Jak funguje technická podpora ASUSu
Dobrý den :
Děkujeme,že kontaktujete ASUS zákaznickou podporu.
Jmenuji se Martin a budu vám asistovat.
Ano,toto muze byt zpusobeno jistou nekompatibilitou, zpusobenou tim,ze NB Asus nejsou delany pro Linux, ale pro Win.
Zkuste se podivat na nejake servery, zabyvajici se Linuxem a jeho tematikou.
Omlouvam se.
S pozdravem
Martin Sojka
Technical Support Department
ASUS Czech s.r.o.
VMI Building
Na Rovince 887
720 00 Ostrava - Hrabova
The Czech Republic
Tel.: + 420 - 596 766 904 ext. 904
Fax: + 420 - 596 766 328
Email:
martin_sojka@asus.com.tw
www:
http://www.asus.com.tw
Vážení zákazníci,
Protože se snažíme neustále zlepšovat kvalitu základních desek ASUS, srdečně vítáme všechny koncové zákazn! íky, zástupce dodavatelů na všech úrovních i zákazníky potencionalní. Chceme, aby naši zákazníci měli jen ty nejlepší zkušensti a pocity z našich produktů. Dovolujeme si Vás požádat o Vaši spolupráci a pomoc při soustavném zlepšování kvality pomocí dotazníku na adrese uvedené niže.
http://sip.asus.com/Survey/Questionnair ... 71300.aspx
Děkujeme Vám za jeho vyplnění. Díky Vašich rad tak můžeme jako vždy poskytovat kvalitní produkty.
ASUSTeK Computer Inc.
Innovative Solutions for a Limitless Tomorrow
---------- Original Message ----------
From :
im34u@seznam.cz
Sent : 6.10.2006 20:47:14
To : "tsd@asus.com.tw"
Subject : <TSD> Notebook A6Kt
[CASEID=WTM200610062046383181]
Apply date : 10/6/2006 8:46:38 PM
[Kontaktní informace]
*Jméno : xxx
*Email : xxx
Telefon
xx
Město : xxx
*Země : xxx
[Zařízení]
*Typ zařízení : Notebook
*Model zařízení : A6Kt
Sériové číslo zařízení : xxxx
Místo nákupu : xxxxx
*Datum nákupu : xxxx
*Operační systém : Linux
[Popis závady]
Operační systém Linux, přesněji žádná jeho distribuce mi nechce nabootovat, pokud je připojené
jakékoliv zařízení do portu USB. Pokud však jsou všechny USB přípojky prázdné linux bez problémů
naběhne.