Reklamace
Napsal: 13 zář 2014 12:04
Zdravím,
chtěl bych se Vás zeptat jak to je přesně s reklamacemi. Mám notebook Lenovo Ideapad (servisovaný v polském "supr" servisu) a již po 4. jsem byl nucen ho tam poslat, přitom jsem žádal o odstoupení od kupní smlouvy. Ale jelikož se blíží konec záruční doby, mám obavy, že servis úmyslně bude notebook držet až do jejího konce a pak ho vrátí neopravený (jak již v minulosti několikrát - každou dřívější vadu opravili až na druhý pokus), ale já už nebudu mít možnost ho nijak reklamovat.
Chci se tedy zeptat jestli je nějaká možnost odvolání se vůči práci servisu za předpokladu, že by vada přetrvávala.
Děkuji za odpovědi
chtěl bych se Vás zeptat jak to je přesně s reklamacemi. Mám notebook Lenovo Ideapad (servisovaný v polském "supr" servisu) a již po 4. jsem byl nucen ho tam poslat, přitom jsem žádal o odstoupení od kupní smlouvy. Ale jelikož se blíží konec záruční doby, mám obavy, že servis úmyslně bude notebook držet až do jejího konce a pak ho vrátí neopravený (jak již v minulosti několikrát - každou dřívější vadu opravili až na druhý pokus), ale já už nebudu mít možnost ho nijak reklamovat.
Chci se tedy zeptat jestli je nějaká možnost odvolání se vůči práci servisu za předpokladu, že by vada přetrvávala.
Děkuji za odpovědi