Asus-shop.sk - skúsenosti
Napsal: 06 zář 2010 11:17
Zdravím, táto téma bola založená najme pre budúcich kupujúcich aby vedeli v ktorom obchode sa ako nakupuje
Ja som kupoval ASUS G73jh a kupoval som ho z www.asus-shop.sk. (*Asus-shop.sk*) Dodanie tovaru bolo bez akýchkoľvek problémov. Bohu žial pri prvom používaní sa objavila vada a to v podobe uvoľneného subwoofera v NTB a tým pádom išiel NTB na reklamáciu. Využil som garanciu v ktorej sa píše že do 5 dní ak zistíte reklamačnú vadu na zariadení tovar vám vymenia kus za kus. Jednanie v asus shope bolo na dobrej úrovni. Všetko sa mierne pokazilo až tým že pri tejto reklamácii som nepoužíval reklamačný formulár ale mal som im reklamáciu zaslať na ich obchodný email( pokyn od ICQ uvedeného na stránkach), na reklamáciu mi neodpovedali, neprišlo mi žiadne potvrdenie a keď som sa od rána v deň keď mala prísť UPS snažil dovolať do firmi hodinu mi to nezdvíhali, keď som napísal na ICQ uvedené na stránke že čo to má akože znamenať že nemám žiadne informácie, že neviem vôbec či reklamáciu registrujú a podobne tak toto je konverzácia ktorá sa odohrala:
T-23lol (09:48:38 6/09/2010)
Je tu niekto ? ako je možné že firma má napísané otváracie hodiny od 9:00 a mne to stále nikto neberie ? volám už 3/4 hodiny a stále nič, komunikácia žiadna, čo to má znamenať ???????
Business HotlineASUS (09:49:09 6/09/2010)
to sa ako spravate ?
Business HotlineASUS (09:49:21 6/09/2010)
si myslite ze len vy ste na svete ?
Business HotlineASUS (09:49:29 6/09/2010)
ked nieco xcete poslite mail
Business HotlineASUS (09:49:54 6/09/2010)
takt toto je sila
Po tomto rozhovore nastalo moje ospravedlnenie ale aj dôrazne pripomenutie že ja som všetko splnil iba oni na nič nereágovali a neposlali mi žiadne info. Po tomto žiadne ďaľšia komunikácia z ich strany už na ICQ nebola. Posúďte sami, mal ten dotyčný na druhej strane drôtu právo takto na mňa vyletieť ? Je toto úslužné správanie sa k zákazníkovi?
Mno myslím si že k zákazníkovi sa majú správať asi inak. Každopádne UPS prišla, na firmu som sa nedovolal, vynadali mi čo si to dovoľujem zháňať informácie o reklamácii a potom sa sťažujem. To sú moje doterajšie skúsenosti s týmto šopom, problém nastal kvôli nepostačujúcemu informovaniu zákazníka. Teraz už len čakám či bude nejaký ďalší problém alebo reklamácia dopadne tak ako mi to bolo pôvodne sľúbené ( cca 4-5 dní a mám tu nový NTB). Po skončení reklamácie dopíšem ako to dopadlo.Zatiaľ držte palce nech to dopadne dobre a nebudem musieť pokaziť referencie tomuto shopu ďalšou sťažnosťou.
Ja som kupoval ASUS G73jh a kupoval som ho z www.asus-shop.sk. (*Asus-shop.sk*) Dodanie tovaru bolo bez akýchkoľvek problémov. Bohu žial pri prvom používaní sa objavila vada a to v podobe uvoľneného subwoofera v NTB a tým pádom išiel NTB na reklamáciu. Využil som garanciu v ktorej sa píše že do 5 dní ak zistíte reklamačnú vadu na zariadení tovar vám vymenia kus za kus. Jednanie v asus shope bolo na dobrej úrovni. Všetko sa mierne pokazilo až tým že pri tejto reklamácii som nepoužíval reklamačný formulár ale mal som im reklamáciu zaslať na ich obchodný email( pokyn od ICQ uvedeného na stránkach), na reklamáciu mi neodpovedali, neprišlo mi žiadne potvrdenie a keď som sa od rána v deň keď mala prísť UPS snažil dovolať do firmi hodinu mi to nezdvíhali, keď som napísal na ICQ uvedené na stránke že čo to má akože znamenať že nemám žiadne informácie, že neviem vôbec či reklamáciu registrujú a podobne tak toto je konverzácia ktorá sa odohrala:
T-23lol (09:48:38 6/09/2010)
Je tu niekto ? ako je možné že firma má napísané otváracie hodiny od 9:00 a mne to stále nikto neberie ? volám už 3/4 hodiny a stále nič, komunikácia žiadna, čo to má znamenať ???????
Business HotlineASUS (09:49:09 6/09/2010)
to sa ako spravate ?
Business HotlineASUS (09:49:21 6/09/2010)
si myslite ze len vy ste na svete ?
Business HotlineASUS (09:49:29 6/09/2010)
ked nieco xcete poslite mail
Business HotlineASUS (09:49:54 6/09/2010)
takt toto je sila
Po tomto rozhovore nastalo moje ospravedlnenie ale aj dôrazne pripomenutie že ja som všetko splnil iba oni na nič nereágovali a neposlali mi žiadne info. Po tomto žiadne ďaľšia komunikácia z ich strany už na ICQ nebola. Posúďte sami, mal ten dotyčný na druhej strane drôtu právo takto na mňa vyletieť ? Je toto úslužné správanie sa k zákazníkovi?
Mno myslím si že k zákazníkovi sa majú správať asi inak. Každopádne UPS prišla, na firmu som sa nedovolal, vynadali mi čo si to dovoľujem zháňať informácie o reklamácii a potom sa sťažujem. To sú moje doterajšie skúsenosti s týmto šopom, problém nastal kvôli nepostačujúcemu informovaniu zákazníka. Teraz už len čakám či bude nejaký ďalší problém alebo reklamácia dopadne tak ako mi to bolo pôvodne sľúbené ( cca 4-5 dní a mám tu nový NTB). Po skončení reklamácie dopíšem ako to dopadlo.Zatiaľ držte palce nech to dopadne dobre a nebudem musieť pokaziť referencie tomuto shopu ďalšou sťažnosťou.