Tento ntb jsem si koupil někdy na jaře 2008.
C2D 2,1Ghz, 3GB,250 Gb disk, GF 9300 MB, 15,6 palců 1440x900, VistaHP
Cena kolem 22 000+-.
Ve své kategori výkon/cena ho porazil jenom Acer. Je pravda že běžel cca 14 hodin denně ale už po rocemi odešel monitor. Přestala se mi zobrazovat černá barva. Poslal jsem ho do servisu a 3 týdnem mi ho vrátily že je vše OK ale nebylo. Opět 3 týdny v servisu. Pak už mi to opravily. Skončila záruka a praskl mi spodní kryt. Ten opravil a přestala mě opět fungovat obrazovka.
Závěr : Vysoký výkon - nízká cena -> shitový provedení, příště už do Asusu nejdu. Notebooky mám už od roku 2000 a toto je zatím nejhorší z mých notebooku.
Diskutovaná kvalita notebooku Asus
http://www.alza.cz/asus-k50ip-sx119v-d184105.htm
Kupoval jsem tohle před měsícem přítelkyni a vypadá celkem schopně, zatím bez problémů, grafika teda slabší než u mojeho 2,5 roku staryho MSI GX700 ale i tak dobrý myslím že za ty peníze zatím spokojenost. Hlavně ty teploty to je rozdíl jak u mě. Je to jak srovnávat severní pól a floridu.
Kupoval jsem tohle před měsícem přítelkyni a vypadá celkem schopně, zatím bez problémů, grafika teda slabší než u mojeho 2,5 roku staryho MSI GX700 ale i tak dobrý myslím že za ty peníze zatím spokojenost. Hlavně ty teploty to je rozdíl jak u mě. Je to jak srovnávat severní pól a floridu.
tento notebook som si kupil v auguste roku 2007 http://www.agem.sk/?cmd=tovar_detail&product=10143793
este som s nim nemal ziadne problemy a stale mi na tom idu najnovsie hry ako patrician IV civ V alebo mafia 2. Rozjel som na tom aj GTA IV ale hratelne to uz velmi nebolo sekol som to asi u 5 misii. spokojenost ale velka a pokial budem planovat dalsi notebook tak asus bude mat vzdy u mna velke plus.
este som s nim nemal ziadne problemy a stale mi na tom idu najnovsie hry ako patrician IV civ V alebo mafia 2. Rozjel som na tom aj GTA IV ale hratelne to uz velmi nebolo sekol som to asi u 5 misii. spokojenost ale velka a pokial budem planovat dalsi notebook tak asus bude mat vzdy u mna velke plus.
Také přispěji svojí troškou do mlýna...
Je to možná až zarážející, ale nejčastěji opravuji (vynecháme-li SW opravy) compaq a asusy... celkem často lehaj i MSI, kupodivu celkem málo acerů, zatim žádné vaio, HP pouze dvě a obě po fatálním selhání ze strany uživatele...
Pro představu, před asi dvěma měsíci jsem opravoval asus z kterého dle popisu majitele "začaly lítat jiskřičky" - vysvětluju si to prodřenou izolací mezi faradayovou klecí a deskou, byť je mi neznámé jak se to vůbec mohlo stát...
nedávno mi přišel asus lehlý na zlámaný spoj mezi rámem a pantem po obou stranách... neopravitelné z důvodu ekonomické nevýhodnosti ceny nových dílů, byť ntb zcela funkční...
Teď tu mám asus kterému prý znenadání "zablikalo" podsvětlení a zamrkalo naposled, po ozkoušení jiného panelu a jiné kabeláže došlo i na desku, a ejhle, seškvařené SMD přibližně u zdrojové části...
suma sumárum, tři poslední opravy v průběhu posledního roku byly všechny asus... spíše než poruchovosti bych to ale přičetl oblíbenosti asusu... nebo spíš... od obojího něco... takže za mě spíše ne, ale je to jen otázka zkušeností lidí kolem které mi své nemocné stroje svěřují...
Je to možná až zarážející, ale nejčastěji opravuji (vynecháme-li SW opravy) compaq a asusy... celkem často lehaj i MSI, kupodivu celkem málo acerů, zatim žádné vaio, HP pouze dvě a obě po fatálním selhání ze strany uživatele...
Pro představu, před asi dvěma měsíci jsem opravoval asus z kterého dle popisu majitele "začaly lítat jiskřičky" - vysvětluju si to prodřenou izolací mezi faradayovou klecí a deskou, byť je mi neznámé jak se to vůbec mohlo stát...
nedávno mi přišel asus lehlý na zlámaný spoj mezi rámem a pantem po obou stranách... neopravitelné z důvodu ekonomické nevýhodnosti ceny nových dílů, byť ntb zcela funkční...
