Stránka 1 z 4
Změna reklamačního střediska ntb Asus
Napsal: 28 říj 2006 16:55
od Peca-on-line
Důležité upozornění!
V období 10/2006 až 01/2007 dochází postupně k přesunu záručních oprav notebooků a PDA zařízení značky ASUS ze společnosti SIL Eastern Europe a.s. do společnosti ASUS Czech, s.r.o. Věnujte prosím v tomto období zvýšenou pozornost tomu, kde pro Váš vadný notebook ASUS o reklamaci žádat.
Více na
http://www.sil.cz/reklamace_nbasus.htm
Napsal: 08 led 2007 11:17
od RS
Nevite nekdo, zda se da u noveho ASUS servisu sledovat stav zakazky podle RMA cisla?
Tipuji, ze ne, ale kdybyste nekdo mel jine zkusenosti ...
Neco je zde
Napsal: 16 úno 2007 16:27
od mEpH
http://support.asus.com/service/service ... uage=cs-cz
Ale upozornuju ze je to dost pomala stranka takze se nacte treba az napotreti
Napsal: 16 úno 2007 16:48
od mEpH
Napsal: 03 črc 2007 13:26
od gulo1
Mate niekto skusenost s reklamaciou notebooku? Za kolto to vedia opravit a poslat späť?
Napsal: 03 črc 2007 13:35
od CeCo
Opravuju celkom rychlo (u mna 2-3 dni). Ale kurier je hrozny - 4 dni tam, 5 dni naspat.
C
Napsal: 04 črc 2007 07:37
od gulo1
ako vies ze to tam slo 4 dni? da sa to niekde sledovat? Písali ze poslu len e-mail ked to budu posielat mne a nie ked im to pride.
Napsal: 04 črc 2007 13:36
od CeCo
Da sa to sledovat online.
C
Napsal: 04 črc 2007 20:18
od gulo1
mozes mi dat link na to kde sa to da sledovat?
zkus Check Repair Status:
Napsal: 30 říj 2007 22:17
od josefkalous
Delka opravy
Napsal: 02 lis 2007 11:16
od luke24
Tak nevim jak vam lidi ale ja mam ntb na oprave uz 27dni a to tam sel jen kvuli nefunkcni webkamere. Podle statusu na strankach Asusu je pořád ve stavu waiting. Uz jen cekam az uplyne 30den a budu se dozadovat zpět svých penízků.
Re: Delka opravy
Napsal: 03 lis 2007 10:18
od Ufounek
Tak to preji pevne nervy, hlavne je musis stale uhanet a take uhanet prodejce, nebot oni daji dobropis distributorovi a pak se musi taky trochu popodit prodejce, abys penize dostal. Nastesti mne se to povedlo a zacatkem v pondeli, ci v utery je ocekavam na ucte.
Notebooka jsem odesilal 20. zari na treti reklamaci stejne zavady.
Prijde mi, ze to cele zbytecne protahuji, ale bal jsem se, ze se budou cukat ohledne vraceni penez, nastesti tomu tak nebylo..
zákonná lhůta na vyřízení reklamace
Napsal: 26 pro 2007 13:02
od aki99
Nevíte, kdy začíná běžet zákonná 30 denní lhůta na opravu?
A) od odeslání požadavku na opravu?
B) od vyzvednutí zasílky kurýrem?
C) od přijetí servisem k opravě?
Jde mi o to, že mezi zadáním požadavku a přijetím do servisu uběhl skoro celý týden. Začínám být dost naštvaný protože jsem už skoro měsíc bez funkčního laptopu... Tak by mě velmi zajímalo, kdy jim vyprší čas a budu mít nárok na odstoupení od kupní smlouvy a vrácení peněz.
PS. počítá se 30 kalednářních dní a ne pracovních, je to tak že...?
Napsal: 04 led 2008 14:26
od vladsoft
moznost C. a pocita sa 30 kalendarnych dni.
Napsal: 04 led 2008 14:30
od kyo
a kdyz ho das do obchodu kde jsi ho koupil ? myslim ze by se melo pocitat od data kdy jsi ho dal z ruky. to si ho taky v tom obchode muzou strcit do supliku a nechat ho tam mesic nez ho odeslou..