Stránka 1 z 1

Reklamace/kuryrni sluzba

Napsal: 25 říj 2007 21:16
od wwwap
Dobry vecer,
rozhodl jsem se reklamovat svuj nb online. Dozvedel jsem se, ze by si mel pro nej prijet kuryr, ktery si ho vyzvedne a po oprave ho priveze zpet. Jeste nez vyplnim formular, chtel bych se zeptat zkusenejsich na par otazek:
1. Za jak dlouho priblizne kuryr pro nb prijede? (A6M-Q050)
2. Domluvi se se mnou pred tim telefonicky (prip. jak probiha dalsi etapa reklamace po odeslani formulare)?
3. Malokdy se kvuli pracovnimu vytizeni nachazim na jednom miste, prizpusobi se kuryr terminu, ktery jsem schopen akceptovat a prip. zmene mista vyzvednuti?
4. Pokud mi servisni stredisko sdeli datum a cas prevzeti, mohu se spolehnout na to, ze pro nb opravdu v dany den prijedou?

Dekuji mnohokrat za odpovedi na me otazky a preji prijemny vecer... TK

Napsal: 27 říj 2007 23:15
od gulo1
vlastna skusenost:
1. Vyplnis on-line formular na stranke Asusu.
Asus ti posle nijaky reklamacny kod (uz presne neviem) a kontakt na kuriersku sluzbu a to cislo napises na krabicu do ktorej zabalis NB.
2.Kurier ta bude tel.kontaktovat kedy si preto pride. U mna na druhy den.
3. Mna telefinicky inf. ze uz je to opravene a aj sme sa dohodli kde mi do zlozi. Bolo to miesto o 20 km dalej ako som mal nahlasene, ale bolo to v jeho rajone

Napsal: 30 říj 2007 16:12
od wwwap
Dodatecne dekuji za odpoved.