Dell inspiron n5010 problém s reklamací

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
14titi
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 08 kvě 2011 07:57

Dell inspiron n5010 problém s reklamací

Příspěvekod 14titi » 14 čer 2011 13:04

Ahoj,
Rád bych poprosil zkušenější o radu.Můj problém je,že jsem před 3 měsíci zakoupil použitý notebook na aukru.V aukci bylo psáno,že mam na notebook záruku ještě rok a něco a že byla rozšířena paměť RAM na 8gb.Notebook se mi začal přehřívat a po 2 výměnách větráku,které byly v rámci reklamace se notebook stále přehříval.Proto jsem ho poslal na diagnozu do dellu a nyní mi přišel z5 neopravený s tím,že neručí na neoriginální konfigurace.Doslova takto:"Zátěžový test se servisním prípravkem(RAM)-vše v pořádku.Zákazníkem dodané vadné pameti.Spolecnost dell garantuje absolutni funkcnost systemu pouze s puvodni konfiguraci."

Nevíte jestli dělá dell i výměny z5 na originální RAM?Popřípadě kolik by si tak mohli zaúčtovat a jestli se nevyplatí to vyměnit u někoho jiného?
Díky za jakkékoliv reakce

Uživatelský avatar
admin
Site Admin
Příspěvky: 1671
Registrován: 05 kvě 2006 11:52

Příspěvekod admin » 19 čer 2011 11:53

DELL určitě bez problému dodá paměti, které bude garantovat ... na cenu se zeptej u nich ... teoreticky je najdeš i na jejich webu ... zjisti si jaký typ paměti tam původně byl a ,ůžeš to zkusit koupit i jinde, ale pokud to nebude fungovat, DELL už Ti pravděpodobně záruku neuzná


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 26 hostů