Stránka 1 z 1

Rozdíl mezi Basic NBD a ProSupport NBD

Napsal: 08 pro 2012 19:20
od Cook
Zdravím, mohl by mi někdo vysvětlit rozdíl mezi zárukou:
Basic Next Business Day On-Site Service a
ProSupport for End Users and Next Business Day On-Site Service ??

Konkretně u modelu E5530 je nyní k dispozici levnější varianta s první zmiňovanou ( http://www.patro.cz/objects/1075961621.html ), oproti ProSupport prodávané cca o 3500 kč dráž. ( http://www.patro.cz/objects/1075852174.html )

Napsal: 08 pro 2012 19:57
od swarm
S klasickou se s tebou po telefonu baví technik lámanou češtinou a řešení problému není tak rychlé. S ProSupport se ti jeden týpek z ČR věnuje po celou dobu tvého problému, je schopen ti během dne zavolat, když přijde na něco, co by mohlo pomoct a je ochoten objednat díl, který stojí 20 tisíc na blind, zda by to třeba problém rychle nevyřešilo.

Moje zkušenost s reklamací DELL Precision. ProSupport technik můj problém vyřešil během několika hodin tak, že nakonec nebylo potřeba nový díl objednávat (stačila nějaká verze BIOSu, šlo o chyby v obraze na RGB-LED panelu).

Dokonce kvůli mě počkal 15 minut po pracovní době, zda bios problém vyřešil, aby případně díl ještě objednal.

Napsal: 09 pro 2012 21:09
od Cook
Děkuji za objasnění.