Stránka 2 z 2

Napsal: 30 led 2013 19:16
od entropy
Mezitím jsem vygooglila dalších pár "zaručených návodů", ale obnášejí operace přes terminál, kterým houby rozumím, a tudíž to nebudu riskovat (když nevím na beton, co dělám, tak to dělat nebudu). Jen mi z toho vyšlo, že je to poměrně častej problém - a už X let!! Ach jo.

Takže asi nezbude než volat - jenže jsem nekupovala přímo u apple.cz, takže kam vlastně? Prodejce (iStyle) asi nebude poskytovat podporu, tam bych čekala akorát záruční servis...
(Apple jsem zkusila, ale jsou v provozu jen 8-17, tak holt zítra)

Napsal: 30 led 2013 23:19
od Michal27
I pokud jsi koupila u iStyle jako ja, mas narok na Apple Support - ale nevim ted presne jak dlouho... nejak 90dni, nebo tak neco. Zkus to, za to nic nedas.. Tomu terminalu bych se asi vyhnul, protoze to uz je asi vetsi zasah do systemu.