Stránka 1 z 1
A6M-Q050 a mrtvy (-e) body/y
Napsal: 05 dub 2007 21:59
od wwwap
Dobry vecer,
vlastnim nb asus a6m-q050 a na mem lcd je mrtvy bod (trvale zhasnuty). Vim, ze se na tento pripad nevztahuje zaruka, ale mam dijem, ze se nejedna o 1 mrtvy bod ale o 2-4 nahloucene tesne vedle sebe. Mam totiz znameho se "stejnym" problemem (1 mrtvy bod) a jeho mrtvy bod je opravdu jenom malinka tecka na lcd sotva rozpoznatelna... Mhl by mi tedy nekdo z vas poradit v nasledujicich dotazech?:
1. Pokud by se opravdu jednalo min. o 2 mrtve body ani ne milimetr od sebe, da se na ne uz zaruka uplatnit? Nejsem si totiz jist zda jsem te norme dobre porozumel, ale zda se mi, ze v tomto pripade by zarucni opravu uplatnit slo.
2. Mam se pred pripadnou opravou jeste obratit na nejakeho odbornika a na ktereho? Budou napr. toto vedet prodavaci v obchodech s vyp. technikou?
3. Jak dlouho vyrizeni zaruky muze priblizne trvat?
Pokud byste si nekdo nasel chvilku a dotazy mi zodpovedel, prip. povedel neco navic, budu velmi vdecny.
TK
Napsal: 05 dub 2007 22:29
od Peca-on-line
Udělal bych detailní foto tý vady a poslal dotaz na servisní středisko.
Napsal: 05 dub 2007 22:40
od wwwap
Dekuji, to neni vubec spatny napad, to me nenapadlo! Mam pouze strach, ze fotky nebudou, vzhledem ke kvalite meho fotoaparatu, dostatecne vypovidajici. Asi neexistuje program, ktery by byl schopny sejmout aktualni pracovni plochu vcetne tohoto defektu, ze?
. Kazdopadne se jeste zkusim poptat dal. Druhy muj problem je, ze jsem nb kupoval v Praze a jsem z Brna. Je to problem? Je nutno jet s nb kvuli reklamaci do Prahy nebo je mozno kontaktovat primo asus servisni stredisko? Na strankach asus je psano neco v tom smyslu, ze servisni stredisko mam kontaktovat az v pripade, ze prodejce zaniknul nebo jiz nepodnika. Kazdopadne jeste jednou dekuji a samozrejme se zkusim ridit Vasi radou. TK
Napsal: 05 dub 2007 23:58
od Peca-on-line
Bohužel žádným trikem typu "printscreen" se to vyřešit nedá, SW o tom nemá ani tušení, je to jako když se hodí hadr přes televizi, taky to ta televize neví a myslí si, že na ní dál můžeme koukat
.
Napsal: 06 dub 2007 12:48
od wwwap
Konzultoval jsem tu zavadu s informatikem, ktery se mnou bydli na koleji. Mysli si, ze tech mrtvych bodu je v tom jednom miste vice temer stoprocentne, on osobne to tipuje na 5-6. Dale jsem kontaktoval prodejce sveho nb mailem a ten mi poradil, ze nejlepsi bude kontaktovat primo servisni stredisko asus a to co nejdrive, udajne by meli prijet, zavadu zhodnotit a dat mi vedet vysledek. Mam jenom strach, aby to nakonec nebyl plany poplach
Nemate s prubehem reklamaci nekdo vice zkusenosti? Jinak za vyse uvedene tipy dekuji!
Napsal: 06 dub 2007 13:10
od CeCo
ASUSaci nerobia vyjazdy k notasom; treba im poslat foto.
Zozen si nejaky lepsi fotak a urob foto postupne na bielom, cervenom, modrom, zelenom a ciernom pozadi, podla moznosti detailne.
C
Napsal: 09 dub 2007 22:29
od wwwap
Diky za dalsi info. Poprosim jeste odpovedi na par otezecek:
1. Pokud bude zavada vyhodnocena skutecne jako oduvodnena k reklamaci, pro nb si prijedou? Pochopil jsem to spravne?
2. Da se s nimi v pohode domluvit termin prevzeti nb k zarucni oprave?
3. Jak dlouho priblizne trva vyrizeni reklamace?
4. Je mozno si ponechat harddisk, pokud pricina reklamace nespociva v nem?
Predem opet velmi dekuji! T.
Napsal: 10 dub 2007 10:45
od CeCo
1, Pre notas pride kurier, ktory NB odvezie a potom dovezie.
2, Termin prevzatia zalezi na kurierovi.
3, Zalezi od dostupnosti nahradnych dielov.
4, Nie, potrebuju ho na testovanie.
C
Napsal: 11 dub 2007 07:09
od wwwap
Diky, pekny den!
chybne pixely LCD
Napsal: 07 led 2008 21:34
od bordd
na nete su navody ako si odpomoct od chybnych pixelov, len naznacim: stale svietiace jednou z troch zakladnych farieb je mozne "rozcvicit" specializovanym programom, ktory v rychlom slede opakovane strieda zobrazenie roznych farieb...osobne som riesil problem z dvomi "mrtvymi" stale ciernymi pixelmi kde nemusi byt nevyhnutne "vadny" spinaci tranzistor, podla navodu staci JEMNE na dane miesto zatlacit prstom cez napr. flanel, postupne zvysovat tlak do rozumnych medzi pripadne postup opakovat, MAT na pamati, ze LCD je na poskodenie velmi citlive, postup na vlastne riziko!
Napsal: 07 led 2008 21:38
od vladsoft
Tu aplikaciu som pouyil uz netusim ako sa to volalo ale hladal som to daco v zmisle "dead pixel recover" a normalne to fungovalo. ja som mal zlu len 1 farbu a na pixel som netlacil stacilo to preblikavanie. bezalo to polhodku potom som to vypol ze je to blbost ze to aj tak fungovat nebude ... a ked som na druhi den zapol NB pixel bol prec
Napsal: 12 led 2008 22:51
od wwwap
Dobry vecer, po dlouhe dobe jsem zavital sem na forum a uvidel jsem Vase odpovedi, za ktere samozrejme velmi dekuji. NB jsem nakonec jiz pred 3 mesici poslal na reklamaci, vse probehlo bez problemu a LCD vymenili.
Presto bych chtel pozadat o upresneni programu, se kterym jste meli tak dobre zkusenosti, prip. o odkaz ke stazeni, myslim, ze by se to do budoucna mohlo mnoha lidem zde na foru hodit.
Ad. Tlaceni na LCD: Tuto informaci mi pred reklamaci NB podal jeden znamy, ale neodvazil jsem se touto radou ridit
. Nicmene, zrejme by to mohlo fungovat, kdyz uz to slysim od dalsiho cloveka... (bez zaruky!!!
).
Prijemny vecer!!!