ASUS šmejd !!!

notebooky Asus a vše kolem nich
rudolffisak

Ach ta zakaznická podpora

Příspěvekod rudolffisak » 24 čer 2007 11:53

Nevím jak vám, ale mne se povedlo si flashnout bios grafiky v notalu A6Va a zdvojila se mi pamet z 128 na 256MB a obraz se tak s prominutim rozesral az to nebylo zdravo. Volal jsem do asusu a nestačil jsem se divit co tam sedi za magory :twisted: :twisted: Na dotaz na preposlani noveho biosu vga karty miposlali toto: Mate zrejme na mysli VBIOS,ktery je obsazen v BIOSU.Posilam v priloze. :D :D :D Ano poslal bios motherboardu a ten mi je na nic :? :? Takze si bios sezenu jinde a uz nikdy nebudu volat kam nemam :D :D

Uživatelský avatar
swarm
Moderátor
Moderátor
Příspěvky: 8856
Registrován: 09 úno 2007 14:22
Bydliště: zpět v ČR
Kontaktovat uživatele:

Příspěvekod swarm » 24 čer 2007 12:04

Tak to teda nevim, kdo je za "magora", ale na notebookách JE video-bios (tj bios grafiky) výhradně součástí hlavního biosu :-).

...takže by mě zajímalo, co si vlastmě flashoval :-D
swarm - blog: http://notebookblog.cz
Apple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)

Verxes
občas něco napíše
Příspěvky: 97
Registrován: 26 led 2007 10:03
Kontaktovat uživatele:

Re: ASUS šmejd !!!

Příspěvekod Verxes » 25 čer 2007 15:06

Lucifer píše:Ja mel Asus M6 rady cca. rok a pul a maximalni spokojenost. Pak jsem ho poslal v ramci zaruky na vycisteni (hlucne chlazeni) plus zkontrolovani nabijeni baterie (nabijelo jen do poloviny, porad cervena kontrolka) - v podstate trivialni veci. Od toho momentu (konec ledna 2007) stravil muj notebook v Asus CZ jiz pres 80 dni, vymeneno bylo postupne vse mimo displaye - vcetne disku s mymi daty kteremu nic nebylo. Po 4 nepovedenych pokusech o znovuuvedeni do funkcniho stavu jsem si vydupal vraceni penez a ASUS uz nikdy vice. Toliko moje zkusenost.

( samotny hardware je OK, jakovyrobce je ASUS docela slusny, ale servis stoji za....)

To jsem taky slyšel, že si lidi na servis fakt stěžujou, ale tak nevim, nevim.. co se týká funkčnosti, tak opravdu si nestěžuju, ale chci se zeptat, tys ho u nich měl 80 dní v kuse? Nebo jsi ho reklamoval na víckrát? mě by totiž zajímalo, jak je to řešený z tohoto hlediska - když je zákonem daná lhůta na opravu (nevim jestli měsíc, nebo dva), tak by ti to měli do té doby opravit, nebo vrátit peníze a záruka by se měla o tuto záruční dobu posunout, nemám pravdu?
Mě právě zajímá, že jestli tam jsou opravdu takový "technici", tak se mi pomalu vyplatí jim ho tam za rok a půl poslat na záruku, nechat si vrátit prachy a koupit novej ne? :wink: A taky jeden dotaz, jak ti vrátili peníze, to jsi NB posílal přímo do ASUS servisu, nebo jsi to řešil přes prodejce? Ono to jde poslat přímo do ASUSu, ale nevim jak ti pak vrátí peníze - musel jsi kontaktovat prodejce, nebo ti to vrátili oni? Popř. za jak douho jsi ty peníze dostal?
Já totiž s jejich servisem zkušenosti nemám,a nevim jak to tam chodí, a kdyby se mi něco na NB podě..lo, tak abych věděl, na co se mám připravit..

dík

Lucifer

Re: ASUS šmejd !!!

Příspěvekod Lucifer » 25 čer 2007 15:54

Samozrejme slo o vic "oprav", presneji - prvni oprava nekdy v lednu ktera trvala cca. 6 tydnu - uz tehdy jsem si v podstate mohl vydupat penize zpatky a basta, ALE kupoval jsem notebook ve firme v ktere pracuji = nebudu kalet do vlastniho hnizda.

