Tak pozor mám tu novinku.
Byl jsem v servisu, kde mě oznámili, že notebook je kradeny fakt skvělá zpráva.
Když jsem se jich ptal jak je možné že při prověřování servise tagu mě to ani jednou neřekli a na internetu se servis tag tváří bez problému vypisuje delku záruky atd.
Tak že se stala asi chyba systému. Tak jsem psal na aukro, přes které jsem ntb ještě s roční zárukou koupil, tak jsem se dozvěděl, že bohužel mám smůlu že ntb je kradený, ale že už uběhala 90 denní doba od koupě a tak to neni jejich problém. Takže nemáte někdo návrh jak s toho ven? visí mě v něm 25k a vypadá to že asi uplně mrtvě.
Beru jakejkoli návrh, na řešení. Jsme student a nemám ted na to abych koupil další ntb.
Precision M65 2 pruhy po lcd
Tak to je opravdu problem.
Nepsal jsi, že ten NB maš z druhé ruky, takže přestože tobě nespadl, tak může mít servis pravdu, protože to mohlo upadnout předchozímu "majiteli" třeba zrovna při té krádeži.
No asi bych se domluvil například s http://www.abax.cz/cz/notebook-servis-dell-cr/ , kolik by stála výměna LCD.
Nepsal jsi, že ten NB maš z druhé ruky, takže přestože tobě nespadl, tak může mít servis pravdu, protože to mohlo upadnout předchozímu "majiteli" třeba zrovna při té krádeži.
No asi bych se domluvil například s http://www.abax.cz/cz/notebook-servis-dell-cr/ , kolik by stála výměna LCD.
Dell Precision 4300 - 15,4" WUXGA,T9300, 4GB RAM, FX360, XP Pro, 200GB/7200 HDD
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 3 hosti