latitude D630 problem s diskem

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
ivanek007
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 29 bře 2008 10:44

latitude D630 problem s diskem

Příspěvekod ivanek007 » 12 srp 2010 00:27

zdravim vespolek,

po delsi dobe se na zdejsi komunitu opet obracim s problemem tykajicim se vyse uvedeneho modelu

dva roky zpet jsem DELL Latitude D630 na radu zdejsich lidi koupil a skutecne teto investice nelituji...od te doby bezi skoro kazdy den, jsem s nim naprosto spokojen a az na obcasne zahrivani v poslednim cca pul roce je to notebook naprosto podle mych predstav

nicmene nyni se chystam na rok do zahranici, takze jsem nechal u kamarada stroj ruzne zaktualizovat a prohlednout, protoze sam jsem pouhy uzivatel a moc podrobne se v kompech nevyznam a kamarad objevil problem...po provereni Windows utilitou CHECK DISK (kontrola disku) nahlasena ztrata cca 20 souboru...ci 20 kb, tedka uz nevim...plus nejake dalsi chyby

dal se pustila DELLacka utilita plus test disku...a hlasi to chyba diagnostiky disku SMART plus nejake chyby pri cteni povrchu disku

jinak pokud se tyka samotneho pocitace, ten bezi celkem bez problemu a funguje vsecko, co fungovat ma

muj dotaz je nasledujici - ma smysl s timhle volat na podporu DELLu a dozadovat se vymeny disku??? jde o to, ze sice mam jeste zhruba rok NBD zaruku, ale samozrejme bych se rad usetril nejakych dohadu nekde v zahranici, kde spis budu potrebovat, aby mi notebook fungoval namisto hadani se s cizim technikem ci s podporou

co rikal kamarad, co mi ten komp prohlizel, tak je to spis takova "tikajici bomba", tzn. ze se to muze proste polozit kdykoliv a tezko se da predvidat kdy

takze tedka babo rad:-(

jo a jeste jedna vec...mam na nem Windows XP...ty jsem si vyzadal, zaplatil downgrade pri porizovani kompu v srpnu 2008...ovsem spolu s pocitacem bylo v krabici jen jakesi DELLacke DVD s Vistama (kterym se snazim vyhybat jako cert krize)...takze by mne zajimalo, zda kdyz dojde k vymene disku ze strany DELLu, dojde taky k naistalovani Windows XP???

blby je, ze na to nemam moc casu, nebot pristi stredu odjizdim:-(

budu moc rad za jakejkoliv nazor:-)

jo a jeste, tady je konfigurace podle service tagu:

1 LATITUDE D630 INTEL CORE 2 DUO T9300 (2.
1 DISPLAY : 14.1'' WXGA+ (1440X900) WIDE A
1 PALMREST : FINGERPRINT READER
1 SHIP ACCESSORY : EURO DOCS WITH POWER CO
1 MEMORY : 2048MB (1X2048MB) 667MHZ DDR2
1 160GB SATA 5400RPM HARD DRIVE
1 OPTICAL DRIVE : 8X DVD+/-RW DRIVE
1 OPTICAL DRIVE : POWER DVD 8.1
1 OPTICAL DRIVE : ROXIO CREATOR 10.3 SOFTW
1 POWER SUPPLY : LATITUDE 65W AC ADAPTER 2
1 BATTERY : PRIMARY 6-CELL 56W/HR
1 CARRY CASE NOT INCLUDED
1 MODEM : IRISH/SPANISH INTERNAL 56.6K V.9
1 WIRELESS : DELL WIRELESS 360 BLUETOOTH F
1 WIRELESS : DELL WIRELESS 1395 (802.11 B/
1 KEYBOARD : INTERNAL CZECH (QWERTZ) DUAL
1 NO RESOURCE CD SELECTED
1 SOFTWARE DRIVERS
1 OPERATING SYSTEM : CZECH WINDOWS VISTA B
1 MS MEDIA : CZECH WINDOWS VISTA BUSINESS
1 NO SOFTWARE ANTI-VIRUS
1 LATITUDE ORDER - CZECH REPUBLIC
1 BASE WARRANTY
1 3YR BASIC WARRANTY - NEXT BUSINESS DAY -
1 NO WARRANTY UPGRADE
1 3YR COMPLETECARE ACCIDENTAL DAMAGE COVER
1 PHE
1 DOPRAVA NA 1 KUS

mike76
občas něco napíše
Příspěvky: 79
Registrován: 26 bře 2008 21:26

Re: latitude D630 problem s diskem

Příspěvekod mike76 » 12 srp 2010 20:06

No tak tu vymenu disku bych doporucoval, nebot to fakt odejde najednou a prijdes jeste o vsechny data. Co se tyce instalace, zalezi, jak se domluvis s technikem, daji ti tam image XP.
Na hotline po Tobe budou chtit error code z te diagnostiky, pokud byl nejaky...
DELL: C400; D400; D410; D620; XPS1210; E6400; Vostro V130

ivanek007
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 29 bře 2008 10:44

