Rexy: Moc díky za vyčerpávající odpověď. Pokud servisem myslíš NBD day, tak ten zaplacený mám, jenže mám obavu, že se vztahuje jen na HW a můj problém je spíše SW charakteru. Tak nějak sem počítal, že budu muset asi znovu nahrát Windows, což je pro mě značně nepříjmené.
Celkově jsem z XPSka trošku rozpačitý. Vím, že většina uživatelů je spokojených, ale pro mě má jediné dva plusy. Design a NBD servis. Jinak to musím shrnout takto:
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
nejprve byla odložená dodávka(žádná tragedie a ani mi to moc nevadilo)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
přišel notebook bez fingerprintu(v návalu radosti z nového notebooku, jsem si řekl, může se stát)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
vyměněn palmrests-dodán ten s fingerprintem(zničeny samolepky Vista a Centrino, pro někoho blbost, ale zamrzelo to)
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
dodaný fingerprint nefunkční(to už sem začínal být trošku naštvaný), další návštěva servisáka a doufal sem, že vše už bude v pohodě.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
pak přišlo ono pískání, které se v tichu a při vypnutém BT opravdu nedá vydržet. Na dotaz zda-li se to dá nějak eliminovat nebo zda to považovat za vadu, mi servisák řekl, že zrovna já mam smůlu na kus,který píská o něco víc. Prostě super. Pokud mám zapnuté BT a je notebook napájen ze sítě, tak to je celkem v pohodě, ale na baterku i s BT je to skutečně dost slyšet. Pokud vytížím procesor, tak to ztichne, ale výdrž klesne na půlku. Fakt senzace.
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
teď se navíc stále odlepuje samolepka vepředu, která kryje diody a díry pro sluchátka
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
navíc věčné problémy s hibernací
![Arrow :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
dnes jsem zjisti další radostnou zprávu. Medium na kterém je Windows je škrábnuté jako prase. Zjistil sem to až teď, protože jsem se na něj dříve nepodíval.
-sečteno podrtrženo bych od stroje za více než čtyřicet tisíc očekával méně problémů. Pro někoho jsou výše uvedené problémy blbostmi, ale pro mě ne. Vydělával jsem na ten notebook řadu měsíců a jakožto studenta mě to dost štve a mrzí. Budu chápat a asi i očekávat, když se na mě spokojení zákazníci vrhnou, že XPSko je super. Já bohužel mezi spokojené zákazníky nepatřím a pouze jsem chtěl poskytnout opačný pohled. Nutno dodat, že nemít Dell a tím pádem NBD záruku, tak by mě asi už trefilo. Nicméně právě kvůli této záruce jsem si Dell vybral.
Ještě dotaz na majitele. Jak rychlou máte mechaniku? Myslím např. při kopírování dat z DVD.