Stránka 1 z 1
dotaz ohledně servisu
Napsal: 27 dub 2012 08:26
od romankos
Ahoj, prosím vás, když si od někoho koupím notebook dell, který je dle tagu v záruce, potřebuji k němu ještě něco, nebo je to vše? Jednou jsem řešil opravu ntb od dellu, ale mimo tagu chtěli na lince ještě toho, kdo ntb koupil, což mě překvapilo, protože jsem to hned nevěděl (ntb jsem měl zapůjčený od školy). Musím tedy mimo tagu od kupujícího dostat nějakou kupní smlouvu, nebo tak něco? Děkuji
Napsal: 27 dub 2012 08:30
od orgasmic
Spravne by jsi mel mit i fakturu nebo danovy doklad, aby jsi mohl zaruku preregistrovat na sebe. Samotny Service Tag stacit nemusi.
Napsal: 27 dub 2012 09:16
od romankos
A v případě, že tedy budu mít např. daňový doklad, nebo osobní údaje od prodejce, je přeregistrování nějak problematické? Děkuji
Napsal: 27 dub 2012 09:30
od orgasmic
Na fakture je specialni kod, ktery se zadava pri registraci booku na Dell strankach.
Reknu Ti to takhle. Zkusenosti jsou takove, ze pri reklamacich nekomu stacil pouze Service Tag, nekteri museli jeste rict jmeno vlastnika a nekteri museli byt primo majitele.
Zalezi na jakeho technika narazis.
Jestli budes preregistrovavat jiz zaregistrovany book, tak potrebujes to cislo z faktury + jmeno, na koho je jiz registrovany.
Napsal: 27 dub 2012 09:38
od romankos
Aha aha..moc děkuji, takže pokud prodejce říká, že neví, kde fakturu má a je to registrované na jeho jméno, tak to nijak nepřeregistruji?
Napsal: 27 dub 2012 09:42
od orgasmic
Ne.
Napsal: 06 kvě 2012 15:53
od exBURN
Nevím teda jak je to dnes, ale když jsem kupoval jetého Della, tak jsem zadal žádost o převod, napsal jsem mail že neznám původního majitele a že jsem koupil notebook v bazaru.
Vyžádali si abych jim vyfotil notebook se service tagem a poslal kopii faktury z bazaru a za 10 dnů mi přislo že je notebook muj.....