Stránka 1 z 1

Rada s reklamací

Napsal: 15 čer 2016 10:45
od Moose
Zdravím,
chtěl bych se vás zeptat, zda-li mám nárok na vrácení peněz. Poprvé jsem nb reklamoval díky vadné zakl. desce (1. reklamace), nb opravili, ale když mi přišel, tak nefungoval displej, asi zapomněli zapojit kabel, tak jsem ho musel poslat zpět (2. reklamace). Nyní se mi v průběhu asi 2 měsícu udělaly 2 nové závady, které spolu nesouvisí (nefungujici usb porty a přeskakovaní displeje o asi 10px). A teď právě nevím jestli se jako reklamace počítá jen to kolikrát to měli v servisu a nebo počet závad. Tak kdybyste mi někdo uměl poradit, budu vděčný díky.

Napsal: 15 čer 2016 11:29
od orgasmic
Jestli počet závad nesouvisí s jedním problémem, tak se to bere jako dvě reklamace.
Tudíž bys měl mít nárok na odstoupení od smlouvy.

Napsal: 15 čer 2016 12:06
od zivan
...pokud pri pozadavku na odstoupeni najednou servis nezjisti, ze nefunkcni USB zpusobil uzivatel nebo je oboji vada desky :)

Napsal: 15 čer 2016 12:37
od Moose
no, já už celkem počítám s tím, že to nepůjde bez problému, sám jsem zvědavý co na mě vymyslí :D

Napsal: 15 čer 2016 13:11
od orgasmic
Jestli by nebylo lepší to reklamovat zvlášť.

Napsal: 15 čer 2016 13:54
od Moose
tato možnost mě nenapadla, vůbec to nezní špatně, jenže se může podle mě stát taky to, že pokud neupozorním na obě závady, tak obě opraví a já tak přijdu o jakékoliv šance na odstoupení od smlouvy. Nevím jak moc ten nb při reklamaci testují, ale ta vada displeje je očividná a tu chybu usb portů mi odhalí i klasická diagnostika v UEFI. Každopádně to ještě promyslím.

Napsal: 15 čer 2016 17:20
od orgasmic
Tak reklamuj nejdříve ten display.

Napsal: 15 čer 2016 19:03
od leon
co je to za notebook? ... btw mám pocit, že k nároku na vrácení je potřeba aby se opakovala stejná závada ... ale je o jen pocit

Napsal: 15 čer 2016 22:32
od roman2277
4 různé nebo 3 stejné závady.

Napsal: 16 čer 2016 01:03
od Moose
je to obyčejný pavilion 15, když jsem ho kupoval tak stal asi 21k, každopádně jsem se rozhodl, že to na dvakrát reklamovat nebudu, když jsem to reklamoval minule, tak jim to trvalo snad měsíc a nemám čas ani chuť se do toho pouštět. Kdyžtak dám pak vědět, jak to šlo.

Napsal: 17 čer 2016 18:42
od leon
měsíc je otrava no ... když to má člověk na práci, vyplatí se onsite servis