Zdravím potreboval bych poradit.. už sem mel notase 2x na reklamaci kvuli prehrivani ednou mi procistii vetrak, to nepomohlo tak sem ho tam poslal znovu, vymeili vetrak a tu medenou desticku...
pri treti reklamaci by mi mely vratit penize.. proto se chce zeptat jestli nekdo nevite jak to uvarit nebo jak to udelat tak abych to mohl poslat na treti reklamaci opet se zahrivanim..
kamos radil .. vyndat ramky a spustit to.. ci zaseknout vetrace.. atd.. ale chce to neco aby to nepoznali že tobyla sabotaž...
piste navrhy... dekuji za odpoved
Reklamace
- Chlebovnik
- guru
- Příspěvky: 3610
- Registrován: 30 bře 2008 19:20
- Bydliště: K-Vary / Brno
jasně, jen tak dál.. servisáci jsou pochopitelně naprosto blbí a nedojde jim to.
no, snaž se, pak se za tu opravu pěkně prohneš, protože na úmyslný poškození se ti záruka nevztahuje...

no, snaž se, pak se za tu opravu pěkně prohneš, protože na úmyslný poškození se ti záruka nevztahuje...

Dell Latitude E5500 | XP Pro | Intel P8400 | 4500MHD | 15.4" WXGA+ | 200GB 7200RPM | 2GB 800MHz RAM | 8x DVD RW | WiFiLink 5100 | 6 Cell 56WHr LI-ION
Nepište na SZ dotazy, co patří na fórum. Na SZ odpověď nedostanete, na fóru ano.
Nepište na SZ dotazy, co patří na fórum. Na SZ odpověď nedostanete, na fóru ano.
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 5 hostů