Tak dneska jsem na svém XPS M1330 zažil již tradiční situaci - odešla grafická karta a během posledního roku je to už potřetí.
Pokud tomu správně rozumím, tak pokud se v době záruky projeví jedna a ta samá závada již 3x, je možné zboží vrátit.
Nevíte náhodou někdo, jak se k něčemu takovému DELL postaví? Vrátí mi peníze? (cca 50tis) nebo bude možná výměna za jiný kus (např. latitude apod) a nebo se na mě úplně vykašlou?
Je u Dellu možné vrácení zboží?
Je u Dellu možné vrácení zboží?
ThinkPad T400 & R61, Dell XPS M1330
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
Navrhni, že chceš odstoupit od smlouvy. Pravděpodobně ti nabídnout obě možnosti (vrácení peněz, jiný model).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2009 21:35
- Bydliště: Trenčín, SR
- Kontaktovat uživatele:
Zdravím, nerád otváram staršiu tému, ale som v podobnej situácii, akurát sa jedná o notebook Dell Inspiron 1520 a závadu na displeji (je mierne zašednutý - proste "bílá není bílá" ) a idem to teraz reklamovať už tretí krát. Predpokladám že sa opäť nepodarí vymeniť displej za kus ktorý nemá takýto problém, tak sa chcem spýtať ako to dopadá po tej tretej reklamácii. Hlavne ma zaujíma taká vec, že ako je to napr. keď mám v notebooku iný disk ako pôvodný a pôvodný už nemám - nový disk si môžem nechať, alebo ho mám odovzdať spolu s notebookom?? Nemáte niekto s týmto skúsenosti?
Vďaka za odpoveď.
Vďaka za odpoveď.
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2009 21:35
- Bydliště: Trenčín, SR
- Kontaktovat uživatele:
No ja som sa na výmenu toho disku pýtal predtým na tech. podpore Dellu a povedali mi, že záruka mi zostáva a že teda disk si môžem vymeniť aj sám (chcel som vedieť či nie je nutné volať kvôli tomu technika). Takže aj teraz tak nejak vychádzam z toho že záruka stále platí ako má a takáto výmena notebooku / vrátenie peňazí, je vlastne jedna z vecí ktorá môže nastať pri reklamácii.
Ako, mne nejde ani tak o ten disk, vem ho čert, ale skôr o to, či nebudem mať len deň-dva na to aby som nejakým spôsobom z neho spravil zálohu vecí ktoré na ňom mám.
Ale teoreticky, mám okrem tohto Dellu aj EeePC 1000H kde je rovnaký disk (160GB 5400rpm) ako bol pôvodne v Dellku, akurát s tým rozdielom, že je od iného výrobcu. Čiže pokial by v Delli netrvali na rovnakej značke disku, stačili by parametre, tak by som im snáď mohol navrhnúť takúto možnosť, že by som tam dal disk z iného NB.
Ako, mne nejde ani tak o ten disk, vem ho čert, ale skôr o to, či nebudem mať len deň-dva na to aby som nejakým spôsobom z neho spravil zálohu vecí ktoré na ňom mám.
Ale teoreticky, mám okrem tohto Dellu aj EeePC 1000H kde je rovnaký disk (160GB 5400rpm) ako bol pôvodne v Dellku, akurát s tým rozdielom, že je od iného výrobcu. Čiže pokial by v Delli netrvali na rovnakej značke disku, stačili by parametre, tak by som im snáď mohol navrhnúť takúto možnosť, že by som tam dal disk z iného NB.
ScorpionSX
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
Záruka ti povýměně disku samozřejmě platí dál, ale pokud chceš něco vracet, tak to logicky musíš vrátit ve stavu, v jakém jsi to koupil.Nicméně to s tím diskem s Eee je řešením, protože dell podle mě nemá uložené informace od jakého výrobce jsou jednotlivé součástky v notebooku, takže je podstatné to, aby měl disk stejnou velikost a stejnou rychlost a taky by na něm měl být nahraný systém s recovery oddílem a ovladači, to bys měl mít zazálohované z půvosního disku a pokud ne, tak to lze nahrát z recovery disků, pokud byly k notebooku přiloženy...
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2009 21:35
- Bydliště: Trenčín, SR
- Kontaktovat uživatele:
No Recovery oddiel je už preč, toho sa trochu obávam...ale samozrejme mám reinštalačné DVD, takže systém by som samozrejme mohol preinštalovať na pôvodnú Vistu Home Premium 32bit, EN.
Každopádne sa asi na to opýtam technika keď príde, či mi nevie o tom niečo povedať, lebo z tech. podpory sa mi nejako nehlásia - ich mailový formulár na nete bol ráno nedostupný, tak som poslal mail priamo na support, ale žiadna odpoveď...
Každopádne sa asi na to opýtam technika keď príde, či mi nevie o tom niečo povedať, lebo z tech. podpory sa mi nejako nehlásia - ich mailový formulár na nete bol ráno nedostupný, tak som poslal mail priamo na support, ale žiadna odpoveď...
ScorpionSX
-
- Moderátor
- Příspěvky: 4680
- Registrován: 24 úno 2007 19:59
- Bydliště: Všude dobře tak co doma...
presne tak, vzdycky som to riesil telefonatom, takto by sa to riesilo cez zopar mailov, co by trvalo dlho
Notebook: MSI EX610 -> 3x reklamacia = peniaze naspat!
Aktualny notebook:
XPS M1530, 2.1GHz Intel Core 2 Duo,
GeForce 8600 GT 256MB,250 GB HDD,4GB RAM
Linux Mint 7 / Windows 7 / Mac OS 10.5.7 (Hackintosh)
Aktualny notebook:
XPS M1530, 2.1GHz Intel Core 2 Duo,
GeForce 8600 GT 256MB,250 GB HDD,4GB RAM
Linux Mint 7 / Windows 7 / Mac OS 10.5.7 (Hackintosh)
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 4
- Registrován: 28 dub 2009 21:35
- Bydliště: Trenčín, SR
- Kontaktovat uživatele:
No jo, ale práve ja im potrebujem nejako doručiť fotku toho displeja, aby bolo jasné o čo ide, takže preferujem mail. Navyše mám pocit že slovenskí zákazníci majú support z českej pobočky - to znamená volať do ČR, čo sa mi zrovna moc nechce, keď ma prepoja na tri krát a nechajú čakať pol hodinu na linke...
Čo sa mi ale nezdá, je že mi nepríde ani len "doručenka" o prečítaní mailu, snáď ešte funguje mail support_czech@dell.com či nie??
Čo sa mi ale nezdá, je že mi nepríde ani len "doručenka" o prečítaní mailu, snáď ešte funguje mail support_czech@dell.com či nie??
ScorpionSX
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů