"preventivní" zásah technika u Latitude D 630

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
ivanek007
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 29 bře 2008 10:44

"preventivní" zásah technika u Latitude D 630

Příspěvekod ivanek007 » 15 pro 2008 23:53

Zdravím,

měl bych takový dotaz 8)

Začátkem srpna 2008 jsem si vzhledem k zahraničnímu studijnímu pobytu koupil Latitude D 630 14,1 palců. Radil jsem se tady na fóru a mohu říci, že s výběrem jsem poměrně spokojený. Nyní se vracím domů na Vánoce a mám pocit, že by můj NTB potřeboval něco jako takovou "garančku" nebo tak. Jo, ještě abych doplnil...mám k němu 3 roky NBD plus ještě na stejnou dobu tu záruku pro případ pádu na zem atd.

O co jde...asi detaily, ale stejně:

1) Z místa pod levou dlaní...vedle touchpadu...se zcela nepravidelně a náhodně ozývá takové loupnutí (někdy 3x za 20 minut, jindy 1x za 2 dny)...nebo spíše cvaknutí. Nevím, k čemu to přirovnat...je to takový lehce kovový zvuk. Jsem laik, takže ani nevím, co se v těch místech pod šasi nachází...snad hardisk, ale vážně nevím. Cvaká to v podstatě od doby zakoupení, ale vzhledem k tomu, že se to nijak jinak neprojevuje, nechtěl jsem to komplikovaně řešit v zahraničí...ovšem když budu doma, celkem rád bych, aby se na to někdo podíval a zkusil odhalit zdroj totoho problému.

2) Tentokrát místo pod pravou dlaní...jak jsou na šasi ty samolepky, tak v těch místech mám pocit, že je to nějaké celé povolené...horní část má trošku vůli a lehce se hýbe..navíc při poklepu to zní zvláštně a celé to místo rezonuje. Snažím se k notebooku chovat slušně, i když snad má potenciál vydržet trošku drsnější zacházení...přepravuji jej v neoprenovém pouzdře a v batohu...sice ne v batohu na notebooky, ale snažím se prostě dávat pozor...nejsem si tedy vědom, jak k tomu rozpohybování plastů mohlo dojít.