Asus nejde zapnut
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 čer 2015 22:02
Asus nejde zapnut
Zdravím. Mám problem s notebookom znacky Asus. Dneska som ho mal zapojený na nabíjačku a išiel som pripojit sluchatka do notebooku ale netrafil som koncovku a nechtiac ju strčil do pripojenia na USB port a notebook zrazu vyplo. Teraz nejde zapnúť a ani keď pripojím nabíjačku do notebooku tak vôbec nereaguje a ani nesvieti dioda. Vie mi niekto poradiť čo s tým? Môže byť problem v nabíjačke že by som skúsil kúpiť novú alebo je určite problem v notebooku? Notebook je este v zaruke ale najväčší problem je v tom že som ho kupoval na Slovensku v alze a teraz žijem v Anglicku a neviem čo s tým. Notebook ale tu v Anglicku je pre mňa životne dôležitý. Ďakujem za pomoc
Pravděpodobně si zkratoval port USB, což může a nemusí mít různé následky (od prakticky žádných, po vypálenou větev USB portů, po zmrtvenou desku).
Pokud se dá odpojit baterie, zkusil bych to provést, párkrát promačkat bez baterie a napájení spouštěcí tlačítko, pak vrátit baterku a adapzér a znovu zkusit.
Jestliže i tohle bude bez reakce, pak jedině servis.
Ještě zkontroluj USB, zda si tam něco viditelně "neohnul nebo neurval".
Pokud se dá odpojit baterie, zkusil bych to provést, párkrát promačkat bez baterie a napájení spouštěcí tlačítko, pak vrátit baterku a adapzér a znovu zkusit.
Jestliže i tohle bude bez reakce, pak jedině servis.
Ještě zkontroluj USB, zda si tam něco viditelně "neohnul nebo neurval".
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 čer 2015 22:02
Nepíšeš, jaký Asus máš a to, že baterie je pod krytem a přišroubovaná, obvykle neznamená, že se nedá odpojit (obvykle je to o odkrytování spodku a odpojení konektoru od baterie - víc se na zkoušku dělat nemusí).
Ale pokud Tvoje mechanická zručnost nesahá ani na tuto operaci, pak to skutečně nech raději na servis - nic jiného Ti asi nezbývá.
Problém je, že USB je napájený vstup/výstup a je v dnešní době řadičů přímo v chipsetu tím pádem "přikurtovaný" přímo k desce a to při jeho zkratu může znamenat odchod desky do věčných lovišť.
Vzhledem k tomu, že nepíšeš, jaký model/typ máš a jaký typ záruky se na něj vztahuje, pak Ti zbývá jen zatelefonovat na servis Asusu a zjistit podmínky (zda není možná oprava přímo v UK, jak dlouho to bude trvat atd.)
Na některé notebooky vyšších řad od "lepších" výrobců jsou poskytovány i záruky typu Worldwide, takže servis a oprava kdekoliv. Nicméně to bys asi věděl, zda podobnou záruku máš.
Ale pokud Tvoje mechanická zručnost nesahá ani na tuto operaci, pak to skutečně nech raději na servis - nic jiného Ti asi nezbývá.
Problém je, že USB je napájený vstup/výstup a je v dnešní době řadičů přímo v chipsetu tím pádem "přikurtovaný" přímo k desce a to při jeho zkratu může znamenat odchod desky do věčných lovišť.
Vzhledem k tomu, že nepíšeš, jaký model/typ máš a jaký typ záruky se na něj vztahuje, pak Ti zbývá jen zatelefonovat na servis Asusu a zjistit podmínky (zda není možná oprava přímo v UK, jak dlouho to bude trvat atd.)
Na některé notebooky vyšších řad od "lepších" výrobců jsou poskytovány i záruky typu Worldwide, takže servis a oprava kdekoliv. Nicméně to bys asi věděl, zda podobnou záruku máš.
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 čer 2015 22:02
Typ notebooku je presne ASUS X555LN-XX413H biely. Skúšal som rozobrať zadný kryt a pozrieť či sa mi nepodarí tú bateriu odpojit ale máš pravdu moja zručnosť v tomto nieje taká dobrá tak som sa neodvážil pokračovať aby som to ešte viac nepokazil. Aj tak som tú bateriu tam nikde nevidel. Tým že som manipuloval s notebookom a rozoberal ho tak nárok na reklamaciu padá. Takže ostava len najst nejaký dobrý servisu tu v Liverpoole a dufať že sa im to podari opravit. Ešte niečo ak by doska odišla čo to pre mňa znamená? Dá sa opravit alebo notebook skončil? Ak áno vedel by si pribliznu cenu koľko by ma to vyšlo či sa to oplati. Hmm je to škoda, notebook som kupoval teraz v lete ma pár mesiacov a už skončil. Diky za pomoc
Není pravdou, že tím, že si odmontoval spodní dekl, tak automaticky ztrácíš záruku - pokud neporušíš nějaké speciální "pečetě" nebo nálepky (u specifických značek a typů notebooků), pak je třeba přístup pro disk nebo paměti normální součástí pro výměnný proces (opět s výjimkami některých značek a modelů).
