Stránka 1 z 1

Doba vrácení peněz

Napsal: 17 pro 2010 08:19
od SonG
Ahoj,

včera mi na stránce, kde si můžu kontrolovat stav reklamace, napsali : Waiting-[WF7] Wait for Customer Confirmation-CB

Vzápětí jsem tam volal a řekli mi, že je to třetí reklamace a že ta hláška se týká vrácení peněz.

Nevíte jak se postupuje dál? Nemáte někdo zkušenost od Asusu s vrácením peněz? Jak dlouho to trvá, jakým stylem to probíhá atd.?

Díky.

Napsal: 17 pro 2010 15:40
od MaTToS
Asus peniaze nevracia, to robi predjca, na slovensku sa mi notebook vratil z opravy stym ze potvrdili tretiu rovnaku chybu grafickej karty, zaniesol som to predajcovi a ten mi vystavil dobropis a vratil peniaze , v MSI to funguje tak ze servis si necha notebook useba, posle ti servisny protokol ze je schvaleny dobropis, stym protokolom pojdes k predajcovi, ten si tie veci nasledne overi u svojeho dodavatela ci je tam dobropis a potom ti vrati peniaze .
Z tej hlasky som pochopil asi tolko ze ta mali kontaktovat emailom stym ci chces opravu alebo dobropis ty im odpises a potom jedna z tych dvoch moznosti vyssie by mala nastat .

Napsal: 17 pro 2010 16:55
od SonG
tak jsem tam volal a řekli mi, že vyřízení dobropisu tvrá přibližně týden až 10 dní, s tím, že mi přijde na mejl...jestli to dobře chápu, tak s tím dobropisem zajdu za prodejcem a ten mi na počkání vrátí peníze?nebo je tam prodleva?

Napsal: 17 pro 2010 17:46
od MaTToS
Ako kde, zalezi odkial predajca ma ten notebook, s dobropisom pojdes za predajcom a uvidis potom, ak je predajca daleko tak mu najprv zavolaj ze co teda dalej bude .