Ahoj všem, mám problém s notebookem Dell Inspiron 15R 5537. Kupoval jsem tenhle ntb na konci roku 2013. Při prvním zapnutí jsem ihned slyšel takový vysokofrekvenční zvuk. Přišel jsem na to, že je ovlivněný úrovní jasu displeje (při 0% a 100% jasu je ticho, jakmile ale změním jas na úroveň cca 50%, ozývá se pískot). Vrátil jsem původní notebook do 14 dnů a objednal nový. Ten stejný problém. Znovu jsem vrátil do 14 dnů a vzal opět další. I u 3. notebooku se ozývá stále stejné pískání. Rozhodl jsem se tedy zavolat na technickou podporu a věc vyřešit. Nejdříve technik měnil desku, poté displej a kabely. Problém stále není vyřešený. Znovu jsem volal na technickou podporu a řekli mi, že už neví, jak to řešit, ale že to zkusí zjistit u kolegů v zahraničí. Včera jsem obdržel mail, ve kterém mi pracovník helpdesku Dell (po cca měsíci a půl) odpověděl, že vada je způsobená kondenzátorama a není možné to nijak vyřešit.
S tímhle se ale nechci smířit, tohle je zatím můj nejdražší notebook a při koupi jsem si chtěl připlatit za značku a next business day servis, tak abych nemusel řešit problémy jako u Acer atd...
Poradí mi někdo z členů, případně majitelů stejného notebooku, jestli se setkal s takovým problémem nebo jak postupovat dál?
P.S. nejedná se o maličkost, pískání se dá vydržet max. 5 minut, poté mě začně bolet hlava. a musím notebook vypnout nebo změnit jas
DELL 15R 5537 - pískání
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
Ahoj, mám naprosto stejný problém. Původně jsem myslel, že je to větráček tak tu byl technik a větráček vyměnil, problém zmizel na 1 den (měl jsem zrovna jas na max). Poté jsem myslel, jestli to není diskem, stejně jsem ho chtěl vyměnit, tak už mám SSD a stále trvá. Teď podle tvý informace už vím, že problém je v jasu. Je to nejspíš problém všech ntb tohoto typu.
A přidávám se, co s tím? Vrátit jako skrytou vadu nebo co ?
A přidávám se, co s tím? Vrátit jako skrytou vadu nebo co ?
Možná se jedná o vadnou sérii notebooků. Já jsem všechny tři kupoval přes Alzu. Bohužel mají nejlepší poměr konfigurace/cena. Asi nejlepší řešení je vrátit ntb pokud možno do 14 dnů a asi zkusit nový kus. Já jsem už zmeškal 14 denní lhůtu, takže to budu muset řešit s technikama. Každopádně bych u poměrně drahýho notebooku značky Dell takový problém nečekal.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 10 hostů