Stránka 1 z 1

vratenie penazi od DELL

Napsal: 11 úno 2010 23:04
od kecinko
Mam XPS M1530 kupeny 8.3.2008 v AUT priamo od DELL. Notebook bol 3x reklamovany:
1. nabijacka
2. samovolne vypinanie z dovodu prehrievania, vypadavanie casti obrazu, artefakty, prehrievala sa grafika
3. display- bol opravovany 2x - najprv technik vymenil napajacie kable, vymena vsak nepomohla a tak na druhy den vymenili display

Hned po poslednej reklamacii som si vsimol ze nefunguje druhy audio vystup a pred casom som zistil ze aj mikrofon seka. Okrem toho mi baterka vydrzi len asi 20min. Ani mi nepise zostavajuci cas baterky, iba:
Battery can't hold full charge. Consider replacing your battery.

Znamy dostal po 4 reklamacii od Aceru peniaze bez problemov spat. Neviete ako je to u DELL??

Napsal: 12 úno 2010 01:07
od zivan
AUT je Rakousko? Pak si musis projit rakouske zakony pro spotrebitele :)

Napsal: 12 úno 2010 13:02
od kvakunek
nebude vadná grafika?

Napsal: 12 úno 2010 13:51
od sirius1983
grafika negrafika, po takovýchto problémech bych už chtěl taky peníze. Nicméně to opravdu závisí na legislativě v rakousku, jestli na to máš právo nebo ne. Může tam hrát roli i to, že notebook ti byl nakonfigurován na zakázku a nešlo tedy o skladovku. Na to se ale musíš informovat.

Napsal: 12 úno 2010 19:15
od kvakunek
narážel jsem na to,že čip bude zřejmě z vadné série

Napsal: 14 úno 2010 17:10
od kecinko
ano...XPS M1530 boli dost problemove modely...bratranec robi v DELL ale na financnom, ale zistil mi ze mam pri notebooku poznamku ze je z "vadnej" serie...Zakladnu dosku mam ale uz vymenenu tak neviem

Napsal: 15 úno 2010 10:31
od apocalipta
Taky bych přidal svojí zkušenost :) Asi rok mám E6400, měl sem opravdu hodně reklamací (>5) a asi před 14ti dny mi došla trpělivost tak sem jim zavolal na tu jejich linku, všechno jim vysvětlil.. a nakonec mi nabídli novej notebook, který mi přijde tento týden (i s upgradem a novou zárukou na další 3 roky). Peníze by možná taky vrátili, ale s tím bych měl víc problémů, jelikož jsem notebook kupoval přes přeprodejce a on ho tenkrát nakoupil od dellu za levný peníze (i mě stál míň samozřejmě), ale dell by mi takhle vrátil jenom tu "jeho" částku. Celkově mě to jejich jednání docela těší, lepší než nic :) gl

Napsal: 15 úno 2010 11:38
od sirius1983
jo jednání mají super, ale už mě trochu mrzí ta jejich poměrně velká poruchovost a to i v top modelech. Díky tomu jsem na dell trochu zanevřel, nicméně fakt, že někdo napíše, že má 5 reklamací je u dellu trochu zkreslenej tím, že díky NBD lidi reklamují i zdánlivé maličkosti na které by se u normální záruky kvůli možnosti dlouhodobého pobytu v servisu asi vykašlali.