Stránka 1 z 1
Asus V6J - varování
Napsal: 07 zář 2006 20:17
od hanssyrovy
Chci Vás tímto varovat před notebookem Asus V6J. Dlouho jsem hledal notebook, který by mi vyhovoval (lehký, výkonný, fešný,spolehlivý) a našel Asus V6J, který se mi ve všem líbil. Tedy¨našel na netu. Notebook je má práce, mám v něm všechno, notebook mně živí, tak mi na výběru moc záleželo. Tak jsem oželel dost horentní sumu 63 000 Kč a před cca týdnem si Asus V6J koupil. A co? A je to shit. Po týdnu přestal fungovat display. Tedy občas si naběhne a občas na mně zírá jen černá obrazovka, ačkoliv notebook běží. Za ty prachy... Někdo mi předtím říkal, že Asus je mercedes mezi notebooky. Jo, tak trabant. Budu ho muset reklamovat a jak budu pracovat, to fakt nevím. Než mi ho tedy za měsíc milostivě vrátí. Tedy - NEKUPOVAT!!!
Napsal: 07 zář 2006 20:39
od Peca-on-line
Asus rozhodně mercedes není, ale trabant taky ne. Pokud by to byla častá závada tohodle typu, bylo by to na pováženou, ale je pravděpodobný, že máš smůlu a dalších x kusů je v pořádku. Zkus kontaktovat servis a zeptat se na zapůjčení náhrady po dobu opravy ntb. Nevím jestli na to je nějakej zákonej nárok, ale myslim že by to mělo jít dohodnout, třeba za nějakej poplatek.
Napsal: 07 zář 2006 20:54
od leon
mercedes mezi notebooky bylo podle me IBM ... co to prebralo Lenovo tak novejsi modely uz jdou trochu s kvalitou dolu, ale porad je ot hodne dobry ... mluvim ted o rade ThinkPad ...
jinak Asus je podle me vyssi stredni trida (pokud mam zustat u analogie aut) ... a to, ze se Ti pokazil tak rychle je i podle me nahoda, ktera zasahla prave Tebe a proto chapu ze jsi tak nastvanej
Napsal: 07 zář 2006 21:33
od Krevety
chlape pokud je to tva prace, tak sis mel vzit dell a jeho servis NBD... asus se bohuzel v posledni dobe prilis blizi k trabantu nez mercedesu, a servise je klasicky.
Pokud ho mas dost novy, pozaduj vymenu kus za kus

Napsal: 07 zář 2006 21:40
od leon
to bych skoro rek, ze DELL je kvalitou horsi, ale uznavam, ze servis maj na spickove urovni
Napsal: 07 zář 2006 21:44
od hanssyrovy
Díky, výměna kus za kus už neni možná, co se týče Dellu, moc informací ani nabídek jsem o něm neobjevil. Kde prodávaj? Jalý servis? Informace minimální. Ještě jsem přemýšlel o Apllu, což by měla být taky jistota, ale co je jistota? Měl jsem víc notobooku, jediny absolutně spolehlivý byl IBM, ale to bylo před třemi roky, co s tím udělalo Lenovo, to nevím. Měl jsem HP a stejný problém - nefungoval display. Potom Futijtsu Siemens -dobrý, ale na display šmouhy (výrobní vada). Tak fakt zoufalství -máte nějakou jistotu? Myslím opravdu jistotu - koupím a bude to dobrý? Je mi jasný, že jsem smolař, ale je nějaká značka, kde člověk není smolař? A která? Toshiba? IBM-Lenovo? Acer? Asi jistota není. Ale ty prachy, co do toho člověk dá? Ty reklamy? Co sony? Jako kupující jsme prostě v pr...
Napsal: 07 zář 2006 21:52
od leon
kupoval jsi to přes internet nebo v "kamenném" obchodě? ... v normálním obchodě si můžeš výrobek nechat rovnou rozbalit a pokud je vadny (např čmouhy na LCD jak píšeš výše) tak si ho nechat hend vyměnit
100% jistota není nikdy ... kdyzž jsi byl spokojen s IBM, proč jsi do něj opět nešel?
