super, tak ti děkuji...jinak ano tuto 4. reklamaci již vyřizuji přes prodejce

Napsal: 25 lis 2014 18:21
od tiktak
ev.sev - v jednom threadu http://notebooky-forum.notebook.cz/view ... highlight=
se ptáš, zda Ti někdo "posvětí" nákup na zmíněném obchodu a zde uvádíš, že máš s obchodem nejlepší zkušenosti?
To mi přijde hodně podivné a tak trochu "reklamní" :)
Jesltiže mám maximálně dobrou zkušenost s obchodem a jejich způsobem jednání a i osttaní podmínky vyhovují, tak pak nevím, proč bych tam klidně nenakoupil znovu :)