Neuznaná reklamace adaptéru
Napsal: 18 bře 2013 14:09
Dobrý den,
chci se zeptat jak můžu postupovat při neuznání reklamace adaptéru notebooku ASUS, kdy nesouhlasím s vyjádřením techniků.
Můj adaptér fungoval, později se začala trochu lámat takováa ta ochrana proti zlomení kabelu v oblasti koncovky, tak sem ji přelepil izolepou, aby se nepoškodila úplně. Koncovka však dále fungovala.
Jednou sem nechal notebook na nabíječce a odjel jsem na 4 hodiny pryč. Když sem přijel zjistil sem, že notebook se nenabíjí a že ani nesvítí dioda na trafu. První, co jsem zkusil bylo vyměnit kabel z elektriky do trafa, ale nepomohlo to. To podle mě znamená závadu na trafu, už jen proto že koncovka předtím fungovala a teď se ani nezapíná ta dioda ani se trafo nezahřívá po připojení do sítě.
Tak jsem tedy adaptér reklamoval (i se slepenou avšak fungující koncovkou). Čekal sem 14 dnů na vyjádření. Poté mi došlo, že reklamace nemůže být uznána, protože splňuje podmínky vyjímky ze záruky. Tak jsem si vyjímky přečetl a napsal jsem jim, ať to více specifikují, proč nemůže být reklamace uznána. Poslali mi fotku přelepené koncovky, a že je mechanicky poškozena (jelikož byla na fotce furt přelepena ani se nepodívali pod tu izolepu, jak to vypadá). Odepsal jsem, že jsem to reklamoval kvůli nefungujícímu trafu, že koncovka je přelepená spíš preventivně, že se tam lámala ta ochrana a že fungovala. Odepsali mi, že technici určili závadu v koncovce, a pokud nesouhlasím s placenou náhradou adaptéru (1200kc) tak ať jim jen pošlu, že nesouhlasím.
Ovšem podlě mě, už jen dioda je příznakem, že nefunguje trafo,... a tak se chci zeptat co můžu dělat. Jestli to jde nějak vyřešit. Můžu tedy místo placené náhrady celého adaptéru požadovat o placenou opravu koncovy (myslím, že tato položka nemůže být nijak drahá oproti celému adaptéru) a poté přezkoušeni funkčnosti adaptéru, když je teda chyba v koncovce? Nebo jak je přesvědčit jinak?
Děkuji všem za odpověď
chci se zeptat jak můžu postupovat při neuznání reklamace adaptéru notebooku ASUS, kdy nesouhlasím s vyjádřením techniků.
Můj adaptér fungoval, později se začala trochu lámat takováa ta ochrana proti zlomení kabelu v oblasti koncovky, tak sem ji přelepil izolepou, aby se nepoškodila úplně. Koncovka však dále fungovala.
Jednou sem nechal notebook na nabíječce a odjel jsem na 4 hodiny pryč. Když sem přijel zjistil sem, že notebook se nenabíjí a že ani nesvítí dioda na trafu. První, co jsem zkusil bylo vyměnit kabel z elektriky do trafa, ale nepomohlo to. To podle mě znamená závadu na trafu, už jen proto že koncovka předtím fungovala a teď se ani nezapíná ta dioda ani se trafo nezahřívá po připojení do sítě.
Tak jsem tedy adaptér reklamoval (i se slepenou avšak fungující koncovkou). Čekal sem 14 dnů na vyjádření. Poté mi došlo, že reklamace nemůže být uznána, protože splňuje podmínky vyjímky ze záruky. Tak jsem si vyjímky přečetl a napsal jsem jim, ať to více specifikují, proč nemůže být reklamace uznána. Poslali mi fotku přelepené koncovky, a že je mechanicky poškozena (jelikož byla na fotce furt přelepena ani se nepodívali pod tu izolepu, jak to vypadá). Odepsal jsem, že jsem to reklamoval kvůli nefungujícímu trafu, že koncovka je přelepená spíš preventivně, že se tam lámala ta ochrana a že fungovala. Odepsali mi, že technici určili závadu v koncovce, a pokud nesouhlasím s placenou náhradou adaptéru (1200kc) tak ať jim jen pošlu, že nesouhlasím.
Ovšem podlě mě, už jen dioda je příznakem, že nefunguje trafo,... a tak se chci zeptat co můžu dělat. Jestli to jde nějak vyřešit. Můžu tedy místo placené náhrady celého adaptéru požadovat o placenou opravu koncovy (myslím, že tato položka nemůže být nijak drahá oproti celému adaptéru) a poté přezkoušeni funkčnosti adaptéru, když je teda chyba v koncovce? Nebo jak je přesvědčit jinak?
Děkuji všem za odpověď