Stránka 1 z 1

4. Reklamace Dellu nakoupeneho na firmu

Napsal: 01 čer 2013 17:14
od mirekj
Zdravím,

chtěl bych se zeptat, jak je to u Dellu s reklamacemi - hlavně co se týče nákupu na firmu. Mám Della Vostro 3450 a už u mě byl 3x technik. 2x se měnila deska a chlazení kvůli přehřívání, jednou kvůli pantům, jednou wifi a obrazovka.

Nyní mám zase problém s wifinou a tak bych zase volal technika. Jde mi o to, jak pustupovat u Dellu, pokud bych chtěl odstoupit od smlouvy (ntb je v záruce) a zda se to dá nějak vyřešit přes technika ?

Napsal: 01 čer 2013 19:42
od zivan
Zakonny narok na odstoupeni od smlouvy pri treti stejne nebo ctvrte ruzne reklamaci mas jen pri nakupu jako spotrebitel. Pokud je to "na firmu", tak plati reklamacni podminky prodejce. Je tam moznost odstoupeni pri ctvrte reklamaci?

Napsal: 01 čer 2013 20:48
od mirekj
No, bylo to zakoupené u czc. Jdu se podívat

Napsal: 01 čer 2013 21:03
od mirekj
mirekj píše:No, bylo to zakoupené u czc. Jdu se podívat



No, tak jsem na to koukal. Rozdíly tam jsou oproti nákupu spotřebitele, ale nepíšou tam třeba, zda na to mají lhůtu 30 dní na reklamaci a podobně.. Asi se jich půjdu zeptat osobně.

Rád bych se dostal k bodu "Vrácení peněz", ale tenhle bod jsem tam vůbec nenašel. Každopádně pokud tohle není možné, tak doufám, že je aspoň možné požadovat výměnu zboží a rád bych si vzal jedno Lenovo, co mám vyhlídnuté..

Nemáte někdo podobně zkušenosti?

Napsal: 01 čer 2013 21:57
od zivan
Ja v jejich reklamacnim radu vidim (bod 8, podstatne poruseni smlouvy), ze v pripade podstatneho poruseni smlouvy (vetsi mnozstvi vad branici pouzivani) muzes pozadovat vymenu zbozi, opravu nebo slevu. Na vraceni penez narok nemas, takze se maximalne muzes zkusit domluvit.

O lhute tam taky je - stanovi ji CZC a pokud to nestihne, tak muzes odstoupit. Predpokladam, ze s Wifi nebude mit Dell problem a lhutu na opravu bez problemu stihne. Ta lhuta muze byt klidne 2-3 mesice, opet je to domluva.

Napsal: 02 čer 2013 01:52
od mirekj
A jak by to bylo s tou výměnnou zboží? respektive za zboží, které není stejné .. tj. jestli bych mohl chtít to Lenovo s tím, že by mi vrátili peníze, které jsou v rozdílu s cenou toho Dellu?

Napsal: 02 čer 2013 12:32
od zivan
Tohle uz je na domluve, zavolej tam a uvidis. Ale vraceni rozdilu bych necekal.

Napsal: 02 čer 2013 13:00
od mirekj
Tak to je nepříjemný zjištění :)

Napsal: 11 led 2014 14:46
od mirekj
Zdravím,

tak jen pro update tady toho vlákna. Chystám se na reklamaci v brzké době - na faktuře jsem našel (nebo spíš nenašel) vyplněné IČ/DIČ, takže v tom případě, pokud není uvedené, tak to nebylo nakupováno na firmu (je to jen na jméno) a mělo by to být vše v pořádku..