Příspěvekod ivanek007 » 12 srp 2010 23:47

ahoj,

a diky za reakci!

rano jsem tam zavolal...nejdriv jsem se dovolal k nejake pani od nekud z vychodu, ktera mela tak strasny prizvuk, ze jsem ji skoro nerozumel...ale pochopil jsem, ze ona resi jen problemy firem...tak mne prepojila nastesti nekam jinam (protoze s ni bych se asi fakt nedomluvil)...tam to vzal jina kolega, tentokrat ze Slovenska, se kterym ale byla dohoda o dost snazsi, ikdyz mi prisel kapku zmateny...zeptal se na service tag...popsal jsem mu to, co jsem popsal tady...zeptal se jestli nemam error code, ktery jsem mel, neb jsem to nafotil pri testovani...cislo je 0164...jak slysel cislo, tak hned rikal, ze tu chybu velmi dobre znaji a ze je to na vymenu disku

jenze zadrhel nastal, kdyz jsem zminil ten downgrade na Win XP...v tech specifikacich ze service tagu jsou totiz zmineny Visty...tak rekl, ze musi zjistit podrobnosti, at vydrzim na lince...asi 10 minut mi vyhravali...pak to zvedl a povida JAK VAM MOHU POMOCI? a ja na nej jako, jestli zjistil co s tema XPckama...tak se hrozne divil, ze jsem to jeste ja...asi doufal, ze to vzdam nebo co :x

no pak zopakoval, ze to je na vymenu disku a kam prej mi ho maji poslat...tak jsem se do nej dal, co to jako znamena, ze mam jeste rok NBD a ze chci technika, ktery prijede, disk vymeni a nainstaluje system...tak se zarazil a rika, ze jako na to mam samozrejme narok a ze mi tedy technika posle (oni snad fakt maji za ukol zkouset jako lidi co nejvic ojebavat nebo jak!)...no a ptam se ho na ty XPcka...tak rikal, ze to tam zadava, a ze technik sebou bude mit i ty instalacky na XPcka...vzal si na mne presnou adresu, telefon a slibil, ze se technik zitra nekdy po ranu ozve a domluvi se, kdy by dorazil...

tak jsem na to moc zvedavy...uprimne receno, byl jsem z toho hovoru takovy rozpacity a vubec bych se nedivil, kdyby se zitra zadny technik nekonal...ale tak treba se pletu a budu prijemne prekvapen...

djmicho
guru
Příspěvky: 1731
Registrován: 27 zář 2008 18:40
Bydliště: Vysočina

Příspěvekod djmicho » 12 srp 2010 23:53

technik přijede, ale ty hovory to je ojebá*ačka to jo :D zažil jsem to s Dellem i Acerem o Fujitsu nemluvě (servis pro zname no) a pokaždé je to rozhovor jak s mateřskou školkou :lol:
[url]https://valid.x86.fr/na6qv4][img]https://valid.x86.fr/cache/banner/na6qv4-5.png[/img][/url]

ivanek007
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 29 bře 2008 10:44

Příspěvekod ivanek007 » 13 srp 2010 00:01

aha, tak to diky za uklidneni...jsem rad, ze v tom nejsem sam 8)

pro mne to byl prave uplne prvni hovor na takove help lince...zatim to znam jen z druhe strany, ikdyz jen co se tyka poskytovani internetu, hlasovych a datovych sluzeb...tam jsme vzdy rikali, ze dobry operator, aby vyhovel pozadavku volajiciho zakaznika, se musi "snizit" na jeho uroven a komunikovat jeho stylem...pokud je to skutecne pravda i v tomto pripade, tak jsem asi dobrej trouba :lol: ovsem nemam pocit, ze jsem na nej mluvil nejak nesrozumitelne, az na to, ze jsem mu musel hlaskovat svoje prijmeni a ulici...dostal service tag, error code...takze celkem jasnej pozadavek :wink:


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 4 hosti