Mám dost špatný zkušenosti. Asi čtvrtou základní desku a poslední reklamaci zjevně způsobenou chybou výroby ani neuznali. K čemu je pak NBD, když vám záruku neuznaj, že
. Konkrétně tento notebook po mírném skoro tříletém používání, kdy nikdy neopustil zdi baráku a slouží jen "na stole", vypadá naprosto otřesně.
K tomu displeji. Jo je hodně podprůměrný. Horší se v podstatě moc ani nevidí. O něm se ale mluvilo v snad v každé recenzi, takže to neni žádné překvápko. Na psaní ve Wordu to ale stačí.
Osobně notebooky DELL hodnotim jako ne moc kvalitní. Jejich jedinou výhodou je ten NBD servis (a jak už jsem se přesvědčil ne vždy je to výhoda). Pokud si chceš koupit DELL bez záruky, tak konkrétně v případě D600 si koupíš jen podprůměrně kostrukčně provedený notebook.
Jinak co jsem tak slyšel od pár techniků DELLu, tak jednu dobu byla situace taková, že pomalu každá druhá žádost na servis se týkala právě D600. U mě je to tak, že až se ten notebook dosere, tak ho prostě vyhodim a koupim si něco pořádného. Pravděpodobně nějaký Thinkpad, Lifebook nebo nějaké HP.... samozřejmě s NBD. DELL už bych si asi nekoupil (i když mám doma dva... ten druhý je ultraportable 12" DELL X300, kterému teď akorát končí záruka complete care - tj. že vám opravěj NB, i kdybyste si na něj šlapli).