Stránka 1 z 1

Problém se zárukou, Inspiron 1525

Napsal: 10 zář 2009 22:49
od Teadrinker
Zakoupil jsem si v internetovém obchodě Inspiron 1525 (sice rozbalený, ale prý jinak zcela nepoužitý a nový), notebookem jsem nadšen, opravdu pěkný. Problém je se zárukou(NBD), na místo 36 měsíců je už jen cca 25 měsíců. To jsem zjistil zadáním service tagu. Prostě běží někdy od 10. listopadu 2008. Zítra budu volat na dell, myslíte, že je šance to nějak vyřešit? Rovněž mě trochu mrzí, že tím pádem asi nepůjde zdarma upgrade na win 7. Prodejce jsem se na záruku výslovně ptal a i na faktuře je uvedeno 36 měsíců, takže mě to celkem šokovalo.
Takže uvidím, možná odstoupím od koupě a pošlu ho zpátky.. ale fakt se mi líbí.. :-(
Nebo požádám prodejce o finanční kompenzaci za kratší záruku... jaká částka by byla odpovídající? Notebook stál 13 800Kč i s DPH.
Já bych to viděl tak na 2000Kč.... co myslíte? Díky.

Napsal: 10 zář 2009 22:56
od alfah4ns
probral bych to nejdriv s dellem. pripadne si zkus zjistit, kolik by te stalo prodlouzeni zaruky o dalsi rok a potom to prodejci navrhni.
jinak odstup od smlouvy
(problem je zrejme v tom,ze Dell pocita zaruku od doby, kdy notebook vyexpeduje, zrejme to byla nejaka dlouho lezici skladovka u prodejce)

Napsal: 11 zář 2009 11:48
od luban.s
Mám ten samý problém. Koupil jsem v červenci ntb přes alza.cz se zárukou NBD 2 roky a ta začala běžet už v únoru.

Napsal: 13 zář 2009 18:46
od CeCo
Dell uzna zarucnu lehotu plnych 36 mesiacov, staci predlozit doklad o kupe.

C