Stránka 1 z 4

negativní zkušenost se servisem

Napsal: 24 led 2008 08:39
od liborstraka
Se servisním střediskem acer máme negativní zkušenost. Naše společnost provozuje několik notebooků i ostatních zařízení společnosti acer, na základě zkušeností se servisním střediskem jsme od této značky striktně odstoupili. Servisní středisko nám opakovaně (ve dvou různých případech) odeslalo notebook opravený pouze částečně tj. při nahlášení dvou poruch byla opravena pouze jedna. Ve druhém případě jsme na základě zkušeností ještě telefonicky připomněli druhou závadu. Přesto bylo na dodacím listu v obou případech, že se závada neprojevila (možná se v Brně chovají notebooky jinak než ve zbytku republiky). Na písemnou e-mailovou stížnost jsme nedostali relevantní odpověď (myslím tím, že jako by pracovníci střediska odpovídali na jiný dopis.
Servisní středisko je orientováno evidentně procesně, což asi nepřispívá k cíli "spokojeného zákazníka" tak, jak si management představoval. Pracovníci se za proces "schovávají", takže bez problémů se může stát že i v dalších případech nebudeme se službou spokojeni, ale firma bude spokojena, protože výrobní proces i termíny byly dodrženy. Domnívám se, že přestože je organizace orientovaná na proces, měla by jeho efektivitu hodnotit uspokojením potřeb zákazníka, což se v našem případě opakovaně nepovedlo.[/b]

Napsal: 24 led 2008 18:14
od polo
Uplne bezna prax aceru ja som reklamoval book ktory v podstate bol nepouzitelny a dopadol som tak ze zavada sa neprojeviala a podobnych pripadov poznam vela z okolia ale aj z inych for(odporucam vyhladat sudneho znalca na IT vela ludi tak vyriesilo acer aj ja neuznali my za polroka 4 reklamacie)

Napsal: 25 led 2008 08:49
od mbelas
:D heh , s starsím acerem co jsem jsem taky toho v servise zažil............. :wink:

Napsal: 26 led 2008 15:28
od xmarek
Myslím si, že každý rozumný člověk, který si prošel negativní zkušeností se servicem ACERu v Brně by si notebook této značky už nikdy nekoupil. Já tu zkušenost bohužel měl. :cry:
==========================================================
ACER NEVER MORE

Napsal: 26 led 2008 15:30
od polo
Mas pravdu bol som rad ze som saho zbavil a kupil som si novy samozrejme inej znacky acer uz nikdy

Napsal: 31 led 2008 21:43
od Maxim
Mozna blba otazka, ale proc to reklamujete primo v servisu ACER?
mam 5220 extensa koupenou v czechcomputers a pokud by sni neco v zaruce bylo, tak rozhodne reklamuju u nich.To ze si tam pisou kde to ma clovek reklamovat je sice hezke, ale ze zakona mam kupni vztah mezi mnou a obchodem.Nemuzou me nutit to posilat do servisu.
Nebo se pletu?
Podle me je to o lidske neinformovanosti.
Poslu to na reklamaci zpet do kramu a oni mi to musej do 30 dnu vyridit.

Je fakt ze pokud nekoho notes zivi, tak je pro nej asi 30 dni dlouho, ale to si pak asi nekoupi Acer.

Napsal: 31 led 2008 21:59
od Solitary
Jenze CZC tu reklamaci neprovadi, ale urcite odesle notebook do nejakeho autorizovane servisu dane znacky...

Napsal: 31 led 2008 22:15
od Puppy
No vidite, ja jsem zadnou negativni zkusenost se servisem IBM nemel :-)

Napsal: 31 led 2008 23:53
od polo
Ja som to daval do predajne a ta to posielala do servisu (co si myslis ze oni nieco riesia ked servis povie ze tomu nic neni)

Napsal: 01 úno 2008 15:07
od Maxim
jasne, problemy typu jednou za tejden vyskoci modra smrt muzou byt tezko prokazatelne a pak jste asi vydani na milost servisu.
Ale fatalni problemy s notesem a typu nezapne se a podobne jsou jasne.
Ja jen ze nekdo tu psal jak dlouho to servisu Acer trva atd.
To me v pripade poslani prodejci netrapi.
Proste mi to do 30 dny vyridej a basta.

Navic podle me ne kazdej ma na reklamaci zaludek a si piste ze v takovem krame nesedi zadnej novacek.Potom je dobre nastudovat obcanskej zakonik a vyrazit do boje.
By jste se divili jak obratej kdyz hned poslusne nezklopite hlavu a neutecete.
Samo ze si musite byt jisti svou pravdou a jit tam klidne i s COI

Napsal: 01 úno 2008 15:48
od Solitary
maxim: Tys to nepochopil vid :) kdyz budes mit Acer nebo jakkoukoliv jinou znacku, a neco se ti na nem pojebe... tak je stejne rychlejsi jit do autorizovanyho servisu primo, nez ke svymu prodejci, protoze ten ti to veme... a stejne to odesle do toho sameho servisu kam by jsi sel ty... a ta reklamace bude trvat stejne dlouho jako kdyz to podas ty nebo prodejce, jeste se nacekas treba o par dni vic, protoze bude trvat treba den nez to tam donese. Tvuj prodejce nema servis na notebooky(pokud tvuj prodejce neni autorizovany servis), takze to nemuze opravit... jak servis, tak tvuj prodejce maj 30denni lhutu

Napsal: 01 úno 2008 20:16
od swarm
Reklamace u prodejce má jednu nespornou výhodu. Pokud servis nechce uznat nějakou vadu a nebo ji soustavně neopravuje, tak u prodejce lze uskutečnit osobní převzetí a předvedení. Prodejce tedy musí rovnou ukázat, že je ten NB funkční. Pokud by nebyl, tak ho nemá cenu přebírat. Tohle je při jednání se servisem přes kurýra podstatně problémovější.

Napsal: 01 úno 2008 22:26
od Solitary
Pokud to je delano pres kuryra, pokud se bavime o Aceru, tak si jdes peso nebo to budes muset poslat sam... ale to i v pripade ze bydlis daleko od tveho prodejce tak to musis poslat (napr. je-li to czc a nejsi prazak)

Napsal: 04 úno 2008 16:03
od mbelas
:D zavolas na acer.cz (531 027 777) myslím :lol: a reknes jim vyrobni cislo booku a oni ti domu poslou kurýra na druhej den, jednoduche a zadara v zaruce !!! a do nejakych dvou tydnu vam book doveze, takze v klidku

Napsal: 04 úno 2008 16:13
od polo
Ak mas stastie moze to trvat aj mesiac