Teď tu mám asus kterému prý znenadání "zablikalo" podsvětlení a zamrkalo naposled, po ozkoušení jiného panelu a jiné kabeláže došlo i na desku, a ejhle, seškvařené SMD přibližně u zdrojové části...
suma sumárum, tři poslední opravy v průběhu posledního roku byly všechny asus... spíše než poruchovosti bych to ale přičetl oblíbenosti asusu... nebo spíš... od obojího něco... takže za mě spíše ne, ale je to jen otázka zkušeností lidí kolem které mi své nemocné stroje svěřují...
Zdravim ma tu niekto skusenosti s tymto notebookom ? http://datacomp.sk/asus-x502ca-xx009h-_ ... C22DPl_stR
Páči sa mi hlavne kôli malej hmotnosti ale rozmýšľam aj nad týmto : http://www.lenovoonline.sk/ideapad-b590-black-p7776
Prosím poraďte mi ktorý si vybrať, poprípade poraďte iný notebook do 420eur alebo 12000 korun.
Páči sa mi hlavne kôli malej hmotnosti ale rozmýšľam aj nad týmto : http://www.lenovoonline.sk/ideapad-b590-black-p7776
Prosím poraďte mi ktorý si vybrať, poprípade poraďte iný notebook do 420eur alebo 12000 korun.
Tak se s vámi taky podělím.Nejde ani tak o kvalitu výrobku,jako spíše o kvalitu servisního centra.
Při čištění displeje jsem si všiml,že v levé spodní části to nějak křupe,když na to lehce zatlačím.Žádný vliv na funkčnost to nemělo,přesto jsem NB odeslal do servisu a rovnou jsem reklamoval i lehce vystouplý pravý spodní roh touchpadu (cca 1 mm,kravina,ale když už jsem to tam posílal...).Notebook byl odeslán 24.9. do oficiálního servisního centra v Ostravě.Notebook se mi vrátil až 16.10.,tedy po více než třech týdnech (ano,mají na to měsíc,ale záruční opravy mají přednost,netuším,co jim tak trvalo).No po rozbalení jsem se nestačil divit:
1) nějaký protokol o opravě nehrozil,vůbec se s ním neobtěžovali
2) displej byl vyměněn,ale technik ho rovnou stihl i poškrábat a navíc na něm byla nějaká kapka zaschlého lepidla
3) nedoléhala (o dost) krytka pantů (později jsem se dozvěděl,že byla prasklá)
Zděšený jsem NB znovu zabalil,odeslal děkovný mail do servisu a poslal jej další den,tedy 17.10. zpátky do servisu.Druhá oprava už byla o něco rychlejší,NB se mi vrátil 30.10.No po rozbalení jsem málem odpadl.Displej vyměněn,tentokráte bez poškození,ale ti kreténi mi poškodili touchpad.Kliknout se dalo jen uprostřed,po stranách vůbec nereagoval a byl dole celý nadzvedlý.Zjebal jsem je telefonicky,jestli tohle myslí vážně (po urgenci poslali i protokoly a v těch bylo napsané,že NB byl pečlivě zkontrolován jak technikem,tak i výstupním kontrolorem) a NB další den,tedy 31.10. odeslal zpět.
Dnes je 14.11. a stále se nic nedělo,na stránkách ASUSu ve sledování reklamace bylo vidět,že je ticho po pěšině.Ráno jsem tedy napsal mail přímo do ASUSu,jaké lemply tady zaměstnávají a světe div se,trvalo to asi 3 hodiny a ve stavu reklamace naskočilo,že je NB opravený (takže na něj stejně budu čekat až do úterý).Teď jsem jenom zvědavý,v jakém stavu mi to zase ta banda debilů pošle.
Takže za mě,tohle je první a poslední NB,který jsem si od ASUSu koupil.Na takové amatéry jsem ještě nenarazil.
Při čištění displeje jsem si všiml,že v levé spodní části to nějak křupe,když na to lehce zatlačím.Žádný vliv na funkčnost to nemělo,přesto jsem NB odeslal do servisu a rovnou jsem reklamoval i lehce vystouplý pravý spodní roh touchpadu (cca 1 mm,kravina,ale když už jsem to tam posílal...).Notebook byl odeslán 24.9. do oficiálního servisního centra v Ostravě.Notebook se mi vrátil až 16.10.,tedy po více než třech týdnech (ano,mají na to měsíc,ale záruční opravy mají přednost,netuším,co jim tak trvalo).No po rozbalení jsem se nestačil divit:
1) nějaký protokol o opravě nehrozil,vůbec se s ním neobtěžovali
2) displej byl vyměněn,ale technik ho rovnou stihl i poškrábat a navíc na něm byla nějaká kapka zaschlého lepidla
3) nedoléhala (o dost) krytka pantů (později jsem se dozvěděl,že byla prasklá)
Zděšený jsem NB znovu zabalil,odeslal děkovný mail do servisu a poslal jej další den,tedy 17.10. zpátky do servisu.Druhá oprava už byla o něco rychlejší,NB se mi vrátil 30.10.No po rozbalení jsem málem odpadl.Displej vyměněn,tentokráte bez poškození,ale ti kreténi mi poškodili touchpad.Kliknout se dalo jen uprostřed,po stranách vůbec nereagoval a byl dole celý nadzvedlý.Zjebal jsem je telefonicky,jestli tohle myslí vážně (po urgenci poslali i protokoly a v těch bylo napsané,že NB byl pečlivě zkontrolován jak technikem,tak i výstupním kontrolorem) a NB další den,tedy 31.10. odeslal zpět.