Ta oprava se tykala pouze vetsi hlucnosti (prach) a spatneho dobijeni aku - "technici" vymenili cca. 8 dilu vcetne vrchniho dilu krytu a lemu kolem klavesnice = dle mne se na tom nejaky novacek nejspis ucil a doku*vil co mohl, zlamal, poskrabal, nebo si na to sedl - nevim... Vymenena m.j. i zakladni deska

Nasledne odesla na te "nove" zakladni desce grafika, poslano znova, vymena zakladni desky, oprava cca. 2 tydny a neco - notebook se nasledne nahodne restartoval, stacil mensi pohyb s nim, nebo i kdyz jen lezel zaplej na stole.

Znovu odeslano na Asus - aby potreti nemenili zakladni desku tak se asi podivali co vymeneno jeste nebylo (a ze uz bylo temer vse) - tak vymenili harddisk. i s mymi daty, bez jejich zalohy. Tomu disku nic nebylo - rucim za to. S plnym vedomim ze zavadu neodstranili poslali notebook jako opravenej zpatky - jen aby se vyhli 3x po sobe stejneho vymeneneho dilu.

Notebook okamzite po zapnuti stejny stav jak predtim = restarty, BSOD pri pohybu s nim - i bez - logicky, zavada neodstranena, zadne testy dle mne nemohly probehnout. Plus za 3 dni jeste odesla (ano, zase) grafika, na displayi po tom vsem (asi dopravou) hromadka vadnych subpixelu, a nefunkcni 2 ze 4 USB portu :!:

Takze dohromady 4...? opravy ( asi jsme jeste na neco zapomnel - nevim). Priserne jsem Asus serval neb hlavne ta posledni oprava to je fakt neco, bylo mi dano na vedomi ze ten notebook budou dobropisovat dodavatelovi = ted cekam nez to probehne - kolecko Asus - dodavatel - prodejce - ja. Ano, v dusledku si polepsim a za ty prachy koupim ted neco mnohem lepsi, ALE stalo me to hafo nervu, neco dat (nic podstatneho, dulezite veci mam jinde - ale stejne nasre) 2 a 1/2 mesice (pomaly 3) nemobilniho provozu... :roll:

(a ze jsem bez notase jak bez prave ruky)

jrompf
občas něco napíše
Příspěvky: 18
Registrován: 13 črc 2007 11:03

Asus smejd

Příspěvekod jrompf » 31 črc 2007 10:39

suhlasim s tym, ze ASUS je smejd vyrobca
ASUS treba chapat komplexne servis+vyroba
pokial si nevedia zabezpecit kvalitu servisu, tak je smejd ASUS a nie len servis.
HP, DELL atd si takyto pristup nemoze dovolit

prima-men

Příspěvekod prima-men » 01 srp 2007 20:47

Na mým A6T(mám ho skoro rok) už se 3x měnil nějaký inventor, který měl na svědomí podsvětlení displeje. Displej problikával a i po třetí stejné opravě mi prostě zase zlobí. Ještě zkusim 4 záruční opravu a pak jdu na ně do obchodu, ať mi vrátí prachy.

Otázka pro Lucifer: Ty jsi kupoval ten ntb na firmu, nebo jako soukromá osoba? Jde mi o to, že když je to kupovaný na firmu, tak se na to nevztahuje zákon o ochraně spotřebitele. A já jsem ho právě kupoval pro podnikání a ať vím, na co se mám připravit. :x

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 01 srp 2007 23:59

Prima-men: Bohuzel jako pravnicka osoba nemuzes odstoupit od smlouvy a muzes udelat jedine a to jest nechat si vymenit tento vadny kus za jiny.
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

prima-men

Příspěvekod prima-men » 02 srp 2007 17:44

V obchodním zákoníku je uvedeno, že pokud má výrobek neodstranitelné vady, tak si můžu buď nechat vyměnit vadný výrobek, požadovat slevu z kupní ceny, nebo odstoupit od smlouvy. A jelikož se to pořád opakuje, tak to asi neodstranitelná závada bude.