Napsal: 07 zář 2006 21:57
od hanssyrovy
Proč jsem do něj nešel? Protože typy, které nabízel, nebyly OK. Byl tam jen jeden typ, tuším Z60. Ale neměl všechno, co jsem chtěl. Tedy malá RAM (chtěl jsem 2Gb), a právě jsem nevěděl, co s tím udělá Lenovo. A já jsem nemluvil (u šmouh) o Asusu, to bÿlo u Fujitsu. Jasně, jde to vyměnit, ale to je čas (měsíc?). Já potřebuji pracovat každý den. Já chápu, že nic není dokolané, prostě můžeš mít smůlu, a't máš cokoliv (jakoukoliv značku). Berte to prostě jako zoufáni člověka, který se ptá - můžu se na něco spolehnout? Cena (vysoká) to asi nebude.
Napsal: 07 zář 2006 22:02
od hanssyrovy
A navíc - dnes jsem se kvůli tomu pohádal (nebo spíš v souvislosti s tím) se svojí přítelkyní - takže ten notobook ničí i můj osobní život. Navíc si připadám jako debil - moju přítelkyně má Toshibu za 40 litrů, já si koupím Asus za 63000 a jsem rád, že mi svůj notebook půjčí. Sakra, nemám se cítít jako h'nup?
Napsal: 07 zář 2006 23:09
od Krevety
jakoze dell prodava jen pres web a dodani je do mesice, ale je to na zakazku
mozna ze nejsou kvalitou uplne nej, ale D820ku nebo D620 s 3 nebo 4 letym servisem Next Bussines Day, bych si dal libit i ja
Taky je pravda ze ten servis dopredu zaplatite, ale tohle je jistota, pokud nemuzete byt bez ntb, na nejaky asus bych se vykaslal
zde mas konfigurator
Napsal: 07 zář 2006 23:13
od CeCo
Tedy malá RAM (chtěl jsem 2Gb),
- tak si si mal kupit NB s 1GB a dokupit druhy modul
Já potřebuji pracovat každý den.
- tuto mala byt jednoznacne zaruka NBD OnSite (ktoru ponuka momentalne len Lenovo, Dell a HP) - mechanicky je z tychto naj asi Lenovo, zarucne zasa Dell, HP zasa celkom rozumne ceny (ak sa vychyti akcia).
Dell sa kupuje jedine on-line na webe
www.dell.cz, nasledne sa to montuje v Irsku a cca do 1 mesiaca to mas doma.
HP ma takto len niektore modely v programe TopConfig (dobre ceny zarucneho servisu)
Lenovo nema moznost konfiguracie (kupujes len to, co je skladom).
Btw., NB su teraz robene s chybovostou s tym, ze v pripade problemu to vyriesi servis; keby mali kontrolovat fungl kazdy jeden kus sakra poctivo, tak by to bolo dost drahe (koniec koncov, preco je Dell, Lenovo ci HP take drahe? Aj pre vystupnu kontrolu) a ajtak by boli kusy, ktore sa pokazia cestou... Takto je to omnoho lacnejsie jednak pre firmu, jednak pre zakaznika (kupil by si si NB s 99,99% garanciou nepokazenia za 100 000, alebo radsej s 98% garanciou za 63 000?)
A takisto treba pocitat s tym, ze je ine, ked sa pokazi NB detom na hranie hier (nahneva, ale da sa s tym vydrzat) a ine, ked odide suciastka (displej) na NB s dolezitymi firemnymi datami (prave si napr. uzivam vyhody onsite servisu HP - na ceste je novy displej a to mam "len" tmavsie miesto na displeji - a do cca 5 dni ma nakontaktuju. Kedze to nesuri a ta "smuha" velmi nevadi, tak je 5 dni pre mna OK. Samozrejme pekne zaplatene v ramci rozsirenej zaruky, ale konecne sa citim ako "pan zakaznik").
C.