Dnes je 14.11. a stále se nic nedělo,na stránkách ASUSu ve sledování reklamace bylo vidět,že je ticho po pěšině.Ráno jsem tedy napsal mail přímo do ASUSu,jaké lemply tady zaměstnávají a světe div se,trvalo to asi 3 hodiny a ve stavu reklamace naskočilo,že je NB opravený (takže na něj stejně budu čekat až do úterý).Teď jsem jenom zvědavý,v jakém stavu mi to zase ta banda debilů pošle.
Takže za mě,tohle je první a poslední NB,který jsem si od ASUSu koupil.Na takové amatéry jsem ještě nenarazil.
Acer Aspire S13 S5-371 (i5-6200U, Intel HD520, 8GB RAM, 256GB SSD)
- swarm
- Moderátor
- Příspěvky: 8856
- Registrován: 09 úno 2007 14:22
- Bydliště: zpět v ČR
- Kontaktovat uživatele:
To tě hodně pozmrdili. Reklamoval jsem u ASUSu v posledním roce dvakrát. Pokaždé komunikace trochu vázla, ale jednou (ač to bylo sporné), tak v pohodě vyhověli bez keců. Druhý případ měl horší průběh (ač tam byla zjevně vina mimo uživatele) a vrátili neopravené s tím, jak za to může zákazník, protože dole byl vypadlý nějaký šroubek (tj. neautorizovaný zásah). Musel jsem bokem přes kontakty urgovat u CZ zastoupení.
Výsledkem bylo, že jen dorazila strohá zpráva, že si kurýr vyzvedne notebook. Vrátil se celkem rychle a opravený, ale v protokolu bylo něco jako mimozáruční oprava, opraveno v rámci snahy vyjít zákazníkovi vstříc... já vim, blbost, ale docela mě to nasralo.
Výsledkem bylo, že jen dorazila strohá zpráva, že si kurýr vyzvedne notebook. Vrátil se celkem rychle a opravený, ale v protokolu bylo něco jako mimozáruční oprava, opraveno v rámci snahy vyjít zákazníkovi vstříc... já vim, blbost, ale docela mě to nasralo.
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)
U Asusu jsem reklamoval několikrát, zatím vše vyřešeno opravou/výměnou v rámci záruky bez problému. I když v posledních dvou záležitostech tam byly náznaky, že byla práce udělaná nedbale/ve spěchu.
Po výměně MB zapomněli zapojit podsvícení klávesnice. Když jsem se ozval, tak mi nabídli abych jim to poslal zpátky, že to dají přednostně do pořádku. Notebook jsem zrovna potřeboval, tak jsem to odkládal a poslal to tam až asi po roce.
Opraveno bez řečí, ale zase byl špatně nasazený spodní kryt a displej neměl docvaklý rámeček. To jsem už neřešil, vlastní oprava byla OK.
Jinak komunikace se servisem byla vždy bez problémů.
Koupil jsem si i repasovaný ZenBook (přímo na Asus shopu). Nevím jestli prošel českým servisem nebo ne, ale výrobek i příslušenství byly v bezvadném stavu. Komunikace vstřícná.
Po výměně MB zapomněli zapojit podsvícení klávesnice. Když jsem se ozval, tak mi nabídli abych jim to poslal zpátky, že to dají přednostně do pořádku. Notebook jsem zrovna potřeboval, tak jsem to odkládal a poslal to tam až asi po roce.
Opraveno bez řečí, ale zase byl špatně nasazený spodní kryt a displej neměl docvaklý rámeček. To jsem už neřešil, vlastní oprava byla OK.
Jinak komunikace se servisem byla vždy bez problémů.
Koupil jsem si i repasovaný ZenBook (přímo na Asus shopu). Nevím jestli prošel českým servisem nebo ne, ale výrobek i příslušenství byly v bezvadném stavu. Komunikace vstřícná.
[size=92]Compal->Asus->Dell (Razer->Logitech)[/size]
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 31 hostů