Herry
občas něco napíše
Příspěvky: 47
Registrován: 04 srp 2007 19:48
Bydliště: Frydek-Mistek

ASUS

Příspěvekod Herry » 04 srp 2007 20:03

Zdravim fsecky, neptejte se me odkud to vim, ale vim. S tim invertorem co psal prima man. Tak to je potiz jde totiz o napajeci cast pro podsvetleni display a opravdu odchazeji jak na bezicim pase. Co se tyce servisu, opravu nestiha a problemy se resi za pochodu. A co se tyce oprav hmm no comment.

pendialek
občas něco napíše
Příspěvky: 7
Registrován: 18 črc 2007 10:14

Příspěvekod pendialek » 07 srp 2007 10:40

tak musim rict, ze jsem hodne zklamany. notas sice z reklamace privezli krasne az domu behem 5ti pracovnich dni, ale kdyz jsem ho rozbalil, tak sem neveril vlastnim ocim.

vymenili me na nem udajne mechaniku, nejaky dva kryty a desku, jenze kdyz jsem se poradne podival, tak udajne novy kryty vypadaji hur nez ty co jsem mel a mechanika fungovala (reklamoval jsem prehrivani grafiky). to ale neni vsecko, ted uz se grafika nestaci ani zahrat, protoze notas sam od sebe zamrza, i kdyz je v necinosti a to rozhodne nedelal!

verdikt: notas poskrabali i pres moje peclive baleni, vymenili cosi co nevypada jako vymenene. pred reklamaci byl jsem mohl mit notas jako drahej psaci stroj s topenim, po reklamaci je to tak akorat tezitko na papiry

hnedka jak obdrzim nove RMA reklamuji znovu, tak jsem zvedav


Nevi nekdo kdy muzu zadat vraceni peněz?

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 07 srp 2007 20:37

3 stejne zavady, nebo 4 ruzne a nezapomenout jim vcas rict, at si ho nechaji :wink:
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

readgamer
občas něco napíše
Příspěvky: 8
Registrován: 10 srp 2007 15:23

Příspěvekod readgamer » 10 srp 2007 15:28

Jsem čerstvím majitelem NB Asus X51R , když jsem tam konečně dostal win xp , což byla moje chyba že jsem si k němu nekoupil win vista (NB je totiž vista ready) . No docela jste mi nahnali strach že mi NB brzy odejde , zatim sním nemám žádné problémi a jede naprosto perfektně a doufám že to vydrží než dostuduji sttřední školu tedy 4 roky. Snad to nebude se servisem tak horký :?

Michal27
zlobivá kočička
Příspěvky: 3172
Registrován: 25 lis 2006 15:51

Příspěvekod Michal27 » 10 srp 2007 17:14

4 roky, to chce hodne optimismu a extremne jemne zachazeni :wink:
Apple MacBook Pro 13" Retina - Late 2012

Lucifer

Příspěvekod Lucifer » 15 srp 2007 17:34

prima-men píše:Otázka pro Lucifer: Ty jsi kupoval ten ntb na firmu, nebo jako soukromá osoba? Jde mi o to, že když je to kupovaný na firmu, tak se na to nevztahuje zákon o ochraně spotřebitele. A já jsem ho právě kupoval pro podnikání a ať vím, na co se mám připravit. :x


kupoval jsem jako fyzicka osoba = mel jsem stesti.... Sorry za pozdni reakci, s HP co mam ted misto Asusu jsem plne spokojenej = nebyl duvod se vracet sem na forum a neco resit :twisted:

kokoseq
občas něco napíše
Příspěvky: 42
Registrován: 27 črc 2007 16:45

Příspěvekod kokoseq » 17 srp 2007 00:09

vidite ja mam zakladni desku od asusu uz nekolik let a je naprosto skvela(v te dobe nejlepsi na trhu). zadne chyby ani poruchy.... a na zaklade tehle jedne zkusenosti bych ted mohl tvrdit, ze je to super znacka, tak jako to dela spousta jinych lidi:-/
Is it nut?! No it is coconut!


Zpět na „notebooky Asus“

Kdo je online

Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 22 hostů