Del VOstro 1510

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
richee
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 29 led 2008 17:29

Del VOstro 1510

Příspěvekod richee » 26 kvě 2008 20:15

Tak mi dnes prisel tenhle notebook, celkem jsem byl nadsenej, pevna konstrukce, matny wxga display, ale nahle zklamani bylo ze mi nefungujou repraky, jak nejlepe postupovat s NBD? nebo nevite jestli to muze byt softwarova chyba? ale to je asi blbost kdyz ve sluchatkach mi zvuk jde

mivlak
guru
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 říj 2007 22:41

Příspěvekod mivlak » 26 kvě 2008 20:18

buď na netu vyplň formulář, nebo zavolej na linku Dell... nezapomeň si připravit service tag, který je zespodu na noutu :wink:
DELL VOSTRO 1500
T7250 - 2,5 GB - WD3200BJKT - UltraSharp™ WSXGA+ TrueLife™ - 8600M GT - XP SP3 & Vista Business - 9 cell - VX Nano
+ external WD3200BEVT

richee
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 29 led 2008 17:29

Příspěvekod richee » 26 kvě 2008 20:21

ok fakturu nepotrebuju? (ani ji snad nemam) kua me sere tohleto, clovek ceka na NB a hned posranej....a fakt to ten capek dokaze opravit hned na miste?

mivlak
guru
Příspěvky: 1278
Registrován: 22 říj 2007 22:41

Příspěvekod mivlak » 26 kvě 2008 20:23

pokud má potřebné součástky, tak ano

to nevím jestli ji potřebuješ, ještě jsem neměl tu čest...
DELL VOSTRO 1500

T7250 - 2,5 GB - WD3200BJKT - UltraSharp™ WSXGA+ TrueLife™ - 8600M GT - XP SP3 & Vista Business - 9 cell - VX Nano
+ external WD3200BEVT

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 27 kvě 2008 07:09

stačí vyplnit formulář co je na jejich stránkách + musíš tam zadat service TAG, hned ten den Ti pošlou email, že evidovali reklamaci a nadruhý den kolem desáté hodiny Ti zavolá technik, kdy má přijed, přijede a opraví to na místě, jen podepíšeš reklamační protokol a typek odjede, žádné papíry nepotřebuješ, jelikož dnes má ke mě přijed technik, protože je vadná ram, tak potom už hodím info, kaputt deska a za týden ram taky, nechápu...
XPS 1330 with LED
Camo=kamil2268

richee
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 29 led 2008 17:29

Příspěvekod richee » 27 kvě 2008 16:54

tak jeste jednou nebo 2x a mas novej kompl nebo prachy:]

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 27 kvě 2008 16:57

tohle už byla moje druhá reklamace během týdne, vadné dvě základky :shock: jinak prachy nebudu chtít vrátit ani po 10 reklamaci, když to přeženu...co bych si pak koupil? msi? :lol:
XPS 1330 with LED

Camo=kamil2268

richee
občas něco napíše
Příspěvky: 20
Registrován: 29 led 2008 17:29

Příspěvekod richee » 28 kvě 2008 01:34

novej dell s lepsi konfiguraci :) treba za rok, budou ti muset vratit stejnou castku za kolik si to koupil:), no jestli se ty delly takle reklamujou tak to je pr***, no ale ta NBD je husta, zitra by mel prijet technik. tak sem zvedavej, ale je to fakt husty :) co si ssebou priveze za naradicko?

Camo
guru
Příspěvky: 1518
Registrován: 20 čer 2007 16:40

Příspěvekod Camo » 28 kvě 2008 06:40

pokud ho bude rozdělávat tak přijde jako rambo, 2 tašky jako se nosí na dovolenou:D a svůj notas, na stůl si položí gumovou podložku a na sebe připojí na tu gumu antistatickým náramkem, nebo-li tomu říkal obojek :lol: kukni na moje stránky na foto, je to zásah při první výměně :)
XPS 1330 with LED

Camo=kamil2268


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů