zdar,Zhruba před 3 měsíci jsem si koupil notebook(z druhé ruky) v této konfiguraci( i7,8GB ram,ati mobility 5650).Notebook se mi po naistalování základních věcí jako, jsou internetové prohlížeče atd. , začal zdát až příliš hlučný a v oblasti chlazení až příliš horký.Zkusil jsem tedy změřit teplotu pomocí programu everest a zjistil jsem,že se mi při běžném používání teplota pohybuje okolo 71 stupňů a při hraní např. i k 90stupňům celsia.Zavolal jsem tedy na dell servis,kde mi řekli,ať provedu jakýsi jejich test při kterém mi však počítač spadl,tak mi řekli,že mi pošlou servisáka a ten mi vše krásně vyměnil.Poté výměně bylo vše v poho(teploty i hluk klesly),ale v pátek mi nějakým způsobem spadl windows,který se při zapnutí nechtěl nahodit a naskočil mi program na zálohování,který však vyžadoval disc o kapacitě,kterou nemám.Myslel jsem,že počkám a notebook zapnu až budu mít příslušný disc,ovšem nedalo mi to a zkusil jsem ho zapnout a normálně naběhl.Ovšm o5 je notebook hlučný a příliš horký(prakticky jako před tou první reklamací).Můj dotaz je,jestli nemá někdo zkušenosti s tímto problémem,popřípadě jaké jsou podmínky pro vrácení peněz za notebook a jestli bych toho mohl nějak dosáhnout?Mám notebook v záruce,kupovaný v alze před 3/4 rokem,avšak jsem již druhý majitel.
Díky za reakce
dell N5010-problém s přehříváním
Podle me je jedno jestlo koupil nejaky Pepa nebo Karel pred 3/4 rokem, dulezite je, ze mas doklad a hotovo. Ovsem je to uz dlouha doba, vic jak 1/2 roku, tak se to spis bude resit reklamacnima opravama, tohle je na vraceni zbozi uz fakt dlouho, leda ze by zavada pretrvavala a byla to stale jedna a ta sama, musi byt tri. Ale to by jsi podle me musel reklamovat primo v Alze, tedy u prodejce a ne primo u Dellu.
tak jsem zjistil,že na fakruře k notebooku je datum prodeje 16.11.2010,což znamená,že právě teď někdy mi končí ta půlroční doba na to abych podal tzv vyvratitelnou domněnku viz:"Při reklamaci do 6 měsíců od zakoupení můžete využít tzv. vyvratitelnou domněnku, že rozpor s kupní smlouvou existoval již při převzetí věci (§ 616 odst. 4 občanského zákoníku). Nejste to tedy vy, ale prodávající, kdo musí dokázat opak. Pokud tak neučiní, můžete požadovat výměnu věci za bezvadnou nebo odstoupení od smlouvy (= vrácení kupní ceny). Při reklamaci po době delší než 6 měsíců již musíte akceptovat zákonnou lhůtu pro vyřízení"!.
Máte s tím někdo zkušenosti?stačí zajít na prodejnu a říct,že bych chtěl uplatnit tzv vyvratitelnou doměnku?díky za pomoc
je to poměrně urgentní,páč mi asi každym dnem bude tahle možnost končit
Máte s tím někdo zkušenosti?stačí zajít na prodejnu a říct,že bych chtěl uplatnit tzv vyvratitelnou doměnku?díky za pomoc
je to poměrně urgentní,páč mi asi každym dnem bude tahle možnost končit
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 6 hostů