Seká se to jako kráva, ale s pamětí to nemá nic společného. S CS:Source máš na GMA smůlu. Tam je limit ve vertex procesingu

.
Jinak GMA přidělí přesně tolik paměti, o kolik si aplikace řekne, takže jakákoli paměť navíc by byla nevyužitá a aplikace by do ní nezasahovala. Do této paměti se nepočítá "AGP" texturing, což je další technika sdílení paměti. Takže celkově ta paměť může být vytížená víc, ale ty to nepoznáš.
No, je to jedno. O těhle věcech jsem toho nastudoval dost a věř mi, že nemá cenu tohle vůbec řešit. Na hry to prostě neni.
Jinak ale CS:Source zkusim. Mám tušení, že na nejnovějších XP driverech by se to mělo výrazně zlepšit. Na starších driverech před rokem to běželo 1fps maximálně.
swarm - blog:
http://notebookblog.czApple MacBook Air 13 M1 (16/512GB) + HP EliteBook 840 G5 (i5-8350, 32GB RAM, 512GB NVMe) + DELL Precision 3660 (i7-13700K, 32GB, RTX 3080) + HP DL380 Gen10 (2xXeon 6126, 192GB RAM, 2x NVIDIA Tesla P4)