POZOR NA 4G combi kartu od T-mobilu
POZOR NA 4G combi kartu od T-mobilu
začala mi cca po půl roce blbnout 4G combi karta a to tak že se cca po 15 – 30ti minutách začala odpojovat. Dal jsem ji do reklamace a vrátila se se zamítnutím, že byla mechanicky poškozena. Na kartě žádné poškození není vidět, jen zboku v místě přechodu růžovýho plastu v plech je drobňoučká prasklinka skoro neviditelná. Při předávání zařízení do reklamace samozřejmě v protokolu nic o mechanickém poškození není. Stěžoval jsem si tedy na postup reklamace a byl zamítnut, že na vyjádření servisu trvají a že poškození bylo zjistitelné až v servise. Jo a kartu si odmítli převzít v originálním obale, takže mech. poškození jsem logicky přiřknul způsobu přepravy, ale z toho se taky vymlouvají. Takže všichni kdo máte 4G combi karty s podobným problémem se se ozvěte, pokud nás bude víc, dá se s tím něco dělat. Případně máte někdo radu jak dál postupovat?
Kdo je online
Uživatelé prohlížející si toto fórum: Žádní registrovaní uživatelé a 29 hostů