Stránka 1 z 2

jak je to s tou zarukou..

Napsal: 24 črc 2008 20:45
od ropak
Zdravim, zaruka se tu samozrejme resila, presto bych byl rad, kdybych dostal nejake zarucene informace, a to sice proto, ze jsem je nedostal ani primo od Dellu...

Nejdriv jsem komunikoval mailem:

ja:
"Jsem nyni ve Velke Britanii a uvazuji zde o koupi notebooku Dell.
Chci se jen ujistit, ze bude zaruka, vcetne sluzby NBD, uplatnitelna i v Ceske republice."

Dell:
"Dobrý deň, záruka bude platiť len v krajine nákupu.
Čo sa týka NBD servisu, záleží o aký systém sa jedná.
Je dôležité mať kúpený Internationational NBD Service.
Ak sa rozhodnete nakúpiť v Anglicku, odporúčam objednávať telefonicky s predajcom, nie online.
Takto predídete prípadným omylom, resp. jednoduchšie si servis uplatníte aj v inej krajine. "

Po dalsich otazkach me uz akorat odkazali na UK zastoupeni Dellu..

Tady na foru jsem se docetl neco o tom, ze se zarukou by nemel byt problem, pokud budu mit objednane NBD na 3 a vice let.

Pak jsem ale jeste volal na technickou podporu Dellu, no a tam mi bylo pro zmenu receno, ze pokud bude NBD, se zarukou by nemel byt problem, i kdyz by to bylo treba jen na 1 rok a ani by to pry nemuselo byt on-site NBD (u nas ani jinak nez u zakaznika nefunguje)

Takze jak to je? Prosim pouze zarucene informace a neodkazujte me prosim nekam do hlubin fora, potrebuji vedet jak se k tomu stavi prave ted, kdyz se na tom neshodnou ani v Dellu...

Pro informaci se chystam koupit nejspise 17" Vostro, primo od Dellu, odjinud, pripadne i pres e-bay(nove), ale hlavne rychle..

Napsal: 25 črc 2008 15:47
od orgasmic
Jelikož jsme už v Evropské unii, vztahuje se podle evropského standartu povinná záruka na zboží min 12 měsíců. Pokud se nepletu, tak Dell uznává délku záruky dle zakoupení balíčku kdekoliv v rámci EU.


PS: Jedná se pouze o zboží koupené a reklamované v EU!

Na zboží z USA se nevztahuje. Mají jiné standarty.

Napsal: 29 črc 2008 18:48
od ropak
Zadne dalsi prispevky? :( Snad by tady nekdo mohl vedet jak to je...

Napsal: 29 črc 2008 23:56
od CeCo
orgasmic píše:Jelikož jsme už v Evropské unii, vztahuje se podle evropského standartu povinná záruka na zboží min 12 měsíců. Pokud se nepletu, tak Dell uznává délku záruky dle zakoupení balíčku kdekoliv v rámci EU.


PS: Jedná se pouze o zboží koupené a reklamované v EU!

Na zboží z USA se nevztahuje. Mají jiné standarty.


Somarina. V Europe je povinna zaruka 2 roky (v anglosaskych krajinach neviem ci nie len 1 rok) iba pre spotrebitelov. Medzi firmami je to ciste na dohode.

C

Napsal: 30 črc 2008 19:56
od kenas
a jak je to se zarukou z usa? Chci si od Bratra nechat dovest XPS 1530 a zaruka je na nem 3Yr Ltd HW WRTY, InHome Service after Remote Diagnosis, 24x7 Phone Support. Bude tato zaruka platit i u nas?

Napsal: 30 črc 2008 21:15
od wiruzik
kenas: neznam odpoved na 100%, ale pravdepodobne nebude.. tady ti uznaji jen next business day.. je tam slovicko ltd, tudiz limited..

Napsal: 31 črc 2008 12:28
od kenas
tak to je spatny, ja jsem totiz pocital s tim, ze bude mezinarodni, jak to byva u DELLu :(

Napsal: 31 črc 2008 12:45
od orgasmic
Jinak nechápu, na co to tu řešíš a čekáš hodiny na příspěvky. Zavolej si na Dell a tam Ti to řeknou...lol

Napsal: 31 črc 2008 14:02
od kenas
lol, volal jsi tam nekdy? Kdyz ti tam baba rekne, ze o tomhle nic nevi, a ze to ma nastarosti pan Kral, ktery je zrovna na dovolene, tak co chces.

Napsal: 31 črc 2008 14:55
od CeCo
Tak pockaj na pana XYZ.
Finta je v tom, ze podmienky sa priebezne menia. Takze to, co platilo pred mesiacom moze byt dnes presne opacne. A najblizsia cesta bude pres oneho pana XYZ...

C

Napsal: 31 črc 2008 15:01
od Koudy
kenas píše:tak to je spatny, ja jsem totiz pocital s tim, ze bude mezinarodni, jak to byva u DELLu :(


mezinarodni zaruka u dellu je..ale pouze na radu Latitude...a u novych Ecek nebude uz ani na radu latitude..Kvuli "obchodni" valce mezi EU a USA...to bude rozdelene uz tvrde regionalne.

Napsal: 03 srp 2008 15:12
od NuSuey
no ja rozmyslam nad kupou notebooku Dell z ebayu ..

pise tam :
LIMITED STOCK VERY HIGH SPEC WITH AWARD WINNING 3 YEAR NEXT BUSINESS DAY WARRANTY AND ON-SITE SUPPORTNext Business Day On-Site Service can place a Dell-certified technician at your location the following business day, if necessary, following phone-based troubleshooting. It is included with select service plans in all model lines.


ide o firmicku s 14.000 feedbackmi..Positive Feedback: 97.4%

zaujimalo by ma ako to je s tou zarukou - da sa teda nejako preniest, alebo .. odkedy vlastne zacne platit ta zaruka - a plati na toho kto si to objednal ..alebo?
proste dajte nejake info ak mozte..

ponuka tie booky v krabiciach - teda nove..

Napsal: 03 srp 2008 16:13
od Lukes
posli odkaz at se na to podivame

Napsal: 04 srp 2008 15:51
od NuSuey

Napsal: 04 srp 2008 17:23
od Lukes
zaruka se da prenest pomoci weboveho rozhrani dellu nekde tu byl odkaz tak zkus hledat a na tu platnost se musis zeptat prodejce