Je u Dellu možné vrácení zboží?

notebooky DELL (Precision, Latitude, Inspiron) a vše kolem nich
Radek.n
píše často
Příspěvky: 164
Registrován: 01 srp 2007 00:37

Je u Dellu možné vrácení zboží?

Příspěvekod Radek.n » 14 dub 2009 15:52

Tak dneska jsem na svém XPS M1330 zažil již tradiční situaci - odešla grafická karta a během posledního roku je to už potřetí.

Pokud tomu správně rozumím, tak pokud se v době záruky projeví jedna a ta samá závada již 3x, je možné zboží vrátit.

Nevíte náhodou někdo, jak se k něčemu takovému DELL postaví? Vrátí mi peníze? (cca 50tis) nebo bude možná výměna za jiný kus (např. latitude apod) a nebo se na mě úplně vykašlou? :?
ThinkPad T400 & R61, Dell XPS M1330

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 14 dub 2009 16:10

Navrhni, že chceš odstoupit od smlouvy. Pravděpodobně ti nabídnout obě možnosti (vrácení peněz, jiný model).
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Radek.n
píše často
Příspěvky: 164
Registrován: 01 srp 2007 00:37

Příspěvekod Radek.n » 28 dub 2009 16:05

Dobré zprávy. Pro notebook si přijede kurýr a poté mi zašlou peníze na účet :)

edit// tak zatím si jej jen odvezlo UPS. O dalším průběhu tu budu informovat.
ThinkPad T400 & R61, Dell XPS M1330

ScorpionSX
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 28 dub 2009 21:35
Bydliště: Trenčín, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ScorpionSX » 09 čer 2009 11:05

Zdravím, nerád otváram staršiu tému, ale som v podobnej situácii, akurát sa jedná o notebook Dell Inspiron 1520 a závadu na displeji (je mierne zašednutý - proste "bílá není bílá" :)) a idem to teraz reklamovať už tretí krát. Predpokladám že sa opäť nepodarí vymeniť displej za kus ktorý nemá takýto problém, tak sa chcem spýtať ako to dopadá po tej tretej reklamácii. Hlavne ma zaujíma taká vec, že ako je to napr. keď mám v notebooku iný disk ako pôvodný a pôvodný už nemám - nový disk si môžem nechať, alebo ho mám odovzdať spolu s notebookom?? Nemáte niekto s týmto skúsenosti?
Vďaka za odpoveď.

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 09 čer 2009 11:51

No tady se můžeš dostat trochu do potíží, protože tz musíš notebook vracet v púvodním stavu, možná ti dell nějak vyjde vstříc a domluvíte se na stržení nějaké částky, ale taky to tak být nemusí...
T420, X31
Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

ScorpionSX
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 28 dub 2009 21:35
Bydliště: Trenčín, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ScorpionSX » 09 čer 2009 12:17

No ja som sa na výmenu toho disku pýtal predtým na tech. podpore Dellu a povedali mi, že záruka mi zostáva a že teda disk si môžem vymeniť aj sám (chcel som vedieť či nie je nutné volať kvôli tomu technika). Takže aj teraz tak nejak vychádzam z toho že záruka stále platí ako má a takáto výmena notebooku / vrátenie peňazí, je vlastne jedna z vecí ktorá môže nastať pri reklamácii.
Ako, mne nejde ani tak o ten disk, vem ho čert, ale skôr o to, či nebudem mať len deň-dva na to aby som nejakým spôsobom z neho spravil zálohu vecí ktoré na ňom mám.

Ale teoreticky, mám okrem tohto Dellu aj EeePC 1000H kde je rovnaký disk (160GB 5400rpm) ako bol pôvodne v Dellku, akurát s tým rozdielom, že je od iného výrobcu. Čiže pokial by v Delli netrvali na rovnakej značke disku, stačili by parametre, tak by som im snáď mohol navrhnúť takúto možnosť, že by som tam dal disk z iného NB.
ScorpionSX

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 09 čer 2009 17:29

Záruka ti povýměně disku samozřejmě platí dál, ale pokud chceš něco vracet, tak to logicky musíš vrátit ve stavu, v jakém jsi to koupil.Nicméně to s tím diskem s Eee je řešením, protože dell podle mě nemá uložené informace od jakého výrobce jsou jednotlivé součástky v notebooku, takže je podstatné to, aby měl disk stejnou velikost a stejnou rychlost a taky by na něm měl být nahraný systém s recovery oddílem a ovladači, to bys měl mít zazálohované z půvosního disku a pokud ne, tak to lze nahrát z recovery disků, pokud byly k notebooku přiloženy...
T420, X31

Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

ScorpionSX
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 28 dub 2009 21:35
Bydliště: Trenčín, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ScorpionSX » 09 čer 2009 18:33

No Recovery oddiel je už preč, toho sa trochu obávam...ale samozrejme mám reinštalačné DVD, takže systém by som samozrejme mohol preinštalovať na pôvodnú Vistu Home Premium 32bit, EN.

Každopádne sa asi na to opýtam technika keď príde, či mi nevie o tom niečo povedať, lebo z tech. podpory sa mi nejako nehlásia - ich mailový formulár na nete bol ráno nedostupný, tak som poslal mail priamo na support, ale žiadna odpoveď...
ScorpionSX

sirius1983
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 4680
Registrován: 24 úno 2007 19:59
Bydliště: Všude dobře tak co doma...

Příspěvekod sirius1983 » 09 čer 2009 23:25

S technickou podporou je lépe komunikovat telefonicky...
T420, X31

Prosím, nepište mi soukromé dotazy, otázky patří veřejně na toto fórum.

NuSuey
občas něco napíše
Příspěvky: 61
Registrován: 13 pro 2007 11:25

Příspěvekod NuSuey » 10 čer 2009 02:42

presne tak, vzdycky som to riesil telefonatom, takto by sa to riesilo cez zopar mailov, co by trvalo dlho :)
Notebook: MSI EX610 -> 3x reklamacia = peniaze naspat!

Aktualny notebook:
XPS M1530, 2.1GHz Intel Core 2 Duo,
GeForce 8600 GT 256MB,250 GB HDD,4GB RAM
Linux Mint 7 / Windows 7 / Mac OS 10.5.7 (Hackintosh)

ScorpionSX
občas něco napíše
Příspěvky: 4
Registrován: 28 dub 2009 21:35
Bydliště: Trenčín, SR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod ScorpionSX » 10 čer 2009 11:21

No jo, ale práve ja im potrebujem nejako doručiť fotku toho displeja, aby bolo jasné o čo ide, takže preferujem mail. Navyše mám pocit že slovenskí zákazníci majú support z českej pobočky - to znamená volať do ČR, čo sa mi zrovna moc nechce, keď ma prepoja na tri krát a nechajú čakať pol hodinu na linke...
Čo sa mi ale nezdá, je že mi nepríde ani len "doručenka" o prečítaní mailu, snáď ešte funguje mail support_czech@dell.com či nie??
ScorpionSX


Zpět na „notebooky DELL“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů