Stránka 1 z 2

Zase zlobí :-(

Napsal: 25 pro 2012 12:27
od Lenisek
Ahoj, mám víc problémů .. Jeden se sítí, další se zvukem a třetí s mechanikou..

1) Doma jsem na ntb připojená přes WiFi ale síť mi nefunguje.. Přesněji signál je perfektní ( modem mám vedle sebe nebo v druhé místnosti ), síť je připojená ale stránky se nenačtou.. Když připojím kabel tak taky nefunguje.. :-( Ostatním normálně internet funguje a mě na jiných sítích taky.. --> To že mi to nefunguje může to být noťasem nebo spíš sítí?

2) Když otevřu noťas a chci sklopit nebo naopak víc otevřít víko tak se mi z počítače ozývá divné pištění a zvuky.. --> čím to?

3) Při vložení CD do mechaniky se celá klepe, rachtá a při vysunutí mi přijde abnormálně volná a vyklavá..


Omlouvám se jestli tu už něco takového bylo za dotaz ale počítače a vše kolem nich jde mimo mě..

Moc děkuju odpověď :(

Napsal: 25 pro 2012 14:45
od roman2277
Model? Windows?

Napsal: 25 pro 2012 15:01
od Lenisek
Inspiron n5110 , win 7, 64bit

Napsal: 25 pro 2012 16:45
od roman2277
No buď je síťovka špatně nastavená nebo odešla.A ten zbytek asi nějaké vady z výroby nebo stářím(zacházenim).Jak je starý NTB?

Napsal: 25 pro 2012 17:45
od Lenisek
Co se týče síťovky jak to zjistím co je za chybu - aníž bych s ním šla do opravny? Chodím ještě do školy a bez notebooku se nehnu.. :( :( Ntb mám od minulého prosince , tzn. teď před Vánocema rok takže má ještě záruku .. A zacházením v jakém smyslu? Nikde mi neupadl ani jsem s víkem prudce neškubla, ..
Upřímně řečeno abych po roce měnila součástky u ntb, který stál 22 tisíc to se mi zrovna nechce .. :( :?

Napsal: 25 pro 2012 18:48
od roman2277
Takto na dálku se to dá těžko posoudit.Jinak záruka je standardní nebo NBD? No jinak tyto modely jsou dost poruchové.(upřímně řešeno je to průměrný křáp) Jestli se člověk neobejde bez NTB delší dobu,tak musí hlavně pamatovat na lepší záruku.(nejlépe NBD)

Napsal: 25 pro 2012 18:58
od Jirrick
1) Jdi do centra sítí a sdílení, v pravém panelu vyber "spravovat bezdrátové sítě", otevře se okno, v něm by měla být profil k tvojí síťi, ten smaž (pravý klik a odstranit) a zkus se k síti připojit znovu (budeš muset zadávat heslo - počítač se bude tvářit jakoby tu síť v životě neviděl). Třeba to pomůže.

2) Pokud je to mechanický zvuk, tak jsou to téměř určitě panty. Doma s tím těžko co naděláš.

3) Vyklání celé mechaniky nebo vysouvacího šuplíku?

Jinak obecně, DELL má sice docela dobré renomé, ale jen u řad primárně určené pro podnikovou sféru (Latitude, Precision). Ostatní řady jsou buď tak průměr (Vostro) nebo spíš podprůměr (Inspirion).

Napsal: 25 pro 2012 20:49
od Lenisek
1) Tak síť jsem smazala, zadala heslo, připojilo se a internet chvíli fungje a nefunguje.. :cry:

2) na panty mi to nepřijde, to pískání a chrčení vychází z repráku ..

3) celý šuplík, protože když ji vytáhnu tak je tam jen - nasazená- .. A když ji zasunu i s CD tak se o sebe -klepou- plasty a CD jakoby skákalo v mechanice


Dřív jsem měla nejlevnějšího Acera, který to nedělal a vydržel skoro 5 let fungovat, než mi odešel monitor, který jsem nechala za raketu opravit a funguje dál v pohodě.. Tak je mi divné, že by takhle zlobil téměř nový ntb :(

Napsal: 25 pro 2012 21:16
od entropy
K té síti... napadá mě - protože ti to dělá jen tato síť - nějak špatně nastavený profil firewallu (tj. detekuje tuhle konkrétní síť a zablokuje net - pokud je tomu tak, stačilo by vyresetovat nastavení toho firewallu). Napadá mě pár otázek, které by mohly pomoct vypátrat příčinu:
- Jaký firewall používáš?
- Co se stane, když firewall na chvíli vypneš - funguje net pak?
- Nefunguje jen procházení webu, nebo i všechno ostatní? (Skype, ICQ, ... nebo zkus ping někam - spusť příkazový řádek (příkaz "cmd" bez uvozovek do vyhledávání ze Startu, odentruješ, otevře se "černé okno"), tam napíšeš třeba "ping 173.194.78.147" opět bez uvozovek, odentruješ a čekáš, co to udělá - jestli to projde nebo připojení vyprší)
- Pokud jen web, zkoušela jsi jiný prohlížeč (Opera, Firefox, Safari, ...)? S jakým výsledkem?
- Ještě bych i navrhla zkontrolovat nastavení připojení - v tom centru sítí a sdílení klikni pravým na to připojení, které má fungovat, zvol Vlastnosti, pak najdi položku "Protokol sítě internet - TCP/IP", vyber ji a klikni na Vlastnosti, a pak zkontroluj, jestli máš správně nastaveny položky pro IP adresu, masku podsítě a výchozí bránu, a taky adresy DNS serverů (často stačí nechat to nastavit automaticky). Pokud si nejsi jistá, jak to má být nastaveno, porovnej nastavení s někým, komu to funguje, popř. ti poradí poskytovatel internetu. Nastaveno to může být špatně buď proto, že se v tom někdo vrtal :) ale taky vinou nějaké dřívější infekce (některé typy malwaru rády mění nastavení DNS).