Ono ani asi 90% uživatelů by se nepřiznalo, že si "šluslo" sluchátkama USB konektor, když by to dávali na záruční opravu do servisu.
Já bych kontaktoval servis (mail, telefon), vysvětlil situaci a předpokládám, že Ti dají vědět, jak následně postupovat.
To, že je notebook teď nefunkční, vůbec neznamená, že musí být celý v háji - kdysi byly v noteboocích SMD pojistky, které stačilo nahodit nebo vyměnit a fungovalo se dále (to může být i u Tebe - servis vymění nějakou "maličkost" za stokorunu/pár euro a notebook může být plně funkční.
Cena celé desky je opět v rozpětí od pár stovek, obvykle v řádu několika tisíc, některé modely je mají tak drahé, že se vůbec nevyplatí je kupovat/opravovat (ale to nebude tento případ).
Kontaktuj servis a uvidíš, co Ti řeknou a kam Tě nasměrují - v zrovna Asus i Acer dělají v rámci reklamy a budování jejich "dobré pověsti" kvality i servisu všechno možné, takže si mylsím, že řešení se najde - jen je musíš kontakovat - bez toho to fakt nejde
Ono ani asi 90% uživatelů by se nepřiznalo, že si "šluslo" sluchátkama USB konektor, když by to dávali na záruční opravu do servisu.
Já bych kontaktoval servis (mail, telefon), vysvětlil situaci a předpokládám, že Ti dají vědět, jak následně postupovat.
To, že je notebook teď nefunkční, vůbec neznamená, že musí být celý v háji - kdysi byly v noteboocích SMD pojistky, které stačilo nahodit nebo vyměnit a fungovalo se dále (to může být i u Tebe - servis vymění nějakou "maličkost" za stokorunu/pár euro a notebook může být plně funkční.
Cena celé desky je opět v rozpětí od pár stovek, obvykle v řádu několika tisíc, některé modely je mají tak drahé, že se vůbec nevyplatí je kupovat/opravovat (ale to nebude tento případ).
Kontaktuj servis a uvidíš, co Ti řeknou a kam Tě nasměrují - v zrovna Asus i Acer dělají v rámci reklamy a budování jejich "dobré pověsti" kvality i servisu všechno možné, takže si mylsím, že řešení se najde - jen je musíš kontakovat - bez toho to fakt nejde
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 čer 2015 22:02
Diky za pomoc. Ešte som nezacal nič riesit, chystam sa až po sviatkoch ale chcem sa ešte jednu vec spytat. Rozmýšlal som nad tým že sa mi na tom notebooku veľa krát podarilo trafit USB port miesto toho na sluchatka, pretože to má ten notebook zle spravene a má to strašne blízko vedľa seba, ale nikdy sa nič nestalo tak mi je to čudné že predtým sa nič nestalo a teraz ho vyplo a už nejde zapnut. Niesom si istý či som mal predtým keď som to spravil napojeny notebook na nabíjačku ale keď mi ho vyplo tak som ho napojeny mal to som si istý. Tak reku či to nepomôže objasnit čo sa mu stalo lebo toto mi stále vrta v hlave a za spýtanie nič nedám. Fakt diky moc.
V tom bych moc souvislost neviděl, spíš je prostým faktem, že se Ti teď prostě povedlo (zatímco před tím ne ), trefit konektorem +5V kontakt USB a spojit jej se zemí (zkrat). Takźe pokud se Ti povedlo už několikrát si píchnout 3.5 jack od sluchátek do USB a nic se nestalo, měl si jen víc štěstí, než naposledy, kdy si konektorem od sluchátek spojil to, co spojeno být nesmí.
Nemá moc cenu řešit, co by kdyby, ale spíš se pokus vyřešit následek - servis, oprava...
Nemá moc cenu řešit, co by kdyby, ale spíš se pokus vyřešit následek - servis, oprava...
je: 2x T60P, X220, 2x 8570W Dreamcolor, E6420
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
bylo: E7440, M6600, X230T, T440P, E6400, XPS 1330, D630, D620, D610, D600, C640, HP N6200, HP NX8220, T43P
-
- občas něco napíše
- Příspěvky: 7
- Registrován: 08 čer 2015 22:02
Zdravím. Tak ešte inak. Dneska ráno som len tak zo srandy skúsil pripojiť nabíjačku do notebooku a zasvietila dioda na označenie nabíjania notebooku. Nechápal som jak je to možné ale pokračoval som ďalej a skúsil notebook zapnúť, čo sa podarilo a práve v tejto chvíli s neho píšem. Problém je ale v tom že notebook síce ide ale ho nejako zle nabíja. Oveľa horšie ako pred tým, úplne pomaly. Občas vyzerá ako keby ho vôbec nenabíjalo. Môže byť problém v nabíjačke alebo v baterii ?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 7 hostů