Stránka 1 z 1

Reklamace ASUS

Napsal: 03 srp 2008 13:24
od sashaZabluduu
Cau. Chci se zeptat jak to je s reklamaci u asusu presne. Cetl jsem o tom par clanku ale nevim,jestli je to opravdu tak. Vyplnim tento formlular http://rma.asus.de/pick_eu/pickup.asp?c ... rm=nb_pick ...dalsi den si pro to prijede chlapek od Asusu a za par dni mi to zase priveze zpet? Je to opravdu tak? Zda se mi to az moc prepychove :) tak se nedivte,ze se ptam. Mam ntb jeste v zaruce, to znamena ze bude zdarma oprava to ano ale i ta doprava? Diky predem ) Tomáš

Napsal: 03 srp 2008 18:28
od Mar-Gec-Al
omg, je to i na stránkách napsáno. Stačí nebýt hloupý Honza a přečíst si podmínky reklamací...
Prostě objednáš reklamaci, oni ti pošlou email, přijede si pro to nějaká spediční firma (většinou PPL) a odveze jim to do Ostravy. Tam to opraví a pošlou zpět taky spediční firmou...
Pokud ti reklamaci uznají, je to zadarmo, pokud ne, tak ti pošlou email, nebo rovnou zavolají a dohodnou se s tebou na dalším postupu - zda opravit za nějakou cenu (kterou sdělí) - nebo jestli jen zaplatíš dopravu a pošlou ti to zpět...

Napsal: 03 srp 2008 20:02
od sashaZabluduu
Kdybys nebyl takovej .... tak bych podekoval s radosti,ted to udelam jen ze slusnosti-dik ..jinak jsem Tomas, i jsem se podepsal, margecale;)

Napsal: 03 srp 2008 20:37
od Chlebovnik
No hlavně, že nejsi nevěřící Tomáš. "/facepalm.exe"

Napsal: 03 srp 2008 20:54
od Solitary
Podekovat bys mu mel s radost, nejen ze ti rekl, jak to je, ale taky te snad naucil neco samostatnosti.

Napsal: 03 srp 2008 21:55
od sashaZabluduu
Pres 2000 prispevku ? nevim,jestli kazdej tvuj prispevek byl smysluplny , jestli nekterej z nich byl taky trochu zbytecny? :roll:

mj jsem se ptal na osobni zkusenosti,jestli to tak opravdu je a ne jak je to nekde napsany)

Napsal: 03 srp 2008 22:17
od GTX
pisou to tam tak to tak je :P vyplnis formular, vytisknes si ho, dojde ti email jak si objednat prepravy na dpd.cz/asus, vyplnis to tam, zabalis ntb podle navodu na dpd.cz, vlozis tam vytisteny formular s udajema + kopii zarucaku, na krabici napises rma cislo co ti prislo v emailu a jen cekas... nekdy se stane ze se s tebou ridic dpd domluvi kdy si to ma vyzvednout... oprava meho ntb trvala presne 14dni

Napsal: 03 srp 2008 22:42
od sashaZabluduu
Jo diky )

Napsal: 03 srp 2008 23:27
od Mar-Gec-Al
omg...
hloupý Honza je jen metafora. Já jen, že není složité si tyto informace zjistit, zvlášť když už tu na to minimálně jeden topic je...

Napsal: 03 srp 2008 23:50
od sashaZabluduu
nevim,jestli prilevat olej do ohne,nema t oasi cenu,ale proc mi teda odepisujes,nebo proc to pises hned takto? dalo se to napsat i jinak) ale neres to,je mi to jedno,to co jsem chtel jsem uz zjistil,cao

Edit Solitary: dodržuj základní pravidla fóra, používej funkci „upravit“ viz. DOPLNĚNÍ :arrow: PRAVIDLA, děkuji

Napsal: 04 srp 2008 14:22
od GTX
Mno, já myslím, že bude nejlepší toto téma definitivně uzavřít. sashaZabluduu se už poučil, ví jak to všechno funguje u ASUSu a zase je o něco chytřejší.

Napsal: 04 srp 2008 16:43
od Solitary
Nj, pan se zlobi, kdyz nekdo podotkne na jeho chovani... sam napise, ze o tom precetl hned nekolik clanku, ale stejne se musi zeptat. Nam to sice muze lichotit, ze se na nas lidi obraci, ale nikdo z nas tu neni placeny, ani nijak hodnoceny a dela to ve volnem case z vlastni vule, coz by mel dotycny brat v prvni rade na ohled a byt vdecny za to, ze mu nekdo poradil a ne se hned urazet z vlastni hlouposti. Nejsnazsi by bylo kdyby si zavolal primo na Asus servis, a optal se jich... urcite by mu moc radi zopakovali informace z tech clanku, ktere si sam precetl - a to urcite i s tim milym tonem, o ktery si tak zada. :roll:

Narazku na 2000prispevku nejak nechapu... :roll:

LOCK