edit: opraveno, automaticky mi to přepsalo odkaz... a tudíž rozbilo návod :twisted:

Napsal: 26 pro 2012 12:30
od Lenisek
Internet nefungoval vůbec, web na žádném prohlížeči ani Skype atd.. Ale jsem zkusila to -černé okno- a částečně to funguje- internet běží ale často padá nebo se stránka nenačte.. Pokud se to načte tak funguje v pohodě na Chromu, který používám denně, na Firefoxu i Safari.. Co se týče položek IP adresy aj. tak to je stejné s ostatními počítači, kterým ta síť funguje bez problému.. A určitě vím že se v tom nikdo nevrtal, protože k počítači chodím jen já a já tomu nerozumím takže se v ničem nehrabu :lol: :oops:

Napsal: 26 pro 2012 12:40
od Lenisek
A taky mi to píše tohle :
Server na adrese notebooky-forum.notebook.cz nelze najít, protože se nezdařilo vyhledání DNS. DNS je webová služba, která převádí název webové stránky na její internetovou adresu. Nejčastější příčinou této chyby je chybějící připojení k internetu nebo nesprávná konfigurace sítě. Může být také způsobena tím, že server DNS neodpovídá nebo že prohlížeči Google Chrome brání v přístupu k síti brána firewall

Fakt tomu nerozumím, takže si tu připadám jako pěkný blbec :(

Napsal: 26 pro 2012 13:05
od entropy
Učený z nebe nespadl :) (a i já jsem samouk, člověk se k tomu ale nakonec dostane i metodou pokus-omyl. :) )

Z toho, co píšeš, opravdu může být problém v nastavení toho připojení - ta hláška zmiňuje DNS. Takže zkus malý test:

Jakmile zjistíš, že net nefunguje, zkus v prohlížeči otevřít tuto adresu:
173.194.78.147
(zkopíruj ji do adresního řádku a odentruj)
- mělo by to otevřít Google.
Jak to funguje - tohle je IP adresa googlu. Protože by si ale málokdo pamatoval čísla, používá se www tečka google tečka com (píšu takto, aby mi to tu zase nepřevedlo fórum na odkaz :) ). Ale! aby prohlížeč věděl, že google tečka com vede na nějaký server (tj. na ta čísla), zeptá se nejdřív DNS serveru (domain name serveru), jaké že číslo odpovídá téhle doméně (google), a tu stránku pak otevře. No a když DNS server nefunguje... tak neví co otevřít. Když zadáš rovnou ta čísla, tak se prohlížeč DNS serveru ptát nemusí - a když je server (v tomto případě google) dostupný, tak stránku rovnou otevře.

Pokud ta čísla fungovat budou, zkus v nastavení připojení do nastavení DNS napsat tyto hodnoty (jsou to veřejné DNS servery googlu, poměrně spolehlivé a i bezpečné):
primární - 8.8.8.8
sekundární - 8.8.4.4
víc detailů k tomu najdeš tady: https://developers.google.com/speed/public-dns/

Zabralo to? Pokud ne, tak by opravdu chtělo zapátrat, 1) jaký že to používáš firewall a 2) co se stane (jestli net funguje), když ten firewall na chvíli vypneš. Může to být opravdu jeho špatným nastavením.

Co mě ještě napadlo, že bys mohla zkusit - to nastavení IP adresy v nastavení připojení, co se stane, když to necháš nastaveno na automatické přidělování? (původní nastavení si někam opiš)

Napsal: 26 pro 2012 13:25
od swarm
Pro začátek do příkazového řádku (Win+R -> "cmd") napiš:

ping 173.194.78.147 -t

...tím by mělo dojít k opakovanému testování (ukončuje se Ctrl+C). V případě, že se bude často objevovat výpadek poslaného paketu ("vypršel časový limit žádosti" nebo tak nějak v CZ Windows, pokud si to dobře pamatuju), změna DNS nepomůže.

Případné vytížení komunikace počítače se sítí nějakým malwarem můžeš ověřit spuštěním resource monitoru (Win+R -> "resmon /res") a přepnutím na kartu Sítě (nebo tak nějak, nemám CZ Windows). Probíhala by tam intenzivní komunikace nějakým procesem.

Napsal: 01 led 2013 23:20
od Lenisek
tak jsem všechno vyzkoušela a nevím.. :-/ Po tom co jsem sem psala tak to jakš tašk fungovalo.. restartovala jsem noťas a už to zase nejde nebo skoro.. Zkoušela jsem znovu i - černé okno- a chvíli to píše že vypršel čas a potom zase odpověď od 173.194.78.147 ... V tom aby se prase vyznalo :-( Jinak mám v pc Nortona ale ať dělám co dělám tak na síť to vliv nemá :-/ Brzo z toho začnu brečet :( :(

Napsal: 02 led 2013 09:44
od roman2277
Přeinstaloval bych celé Windows.A poté se uvidí.